Асистент/ка відділу реагування на скарги (CRM) – Схід України

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
JERU

Vacancy prostirjob
Асистент/ка відділу реагування на скарги (CRM) – Схід України

Вакансія має бути заповнена якнайшвидше, з початковою тривалістю контракту на один рік. Є дуже хороші перспективи для продовження контракту. Місцем роботи буде м. Полтава, Україна.

Члени Alliance15, Welthungerhilfe (WHH), Concern Worldwide і Cesvi працюють разом в Україні з лютого, використовуючи свої об’єднані ресурси та охоплення, щоб забезпечити швидке та ефективне реагування на надзвичайні ситуації для надання допомоги постраждалому від кризи населенню. Цей проект, відомий як JERU (Спільне реагування на надзвичайні ситуації в Україні), працює в Україні для підтримки постраждалих від конфлікту людей. Асистент відділу реагування на скарги (CRM) нашої місії спільного реагування на надзвичайні ситуації (JERU) буде забезпечувати CRM-підтримку наших програм та проектів на території східної України.

Ваші обов’язки

  • Підтримувати координатора з моніторингу, оцінки, звітності та навчання (MEAL) у створенні та впровадженні механізму реагування на скарги (CRM), щоб гарантувати належне реагування на скарги та відгуки, отримані від зацікавлених сторін проекту, їх розгляд та використання набутого досвіду у майбутній діяльності.
  • Проводити навчання персоналу і партнерам JERU по підзвітності бенефіціарів і системі CRM, щоб переконуватися, що персонал може точно пояснити систему зацікавленим сторонам проекту.
  • Переглядати скарги, отримані через канали JERU CRM, і підтримувати конфіденційні та детальні записи всіх скарг у базі даних CRM та інших електронних і паперових системах файлів, якщо це необхідно.
  • Проводити оцінку відповідного процесу розгляду кожної скарги та надавати рекомендації менеджеру з моніторингу, оцінки, звітності та навчання (MEAL) щодо розподілу дій між відповідними внутрішніми зацікавленими сторонами.
  • Контролювати скарги, які очікують розгляду, із внутрішніми зацікавленими сторонами, якщо це необхідно, до вирішення скарги.
  • Надавати підтримку аналізу основних моделей і тенденцій у скаргах, щоб допомагати місії JERU покращувати систему програмування та звітності
  • Надавати підтримку у підготовці регулярних звітів CRM для персоналу JERU та партнерів – якщо це необхідно

Необхідні навички та досвід

  • Відповідна професійна кваліфікація/формальне професійне навчання, навчання на робочому місці
  • Досвід роботи 1-3 роки за спеціальністю
  • Сильні навичкиMSTeams
  • Готовність подорожувати по Україні
  • Вільне володіння українською мовою
  • Знання російської та / або англійської мови є перевагою

Що ми пропонуємо

Ми пропонуємо вам можливість працювати у відповідальній та цікавій сфері у складі надзвичайно відданої команди. Welthungerhilfe надає великого значення особистому та професійному розвитку своїх співробітників. Оплата праці здійснюється за нашою шкалою заробітної плати незалежно від статі.

Будь ласка, надішліть заявку англійською мовою через нашу систему онлайн-рекрутингу до 31 жовтня 2022. Welthungerhilfe віддана боротьбі з тероризмом у всій своїй діяльності. Відповідно, будь-який претендент, якому пропонують роботу, перевірятиметься зі списками відомих і підозрюваних терористів.

https://career5.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareerpvt?jobId=10242&company=WelthungerP&st=47BB4550D8EBEDFA943840EB51EFD4F0788FC5FD

Welthungerhilfe цінує різноманітність і забезпечує інклюзивне, недискримінаційне робоче середовище. Ми приймаємо заявки від людей відповідної кваліфікації усіх верств суспільства.


Останні публікації цього розділу:

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних