Асистент/ка проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tania Oliinyk

photo5345966379565689810-1080x561-1
Асистент/ка проєкту

Благодійна організація «Світло надії» спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс надавача послуг зі створення програми та проведення дводенного тренінгу на тему: «Адвокація прийняття місцевих програм у сфері громадського здоров‘я, соціального захисту. Формування місцевих політик у сфері громадського здоров’я, соціального захисту, з урахуванням потреб клієнтів у послугах та інших заходах, спрямованих на протидію туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу», для регіональних консультантів, в рамках проєкту «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (програмний компонент 162М), який спрямований на забезпечення сталого фінансування розширеного пакету послуг у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ за кошти місцевих бюджетів.

І. Вид послуг:

1.  Технічна організація заходів в рамках проекту.
2.  Комунікація з учасниками та експертами проекту для забезпечення своєчасного виконання проектних завдань.
3.  Організація питань логістики в рамках проекту.
4.  Підготовка технічних завдань для консультантів та експертів проекту.
5.  Організація та контроль документообігу по проекту ( договори, акти, рахунки).

ІІ. Термін надання послуг: з березня по грудень 2022 р.

IІІ. Умови здійснення оплати:

Оплата наданих послуг здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи/наданих послуг (звіт, підтверджуючі документи за потреби) по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт/наданих послуг.

Усі витрати, пов’язані із наданням послуг виконавцем даного технічного завдання, консультант здійснює за власний рахунок.

ІV. Кваліфікаційні вимоги:

  • зацікавленість у забезпеченості сталості послуг у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу, ТБ та інших соціально-небезпечних захворювань;
  • відмінне володіння українською мовою, письмова і усна грамотність;
  • усні та письмові комунікаційні навички;
  • знання основних офісних програм;
  • уміння аналізувати та робити висновки;
  • досвід проведення освітніх/інформаційних заходів, спрямованих на забезпечення сталості послуг у сфері громадського здоров’я буде перевагою;
  • самостійність у прийнятті рішень.

V. Критерії оцінки:

При оцінці кандидатів, враховуватиметься відповідність кваліфікаційним критеріям на 60 % і на 40% ‒ ставки оплати.

Перелік документів, які необхідно подати:

1.  Резюме.
2.  Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (Додаток 1).
3.  Заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 2).

Документи, що передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані як скан-копії.

Будь ласка, у своїх пропозиціях обов’язково вказуйте повну вартість робіт чи послуг, не включаючи податки, але включаючи будь-які додаткові витрати, що мають відношення до закупівлі робіт чи послуг.

Якщо ви – фізична особа-підприємець, до пропозиції необхідно надавати копії реєстраційних документів та свідоцтво про сплату єдиного податку (свідоцтво платника податку на додану вартість або довідка про те, що учасник знаходиться на загальній системі оподаткування).

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: [email protected] з поміткою у темі листа «Асистент проєкту».

Термін подання документів: до 1 березня 2022 року, реєстрація документів завершується о 17.30.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до Єфімової Ірини, тел. 066 55-34-705 або [email protected].

_____________________

Звертаємо Вашу увагу:

Визначення переможця цієї процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за цим конкурсом надсилаються БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» на розгляд, затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Контракт буде підписано після узгодження з донором та лише за умови наявності фінансування даних послуг.

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих МЕРЕЖІ;
  • дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись ТУТ;
  • цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційній пропозиції.

Додаток 1_Дані щодо оплати Додаток 2. Додаток до оголошення


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant