Асистент/ка координаторки шелтерів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» в пошуку асистента/тки координаторки шелтерів у м. Київ.
Про Організацію:
Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» спеціалізується на наданні послуг з ВІЛ/СНІДу, вірусних гепатитів та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) серед чоловіків, які практикують секс з чоловіками (ЧСЧ), зосереджена на розвитку та консолідації ЛГБТІК+ спільноти; захист прав людини та сприяння зменшенню гомо-, бі- та трансфобії в українському суспільстві.
Основні обов’язки асистента/тки координаторки шелтерів:
- Консультування з питань складання та виконання бюджету проєкту
- Консультування щодо проведення моніторингу виконання бюджету проєкту.
- Консультування з питань здійснення витрат за проєктом, комунікація з бухгалтером проєкту, аудиторською компанією щодо дотримання діючого законодавства та вимог донора під час реалізації проєкту.
- Консультування з питань аналізу витрат та здійснення перерозподілу бюджету проєкту у разі необхідності..
- Консультування з питань підготовки документів необхідних для здійснення закупівель необхідних для реалізації проєкту
- Консультування разом з бухгалтером проєкту щодо складання фінансової звітності передбаченої вимогами донора.
- Забезпечення ефективного обміну інформацією між різними членами команди та донорами проєкту;
- Адміністративний супровід проведення різного роду заходів
- Участь в організації медіа, PR і рекламного супроводу заходів проєкту;
- Участь у здійсненні комунікації із партнерами проєкту;
- Підготовка документів, звітів та презентацій для координаторки шелтерів та керівника проєкту;
- Робота з вхідною та вихідною документацією, здійснення розсилок;
- Вчасне та докладне виконання доручень, які стосуються проєкту.
Кваліфікаційні вимоги
- Освіта вища, бажаний досвід роботи від 1-го року на аналогічній посаді;
- Вільне володіння українською мовою;
- Володіння англійською мовою буде перевагою;
- Комунікабельність, креативність, багатозадачність;
- Високий рівень відповідальності та уважності;
- Володіння програмами Excel та Word.
Умови здійснення оплати:
Сума компенсації за надані послуги визначається по проходженню співбесіди. Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі після їх надання та підписання Акта про надання послуг.
Перелік документів, що необхідно подати:
Резюме та комерційну пропозицію (обов’язково вказати бажану вартість послуг).
Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа “Асистент/ка”.
За додатковою інформацією звертатися до ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» за телефоном: +380632462510, до Олени Лугової, е-mail: [email protected]

