Асистент директора/ рецепціоніст у HealthRight International

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансії
Асистент директора/ рецепціоніст у HealthRight International

Представництво міжнародної організації HealthRight International (Право на здоров’я) з 2005 року працює в Україні, забезпечуючи доступ до життєво важливих медичних та психосоціальних послуг для тих, хто опинився у складних життєвих обставинах. У 2008 році організація «Право на здоров’я» заснувала місцеву організацію – МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) для розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив та забезпечення стійкості проектів.

Основні вимоги:

• Грамотна усна та письмова мова, чітка дикція, високі комунікативні навички;
• Обов’язкове знання англійської мови;
• Зацікавленість, ініціативність, відповідальність, дисциплінованість;
• Здатність швидко навчатися та висока працездатність;
• Організованість;
• Стресостійкість;
• Досвід роботи на посаді асистента керівника вітається.

Основні обов’язки:

• Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника, робота з оргтехнікою;
• Переклад необхідної інформації з української на англійську мову та навпаки, усні переклади;
• Виконання доручень керівництва;
• Організація зустрічей, прийому гостей і партнерів;
• Організація простору в офісі, прибирання, тощо;
• Робота з кур’єрськими службами, поштовим відділенням;
• Діловодство, прийом/відправка кореспонденції;
• Організація поїздок і відряджень (здійснення візової підтримки, замовлення авіа- і залізничних квитків, бронювання готелів);
• Адміністрування справ, робота з особистою інформацією, пошук інформації для керівника;
• Закупівля канцтоварів, забезпечення життєдіяльності офісу.

Вимоги до кандидатів:

• Вища освіта (рівень магістра/бакалавра);
• Відмінне володіння англійською мовою як письмовою, так і усною (рівень Advanced або Proficiency);
• Міжособистісні навички та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей;
• Мультитасковість, виконання задач в межах визначених дедлайнів.

Ми пропонуємо:

• Можливість навчання та росту, здобуття досвіду роботи на міжнародних проектах;
• Комфортну атмосферу роботи та найкращу команду, яка впроваджує зміни в Україні;
• Зручний офіс у центрі Києва (м. Палац Спорту).

Резюме та супровідний лист АНГЛІЙСЬКОЮ мовою із зазначенням посади надсилати на [email protected] до 15 квітня 2019 р.

 

Вакансія асистента директора_квітень_2019 final


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка