Бізнес-аналітик (оренда держмайна)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Alina

вакансія
Бізнес-аналітик (оренда держмайна)

Фонд Євразія, виконавець проєкту “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS”, що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), шукає бізнес-аналітика для проєкту зі створення інформаційно-аналітичного ресурсу «Оренда», який буде основним джерелом даних про оренду державного майна (Оренда держмайна).

Метою проєкту є створення системи управління орендою державного майна для забезпечення можливості алгоритмізації та автоматизації процесів створення, підписання, оприлюднення документів і рішень, пов’язаних з передачею в оренду державного майна, відповідно до чинного законодавства, та забезпечення автоматизованого обміну інформацією між Платформою і електронною торговою системою «Прозорро.Продажі», Державного казначейства та іншими інформаційними ресурсами держави, що мають відношення до процесів передачі в оренду державного майна;

Форма співпраці: Контракт консультанта – 4 місяці;
Місце роботи: Центральний апарат Фонду державного майна з можливістю працювати у віддаленому режимі .

Функції експерта:
– Здійснити аналіз наявного функціоналу систем з оренди державного майна, що наявні у Фонді державного майна України;
– Разом з фахівцями Фонду державного майна України та Державним підприємством Прозорро.Продажі провести реінженіринг ділових процесів, які підлягають автоматизації Системою;
– Розробити Технічне завдання для розробки та впровадження Системи;
– Надати підтримку розробникам у процесі імплементації Технічного завдання, протоколів інформаційної взаємодії з учасниками інформаційного обміну.

Обсяг робіт і обов’язки експерта:
– Вивчення існуючих ділових процесів надання державного майна в оренду, відповідної нормативно-правової бази та практики їх застосування;
– Участь у розробці оптимізованих моделей та удосконалення ділових процесів для надання послуг та сервісів у сфері оренди державного майна (реінженіринг ділових процесів);
– Надання пропозицій щодо оптимізації нормативно-правової бази, яка регламентує виконання ділових процесів;
– Участь у моделюванні інтерфейсів користувача Системи;
– Проведення зустрічей із зацікавленими сторонами щодо з’ясування вимог до Системи;
– Участь у документуванні функціональності Системи, розробка детальних технічних вимог, завдань та специфікацій;
– Систематизація проєктів специфікацій ділових процесів, подальше погодження специфікацій із зацікавленими сторонами;
– Участь у розробці протоколів інформаційної взаємодії у координації з іншими учасниками інформаційного обміну;
– Участь у виявленні вимог до онлайн платформи управління орендою державного майна в цілому та надання консультацій розробнику відповідного Технічного завдання;
– Проведення презентацій та координаційних зустрічей для зацікавлених сторін;
– Збір статистики;
– Налаштування аналітичних звітів системи;
– Участь в проведенні тестування та впровадження Системи;
– Звітування проєкту технічної допомоги щодо ходу реалізації проєкту та виконаних завдань.

Вимоги до кваліфікації експерта:
– Більше двох (2) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів (бізнес-аналізі);
– Досвід збору та формалізації вимог до міжсистемної інтеграції;
– Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих та детальних технічних вимог до програмного продукту;
– Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати можливі програмні рішення;
– Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проєктів;
– Досвід інтерв’ювання, складання опитувальних листів, використання інших методів виявлення вимог до інформаційних систем та їх документування;
– Знання нотацій BPMN 2.0 та UML., openAPI буде перевагою.

Бажані навички та досвід роботи:
– Досвід роботи з Jira (або Redmine) та Confluence (або аналоги);
– Досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів;
– Досвід участі у проєктах розробки програмного забезпечення електронних послуг для населення та/або бізнесу;
– Знання англійської мови буде перевагою.

Кінцевий строк подачі документів: 11 січня 2021 р (18:00 за київським часом).
Присудження контракту залежить від наявності коштів.

Чекаємо на резюме разом із супровідним листом на e-mail [email protected]. Прохання обов’язково вказати назву позиції та внутрішній порядковий номер Фонду Євразія по цьому конкурсу, а саме TAPAS-RFQ-2020-043, у темі листа.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель