Асистент/ка проєкту
ГО “Юридична сотня” — це громадська організація, що надає правову допомогу військовослужбовцям, ветеранам, їхнім родинам та працює над розвитком правових механізмів для захисту прав цієї категорії громадян. Проєкт «Правова підготовка до впровадження судово-реабілітаційної процедури в Україні» за фінансової підтримки Міжнародного Фонду Відродження, у рамках якого відкрита ця вакансія, спрямований на створення судово-реабілітаційної процедури для ветеранів, аналогічної судовим інстанціям у справах ветеранів США та передбачає розроблення законопроекту, супровідних документів, консультування зі стейкхолдерами та експертами у сфері правосуддя.
Проєкт триватиме 7 місяців. Продовження зайнятості можливе у разі наявного фінансування. Робота передбачає гнучкий графік роботи, у змішаному форматі (онлайн та офлайн) у м. Києві.
Початок роботи 15.11.2025.
Основні обов’язки:
- Планування та координація:
- Допомога в організації засідань робочих груп, зустрічей із партнерами, експертами та іншими стейкхолдерами.
- Ведення графіків та своєчасне нагадування про зустрічі та події.
- Оновлення графіку виконання завдань проєкту.
- Документообіг:
- Організація документообігу в рамках проєкту (брифи, накази, протоколи, звіти, презентації).
- Підготовка та збереження документів, підготовка фінансової звітності.
- Забезпечення дотримання термінів виконання грантових зобов’язань.
- Комунікація:
- Надсилання запрошень, підтверджень участі в зустрічах.
- Ведення комунікації з партнерами та експертами, включаючи організацію дзвінків та повідомлень.
- Оперативне надання інформації команді щодо змін у планах.
- Організаційна підтримка:
- Організація заходів: бронювання приміщень, транспорту, підготовка матеріалів для зустрічей.
- Забезпечення технічної підтримки заходів, координація підрядників.
- Моніторинг та звітність:
- Підготовка регулярних звітів про хід виконання завдань проєкту.
- Контроль строків виконання завдань, забезпечення їх своєчасної реалізації.
- Фінансова та юридична підтримка:
- Співпраця з бухгалтером для підготовки фінансової звітності.
- Підготовка документів для юридичних консультацій та супровід правових процедур.
- Інші обов’язки:
- Можливі інші обов’язки в межах проєктної діяльності. Список не носить виключого характеру.
Ключові вимоги:
- Вища освіта в галузі права, або суміжних областях за умови релевантного досвіду роботи.
- Досвід роботи в організаціях громадського сектору, правозахисних або юридичних організаціях – буде перевагою.
- Досвід роботи з органами державної влади – буде перевагою.
- Досвід роботи у законотворчій діяльності – буде перевагою.
- Вміння організовувати документообіг та координувати зустрічі.
- Відмінні комунікативні навички, вміння працювати в команді.
- Знання англійської мови на рівні – буде перевагою.
- Висока організованість та уважність до деталей, логічність мислення та викладу думок.
- Вміння планувати свій день, працювати ініціативно та з мінімальною супервізією.
Додаткові умови:
- Наявність зареєстрованого ФОП є обов’язковою умовою для цієї позиції.
- Проживання в м. Києві.
Долучайся до проєкту! Внеси свій вклад у сектор реформ та створи зміни, які впливають на життя ветеранів та їхніх родин.
Як подати заявку:
Надсилайте своє резюме та мотиваційний лист на електронну пошту [email protected] до кінця дня 30.10 (23.59). Зазначте в темі листа «Вакансія асистента/-ки проєкту».

