Асистент/ка менеджера проекту
Міжнародний благодійний фонд “Карітас України” шукає в команду – Асистента менеджера проекту,
“Реагування на критичне становище ВПО та постраждалого місцевого населення: зміцнення громад у східних та західних областях України”.
Обов’язки:
- Планування проектних робіт, моніторинг і контроль дотримання планів.
- Контроль виконання проектних завдань і доручень.
- Логістика заходів.
- Збір та обробка інформації щодо прогресу проекту, викликів та можливих ризиків виконання проекту або досягнення цілей проекту.
- Контроль дій учасників проектної команди з метою знайти й усунути причини збою в процесі виконання проекту.
- Підготовка звітності по проекту в різних розрізах на основі наданих членами команди проекту даних.
- Допомога у зборі історій успіху, фото та відео репортажів для внутрішнього та зовнішнього звітування.
- Здійснення моніторингових візитів у кожну локацію проекту з подальшою підготовкою звітів про досягнення індикаторів результативності проекту та рекомендації щодо вдосконалення.
- Організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проекту.
- Переклад проектної документації з/на англійську мову.
- Організація нарад, підготовка презентацій, ведення протоколів.
- Допомога менеджеру проекту щодо розробки проектної документації.
- Адміністрування документації проектів (оформлення документів, оновлення,
- перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання.
- Ведення і підтримання в актуальному стані бібліотеки проекту, контроль наявності в ній повної проектної документації.
- Допомога у підготовці пакету документів, необхідних для укладення та
- виконання договорів з донорами.
- Ведення архіву проектів.
- Співпраця з мережею організацій Карітасу.
Вимоги:
- Повна вища освіта.
- Досвід роботи в неурядових громадських об’єднаннях від 1-го року.
- Досвід роботи в проектах з соціальними послугами та ремонтними роботами.
- Знання мов: українська мова- вільне володіння, англійська – В1 (Intermediate+).
- Знання програм групи Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams на рівні впевненого користувача.
Особисті якості та навички:
- Проактивність та оперативність у вирішені операційних питань
- Уважність до деталей
- Високий рівень організованості, наполегливості та послідовності
- Готовність до гнучкості в комунікаціях та до рутинної роботи
- Вміння планувати та виставляти пріоритети у роботі
- Відповідальність та систематизованість
- Вміння швидко навчатися
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування
- конкурентний рівень заробітної плати
- потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
- можливість професійного зросту
- можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників. З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та мотиваційний лист на електронну адресу: [email protected]
Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.