Асистент/ка відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant Ukraine Chernihiv
ЗАВЕРШЕНО
Hорвезька рада у справах біженців (NRC) є незалежною, гуманітарною неурядовою організацією, заснованою у 1946 році. Ми надаємо допомогу, захищаємо права та сприяємо розв’язанню проблем біженців, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які постраждали внаслідок збройного конфлікту. NRC розпочала свою діяльність в Україні наприкінці 2014 року, підтримуючи людей, які постраждали від конфлікту на сході країни. Зараз ми нарощуємо наші зусилля в Україні та в сусідніх країнах, щоб надати допомогу людям, які змушені покинути свої домівки через війну.
Ми шукаємо Асистента відділу адміністрації та людських ресурсів / HR and Admin Technical Assistant в Північний регіональний офіс NRC в Чернігові.
Ваші обов’язки включатимуть:
- Виконувати всі адміністративні завдання для забезпечення безперебійної роботи офісу в Чернігові: замовлення миючих засобів, канцелярського приладдя та витратних матеріалів, управління договорами в Чернігові (офіс в Чернігові, офіс ЦППР, гостьовий будинок, моніторинг безпеки) шляхом підготовки договорів, подання PR/PO, необхідних для обробки платежів, бути координатором для всіх орендодавців/підрядників, підготовка поправок до існуючих договорів (продовження, розірвання, інші зміни договору).
- Допомагати у складанні листів, супровідних листів для офіційної кореспонденції. Надання відповідей на загальні інформаційні запити з точною інформацією. Відправлення, отримання, розподіл та підшивка вхідної та вихідної кореспонденції.
- Організація заходів та зустрічей у Чернігівській області (пошук місця проведення, організація харчування, оплата).
- Бронювання житла в Чернігівській області для співробітників та відвідувачів NRC у разі потреби.
- Робота з офіційними установами у разі потреби.
- Надання дослідницької та адміністративної підтримки за необхідності.
- Своєчасне звіряння авансу, якщо він був виданий.
- Виконувати інші відповідні завдання на вимогу лінійного менеджера / Асистента керівника.
- Закупівля залізничних квитків в Україні та за її межами.
- Робота з табелями обліку робочого часу для Чернігівського представництва (збір підписів, архівування).
- Підготовка наказів на відрядження відповідно до тарифів та добових.
- Виконувати інші відповідні завдання на вимогу лінійного керівника / координатора з питань персоналу.
Вимоги:
- Ступінь бакалавра у відповідній галузі. Вища освіта буде перевагою.
- Мінімум 1 рік аналогічного досвіду роботи. Досвід роботи в гуманітарній організації буде перевагою.
- Досвід роботи в складних та нестабільних умовах.
- Володіння англійською мовою на середньому рівні, вільне володіння українською мовою, письмово та усно.
Ми пропонуємо:
- Трудовий договір до 31.12.2024 року. З можливістю продовження (декретне місце).
- Офіційна заробітна плата та медичне страхування.
- Графік роботи: 9.00-17.00, субота,неділя – вихідні дні.
Кінцевий термін подачі заяв – 21.08.2024
Щоб подати заявку на цю вакансію, натисніть посилання.
Ця позиція відкрита для кандидатів, які мають законне право працювати в Україні. Будь ласка, зверніть увагу, що ми не можемо надати дозвіл на роботу або візову підтримку для цієї посади.
NRC заохочує людей з інвалідністю, які хотіли б працювати в офісі, подавати заявки.