Асистент/ка з персоналу (HR Assistant) в Полтаву

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Intersos

Vacancy вакансія(4)
Асистент/ка з персоналу (HR Assistant) в Полтаву

INTERSOS (Італія) — це гуманітарна організація на передовій у надзвичайних ситуаціях, яка надає допомогу жертвам збройних конфліктів, стихійних лих та екстремального відчуження з особливою увагою до захисту найбільш вразливих людей.

З 1992 року наші гуманітарні працівники допомагають людям, які постраждали від гуманітарної кризи: надаємо першу допомогу, їжу, житло, медичну допомогу та товари першої необхідності. Ми забезпечуємо задоволення основних потреб, таких як освіта, доступ до чистої води та медична допомога.

Команда екстреної допомоги ІНТЕРСОС перебуває у Львові, Вінниці, Полтаві, Одесі та Дніпрі, де ми розпочали операцію з надання допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та пітримки місцевих медичних закладів та поблизу місць бойових дій, які знаходяться під високим тиском через наплив переселенців та дефіцит лікарів, ліків та медичних засобів.

Ми відкриваємо позицію Асистент/ка з персоналу  у м. Полтава

Тривалість контракту 6 місяців (з можливістю продовжити)

Головна мета

Виконувати адміністративні завдання відповідно до вказівок менеджера з персоналу та процедур INTERSOS, щоб забезпечити відповідність до законодавства і вимогам донорів

Підзвітність:

Ієрархічна: менеджер з персоналу

Функціональна: менеджер з персоналу

Координується з: Фінансова команда країни

Завдання

  • Виконує адміністративні та юридичні завдання під наглядом менеджера з персоналу, розраховує заробітну плату та оновлює особисті файли, щоб забезпечити точність, відповідність і своєчасність платежів
  • Займається підготовкою трудових контрактів відповідно до вимог законодавства, включаючи спеціальні поправки, якщо це необхідно, щоб забезпечити дотримання трудового та податкового законодавства
  • Вводить дані в базу кадрових даних та особисті справи та підтримує їх в актуальному стані для полегшення управління кадровими процесами. Архівує та зберігає в порядку кадрову документацію
  • Складає місячні платіжні відомості для всіх співробітників, редагує та оновлює необхідні дані, щоб забезпечити пунктуальність і точність нарахування заробітної плати персоналу
  • Складає остаточну платіжну відомість та довідку з місця роботи наприкінці контракту, щоб відповідати вимогам законодавства та захищати інтереси INTERSOS
  • Слідкує за всіма датами закінчення терміну дії договорів та повідомляє менеджера з персоналу, щоб залишити достатньо часу для організації продовження або пошуку іншої альтернативи
  • Допомагає в розміщені вакансій, проведенні інтерв’ю, проведенні оцінки персоналу
  • Робить всю адміністративну інформацію доступною для персоналу (розміщення, зустрічі тощо)
  • Підтримує менеджера з персоналу та штаб-квартири у підготовці кадрової документації для цілей аудиту
  • Підтримує менеджера з персоналу в перекладі документів. Допомагає менеджеру з персоналу на зустрічах за запитом

Вимоги

  • Мінімум 1 рік досвіду роботи у сфері HR, досвід роботи в НУО (проект розвитку) буде перевагою
  • Гарне знання програм Microsoft (наприклад, Excel та Word, 1С тощо)
  • Культурна чутливість і здатність працювати в міжкультурному середовищі
  • Розуміння трудового законодавства
  • Володіння англійською мовою на середньому рівні, знання української та російської мов
  • Планування та організаційні навички та здатність дотримуватись термінів
  • Ініціативність та спрямованість
  • Навички роботи в команді та спілкування
  • Навички ведення переговорів та спілкування
  • Висока цілісність і прозорість
  • Відданість принципам INTERSOS

 Будь ласка, заповніть форму тут: INTERSOS Application

 


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка проєктів

Фахівець/чиня з мінної небезпеки

Провідний/на фахівець/чиня з підготовки та ведення звітності за проєктами

Менеджер/ка з комунікацій та роботі з лідерами думок

Координатор/ка проєкту по F2F фандрейзингу

Фахівець/чиня з фінансів