Асистент/ка відділу реагування на скарги (CRM) – Захід України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
JERU

Vacancy prostirjob
Асистент/ка відділу реагування на скарги (CRM) – Захід України

Вакансія має бути заповнена якнайшвидше, з початковою тривалістю контракту на один рік. Є дуже хороші перспективи для продовження контракту. Місцем роботи буде м. Хмельницький, Україна.

Члени Alliance15, Welthungerhilfe (WHH), Concern Worldwide і Cesvi працюють разом в Україні з лютого, використовуючи свої об’єднані ресурси та охоплення, щоб забезпечити швидке та ефективне реагування на надзвичайні ситуації для надання допомоги постраждалому від кризи населенню. Цей проект, відомий як JERU (Спільне реагування на надзвичайні ситуації в Україні), працює в Україні для підтримки постраждалих від конфлікту людей. Асистент відділу реагування на скарги (CRM) нашої місії спільного реагування на надзвичайні ситуації (JERU) буде забезпечувати CRM-підтримку наших програм та проектів в Хмельницькому. 

Ваші обов’язки

  • Підтримувати координатора з моніторингу, оцінки, звітності та навчання (MEAL) у створенні та впровадженні механізму реагування на скарги (CRM), щоб гарантувати належне реагування на скарги та відгуки, отримані від зацікавлених сторін проекту, їх розгляд та використання набутого досвіду у майбутній діяльності.
  • Проводити навчання персоналу і партнерам JERU по підзвітності бенефіціарів і системі CRM, щоб переконуватися, що персонал може точно пояснити систему зацікавленим сторонам проекту.
  • Переглядати скарги, отримані через канали JERU CRM, і підтримувати конфіденційні та детальні записи всіх скарг у базі даних CRM та інших електронних і паперових системах файлів, якщо це необхідно.
  • Проводити оцінку відповідного процесу розгляду кожної скарги та надавати рекомендації менеджеру з моніторингу, оцінки, звітності та навчання (MEAL) щодо розподілу дій між відповідними внутрішніми зацікавленими сторонами.
  • Контролювати скарги, які очікують розгляду, із внутрішніми зацікавленими сторонами, якщо це необхідно, до вирішення скарги.
  • Надавати підтримку аналізу основних моделей і тенденцій у скаргах, щоб допомагати місії JERU покращувати систему програмування та звітності
  • Надавати підтримку у підготовці регулярних звітів CRM для персоналу JERU та партнерів – якщо це необхідно

Необхідні навички та досвід

  • Відповідна професійна кваліфікація/формальне професійне навчання, навчання на робочому місці
  • Досвід роботи 1-3 роки за спеціальністю
  • Сильні навичкиMSTeams
  • Готовність подорожувати по Україні
  • Вільне володіння українською мовою
  • Знання російської та / або англійської мови є перевагою

Що ми пропонуємо

Ми пропонуємо вам можливість працювати у відповідальній та цікавій сфері у складі надзвичайно відданої команди. Welthungerhilfe надає великого значення особистому та професійному розвитку своїх співробітників. Оплата праці здійснюється за нашою шкалою заробітної плати незалежно від статі.

Будь ласка, надішліть заявку англійською мовою через нашу систему онлайн-рекрутингу до 31 жовтня 2022. Welthungerhilfe віддана боротьбі з тероризмом у всій своїй діяльності. Відповідно, будь-який претендент, якому пропонують роботу, перевірятиметься зі списками відомих і підозрюваних терористів.

https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=10091&company=WelthungerP&st=B9BDE9BB470979F9567967742C3A2F898AFB9D99

Welthungerhilfe цінує різноманітність і забезпечує інклюзивне, недискримінаційне робоче середовище. Ми приймаємо заявки від людей відповідної кваліфікації усіх верств суспільства.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"