Медіа асистент_ка до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду медіа асистента_ки.

Контракт укладається з ФОП 3 групи

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також з уразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість можливість допомогти сотням тисяч людей, які зараз потребують підтримки. Наша організація постійно зростає та додає в наше широке портфолію нові проєкти як на всеукраїнському, так і на локальному рівні, які ми реалізуємо в партнерстві з міжнародними організаціями.

Обов’язки:

  • регулярне написання невеликих текстів про проєктні активності (роздачі гуманітарної допомоги, вебінари, тренінги, зустрічі в регіонах);
  • комунікація з регіональними координаторками і координаторами для отримання інформації про проєктні активності в регіонах;
  • робота з папками на Google диску: пошук і зведення інформації, оновлення файлів, аналіз звітних даних для написання постів;
  • затвердження інформаційних матеріалів з донором і партнерами, внесення правок;
  • робота з літредакторами і перекладачами фонду;
  • розшифровка аудіозаписів з інтерв’ю до 15хв;
  • асистування під час планування та реалізації інформаційних кампаній і збір даних (посилання, логотипи, імена і назви організацій);
  • комунікації з підрядниками, які займаються комунікаційними активностями для проєкту;
  • медіа моніторинг згадок про проєкт в соцмережах і зовнішніх ЗМІ;
  • написання і розсилка фолоуапів за результатами нарад з командою фонду і підрядниками;
  • моніторинг процесу макетування інфографік, буклетів та інших інформаційних матеріалів;
  • друку і розповсюдження друкованих інформаційних матеріалів.

Вимоги до кваліфікації:

  • освіта – ступінь бакалавра чи магістра;
  • релевантний досвід від року;
  • досвід роботи у сфері НГО буде перевагою.

Резюме необхідно надіслати до 17 жовтня 2023 року на електронну адресу: [email protected] (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – Медіа асистент_ка »)  із зазначеним рівнем бажаної винагороди.

Конкурс відбуватиметься у три етапи: перший – оцінка резюме, другий – виконання тестового завдання, третій етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами виконаного завдання.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель