Асистент/ка проєктної команди

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
DiXi DROUP

tender_ntylth(13) закупівля послуг
Асистент/ка проєктної команди

Асистент/ка проєктної команди

Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» оголошує конкурс надання послуг асистента керівника проєкту MATRA «Сприяння децентралізації енергетичної системи, безпеці та стабільності через підвищення спроможності місцевих громад».

Опис очікуваних послуг

  1. Підтримка керівника проєкту
  • 1.1 Підготовка матеріалів для прийняття рішень:
    • Збір і аналіз інформації для підготовки стратегічних рішень керівником проєкту;
    • Підготовка довідок та аналітичних оглядів на основі зібраних даних про стан написання та реалізації Муніципальних енергетичних планів в громадах;
    • Підтримка комунікації між керівником проєкту та українськими і зовнішніми стейкхолдерами.
  • 1.2 Підготовка презентацій та звітів:
    • Підготовка аналітичних та візуальних матеріалів для презентацій;
    • Формування звітів про статус виконання проєкту для моніторингу та звітування про результати виконання проєкту;
    • Підготовці інформаційних, аналітичних та інших публічних матеріалів;
    • Підготовка проєктів документів (листів, звітів, презентацій тощо);
    • Пошук інформації на теми декарбонізації, енергоефективності та сталого розвитку громад для потреб керівника проєкту.
  1. Координація робочих процесів:
    • Створення та підтримка бази даних, яка містить усі необхідні документи та звіти по проєкту;
    • Контроль за актуальністю документів, надання доступу до них членам команди та зовнішнім партнерам;
    • Ведення графіка виконання завдань для команди проєкту;
    • Нагадування про терміни виконання ключових етапів, контроль за їх дотриманням;
    • Забезпечення оперативного обміну інформацією між керівником проєкту, командою та партнерами;
    • Підготовка матеріалів для зустрічей та комунікацій з місцевими громадами, державними структурами, іншими стейкхолдерами.
  1. Підтримка у плануванні та впровадженні заходів:
    • Допомога в розробці етапів впровадження енергетичних рішень у громадах;
    • Розробка календарного плану для впровадження проєкту та контроль за його дотриманням;
    • Контроль за досягненням основних цілей проєкту, відстеження прогресу на кожному етапі;
    • Підготовка регулярних звітів про виконання KPI для керівника.
  1. Комунікація та звітність:
    • Координація в проведенні моніторингу та звітування про результати виконання проєкту;
    • Координація з командою для збору необхідних даних та результатів для підсумкових звітів;
    • Забезпечення постійного інформаційного супроводу команди проєкту;
    • Підтримка взаємодії з місцевими громадами та органами влади для ефективної реалізації енергетичних заходів.
  1. Виконання додаткових завдань керівника:
  • Виконання інших організаційних та аналітичних завдань, які можуть виникнути в процесі реалізації проєкту.

Очікування:

  • Володіння письмовою та усною англійською мовою на рівні не нижче upper-intermediate (B2);
  • Якісна підготовка необхідних інформаційних, аналітичних та презентаційних матеріалів, матеріалів для звітування по проєкту;
  • Вміння працювати швидко та ефективно у визначені терміни.

Термін надання послуг –  до 28 лютого 2025 року.

Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:

  • Наявність досвіду пошуку та систематизації інформації;
  • Наявність досвіду підготовки інформаційних, аналітичних та інших матеріалів;
  • Рівень володіння англійською мовою;
  • Вартість надання послуг (за 1 годину).

Повний пакет документів повинен містити скан-копії:

  • Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: http://bit.ly/38dL88B.
  • Резюме з описом досвіду роботи.
  • Цінову пропозицію відповідно до вищезазначених вимог (за годину надання послуг)

Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Довідку про реєстрацію платника податків.
  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:

  • Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.

ГО “Діксі Груп” у своїй діяльності запровадила та використовує електронний документообіг. Наша організація використовує сервіс ВЧАСНО, який не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення та налаштування. ГО “Діксі Груп” вітає всіх учасників електронного обміну документами та заохочує перехід контрагентів на безпаперовий обмін документами, як крок до впровадження нових рівних цифрових можливостей.

Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг, до 23:59 2жовтня 2024 року за адресою: [email protected].

Контактна інформація:

Чорниш Віктор,

Провідний менеджер з постачання

Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»

Вул. Інститутська 18А, оф.2

м. Київ, 01021

Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94

Моб.тел.: (+380 050) 257 00 65

E-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій