Асистент(ка) керівника ГО

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
childrenrights

Vacancy
Асистент(ка) керівника ГО

Асистент(ка) керівника ГО

Громадська організація «Центр забезпечення найкращих інтересів дитини «Стаття 3» (https://article3.ngo/) запрошує доєднатись до діяльності в ролі асистента керівника.

Нам важливо, аби кожен член команди поділяв основні цінності організації:

  • Визнання дітей носіями прав людини, а не об’єктами милостині;
  • Недопустимість маніпулювання дітьми та їх правами;
  • Неупередженість та недискримінація за будь-якою ознакою;
  • Прагнення дивитись вглиб ситуації, а не шукати поверхневі рішення.

Якщо Вам близькі такі цінності, запрошуємо розглянути дану вакансію.

Кваліфікаційні вимоги:

  • Наявність вищої освіти;
  • Загальний досвід роботи від 2х років;
  • Досвід роботи з документами (не менше 1го року);
  • Грамотна усна та письмова мова;
  • Англійська на рівні не нижче за В2;
  • Вільне користування програмами Microsoft Office та Google Workspace, вміння швидко розбиратись в різноманітному програмному забезпеченні;
  • Вміння виконувати поставлені задачі вчасно і якісно, а також вміння самостійно організовувати свій час, формулювати задачі для себе та для залучених виконавців;
  • Чесність і добросовісність.

Перевагами буде:

  • Освіта за напрямками: право, менеджмент або міжнародні відносини.
  • Досвід роботи в правозахисній діяльності.
  • Досвід роботи в неприбутковій організації (ГО або БО).

Функціональні обов’язки асистента керівника:

  • Підготовка протоколів зборів та інших документів для внутрішнього документообігу та зовнішньої комунікації (в т.ч. основи Наказів та Рішень ГО);
  • Підготовка презентацій та інших візуальних матеріалів;
  • Організація збереження документів;
  • Пошук та систематизація додаткової інформації, написання статтей (за запитом);
  • Здійснення перекладів (за потреби);
  • Участь у залученні членів команди та фахівців на контрактній основі, координація роботи фахівців на контрактній основі;
  • Участь у залученні ресурсів, в т.ч. через співнаписання проєктних пропозицій, подач на пільгове ПЗ та ін;
  • Інші функції відповідно до поточної діяльності керівника.

Умови роботи:

Часткова зайнятість, віддалена робота (з можливістю перейти на повну зайнятість),

Щомісячна оплата праці на основі підписаного договору.

Етапи відбору.

1 – Заповнення анкети за посиланням.

Анкети переглядаються щотижнево. З кандидатами, які відповідають кваліфікаційним вимогам та мають перевагу у досвіді та очікуваннях, призначається співбесіда якнайшвидше.

2 – Перша співбесіда: е-зустріч на 15 хвилин, аби взаємно співставити відповідність очікувань.

3 – Глибинна співбесіда: до 1ї години, включатиме додаткові поглиблені питання щодо навичок та кваліфікації.


Останні публікації цього розділу:

Kонсультант/ка-правник/ця з питань благодійної допомоги територіальним громадам програми DOBRE

Спеціаліст/ка по роботі з персоналом в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Програмний (-на) менеджер (-ка) / Area Programme Manager

Старший/а бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Консультант(-ка) з питань психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (MHPSS) (STTA, національна)/Consultant on Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) (STTA, national)