Асистент/-ка з питань стратегічного планування в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Асистент/-ка з питань стратегічного планування в програму USAID DOBRE

Фонд розвитку місцевої демократії (ФРМД), який реалізує програму “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність (DOBRE)”, яка фінансується USAID, оголошує конкурсний відбір на посаду:

АСИСТЕНТ/АСИСТЕНТКА з питань СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ

Метою програми ДОБРЕ, яку реалізує консорціум під керівництвом міжнародної неурядової організації Global Communities, є посилення місцевого самоврядування в Україні, підтримка процесу децентралізації, а також створення умов в органах місцевого врядування для покращення управління ресурсами.

Програма ДОБРЕ працює в 7 цільових областях: Дніпропетровській, Івано -Франківській, Харківській, Херсонській, Кіровоградській, Миколаївській та Тернопільській.

ФРМД відповідає за один з найважливіших компонентів програми: підтримку українських громад у процесі партисипативного стратегічного планування методом ФРМД.

Метою співпраці з особами, які пройшли конкурсний відбір буде створення команди місцевих експертів з партисипативного стратегічного планування, здатної забезпечити незалежну

консультативну підтримку об’єднаним громадам. Ми шукаємо людей – громадян/нок України, що проживають на територіїї України, які хочуть розвиватися та здобувати нові вміння і досвід.

УМОВИ ПРАЦІ

Праця асистента/асистентки стратегічного планування триватиме приблизно 4-6 місяців з можливістю продовження контракту на наступних етапах проекту (після попередньої перевірки якості та результатів виконаної роботи).

Планований загальний обсяг праці в даному етапі реалізації проекту складає 7 днів для однієї громади. Початок праці заплановано на березень 2019 року.

Місцем праці є Україна. Завдання будуть виконуватися у громадах, які визначить ФРМД у наступних областях: Дніпропетровська, Івано-Франківська, Харківська, Херсонська, Кіровоградська, Миколаївська та Тернопільська. На кожну громаду передбачається мінімум по п’ять днів роботи на її території, тому кандидати/ки повинні бути готові до подорожей. Місце проживання кандидата/ки буде взяте до уваги, однак ФРМД не гарантує, що розподіл громад буде йому/їй відповідати.

Крім гонорару передбаченого за контрактом, гарантується відшкодування витрат на подорожі до громад відповідно до правил, встановлених ФРМД і передбачених у бюджеті проекту. У рамках угоди не плануються завдання, що будуть виконуватися на території Польщі та поїздки до Польщі.

Асистент/Асистентка буде співпрацювати безпосередньо з польсько-українською командою фахівців ФРМД, що працюють в Україні, а також координаторами з варшавського офісу ФРМД.

ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ

Завдання будуть виконуватись безпосередньо під керівництвом польсько-української команди ФРМД і включатимуть такі обов’язки:

  • Участь та допомога у організації стратегічних зустрічей в громадах та додаткових заходах (5 днів праці безпосередньо в даній громаді), включаючи самостійне проведення окремих частин цих зустрічей, допомога у організації праці у малих групах; участь у підготовці матеріалів для учасників зустрічей, а також підсумкових матеріалів з зустрічей.
  • Документування стратегічних зустрічей та додаткових заходів, включаючи ведення конспектів з перебігу зустрічей, нагляд за списками учасників на відповідній формі разом із підсумком відвідуваності, фотографічна документація нарад тощо.
  • Пошук даних та інформації, участь у перевірці та оновленні діагнозу місцевого розвитку та підготовка висновків з діагнозу як підрозділу стратегії розвитку громади.
  • Аналіз результатів соціальних досліджень та підготовка висновків з дослідження як підрозділу стратегії розвитку громади.
  • Допомога у проведенні громадських консультацій та підготовка звіту з підсумками.
  • Участь у розробці проекту та остаточного варіанту стратегії розвитку громади.
  • Співпраця з громадою у сфері популяризації проекту та заходів, що реалізуються у громаді (стратегічне планування), в тому числі у соціальних мережах.

КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ДОСВІД

Ми шукаємо кандидатів/кандидаток – громадян/нок України, що проживають на територіїї України, вільно володіють українською мовою в письмовій формі та в мові, а також мають наступні кваліфікації і досвід:

  • Вища освіта, бажано пов’язана з державним управлінням, економікою або соціологією.
  • Знання специфіки та роботи системи місцевого самоврядування України у контексті реформи децентралізації.
  • Знання або досвід у сфері стратегічного планування, а також партисипативних методів роботи.
  • Принаймні 2 роки професійного досвіду роботи для державної адміністрації в Україні, наприклад, (спів)праця під час опрацювання аналізу SWOT, соціально-економічної діагностики, інших аналітичних матеріалів стосовно розвитку громад, стратегії розвитку, соціальних досліджень для органів місцевого самоврядування, участь у робочих групах, що виконують схожі завдання, проведення семінарів для органів місцевого самоврядування тощо.
  • Досвід співпраці з асоціаціями та об’єднаннями українських територіальних громад
  • Вільне володіння українською мовою

Додатковою перевагою буде принаймні базове знання польської або англійської мови.

ДОДАТКОВІ ВИМОГИ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ

З формальних причин контракти не можуть бути підписані із:

  • підприємствами/фізичними особами-підприємцями (ФОП), тому будуть розглядатися лише кандидати/ки, які надають послуги як фізичні особи;
  • штатними працівниками органів державної влади.

ПРОЦЕС НАБОРУ

Якщо ви зацікавлені у співпраці, будь ласка, відправте заявку, підготовлену українською мовою, виключно на шаблоні, доданому до цього оголошення. Заявки, надіслані в іншій формі, не будуть розглядатися.

Основні критерії оцінки:

  • Вища освіта – бажано у галузі державного управління економіки або соціології.
  • Знання про роботу системи місцевого самоврядування України у контексті реформи децентралізації (вища/післядипломна освіта, курси, семінари, участь у проектах, пов’язаних з децентралізацією).
  • Знання або досвід у галузі стратегічного планування (вища/післядипломна освіта, курси, семінари, участь в проектах, що інформують або впроваджують стратегічне планування).
  • Принаймні 2 роки професійного досвіду у співпраці з органами державного управління в

Україні – наприклад, приготування SWOT-аналізу, соціально-економічної діагностики або інших аналітичних матеріалів щодо розвитку громад, стратегії розвитку, проведення соціальних досліджень для органів державної адміністрації, участь у робочих групах, що виконують схожу роботу, проведення семінарів для органів місцевого самоврядування тощо.

  • Досвід співпраці з асоціаціями та об’єднаннями українських територіальних громад
  • Вільне володіння українською мовою.

Додаткові критерії оцінки:

  • Знання і досвід роботи з використанням партиcипативних методів, в тому числі модерування публічних зібрань у громадах.
  • Рекомендації, що підтверджують досвід у сфері співпраці з українськими органами місцевого самоврядування (підписані документи необхідно долучити до заявки).
  • Розмір пропонованого гонорару у рамках контракту.
  • Знання польської або англійської мови.

Фонд залишає за собою право перевірити достовірність наданої інформації та рекомендацій (у тому числі в Skype розмовах). ФРМД також попросити кандидата надіслати додаткові документи, пов’язані із заявленими кваліфікаціями.

Остаточний список кандидатів буде визначений після консультації з головним виконавцем проекту

ДОБРЕ.

Критерій ціни:

Кандидату/ці треба запропонувати суму загального гонорару за один день праці (в доларах США – SP Assistant_Application Form_UAUSD).

УВАГА: Запропонований загальний гонорар повинен включати обов’язкові податки, внески і збори на соціальне та медичне страхування – майбутній Виконавець зобов’язаний оплатити необхідні внески (Виконавця і Замовника) у фонд соціального та медичного страхування за місцем податкового резидентства, тобто на території України, де він/вона проживає.

Планований загальний обсяг праці, за який працівник отримує гонорар, складає 7 днів (для однієї громади) та включає завдання, вказані у пункті «Посадові обов’язки». Крім гонорару передбаченого за контрактом, гарантується відшкодування витрат на подорожі до громад відповідно до правил, встановлених ФРМД і передбачених у бюджеті проекту.

Якщо подані заявки будуть перевищувати суми, встановлені бюджетом проекту, ФРМД може розпочати перемовини із кандидатами відповідно до займаного місця у рейтинговому списку.

Фонд лишає за собою право без будь-яких підстав припинити цей конкурсний відбір та оголосити новий. Просимо слідкувати за оголошеннями на веб-сайті ФРМД у зв’язку з можливістю опублікування змін до Конкурсного набору або відповідей на запитання інших кандидатів. Будь ласка, дивіться на сторінку з оголошенням, опублікованим за адресою:

http://frdl.org.pl/doradztwo-i-konsulting/projekty-miedzynarodowe/dobre-decentralization-offering-

better-results-and-efficiency/

Заявки просимо надсилати у вигляді підписаної скан-копії (форма/шаблон заявки є додатком до цього оголошення) на адресу електронної пошти: [email protected], до 27 грудня 2018 р. У темі повідомлення просимо написати: “Rekrutacja: Lokalny Asystent Strategicznego Planowania“.

Залишаємо за собою право контакту виключно із кандидатами, відібраними протягом конкурсу. Зі всіма можливими питаннями просимо звертатись за електронною адресою: [email protected]

Інформація телефоном надаватися не буде.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer