Асистент_ка менеджера бази даних

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Графік: full time (очно +дистанційно)

Локація: Київ

МБФ Карітас України шукає в команду Асистента менеджера бази даних.

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!  

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.  

Обов’язки:

  • Забезпечення належного функціонування БД, КОБО (створення резервних копій, відновлення, адміністрування, моніторинг подій, що виникають в процесі роботи), перенесення даних з КОБО.
  • Оптимізація функціонування БД, КОБО (виконання регламенту резервного копіювання, підготовка звітів про функціонування БД).
  • Запобігання втрат і пошкоджень даних.
  • Забезпечення інформаційної безпеки на рівні БД, КОБО (контроль дотримання регламентів щодо забезпечення безпеки БД).
  • Управління розвитком БД, КОБО (вивчення, освоєння і впровадження в практику адміністрування нових технологій роботи з БД, аналіз системних проблем обробки інформації на рівні БД, підготовка пропозицій щодо перспективного розвитку БД).
  • Тестування баз даних, технічний супровід користувачів.
  • Керування доступами локальних працівників до БД, КОБО.
  • Приймати участь у розробці навчань/тренінгів для локальних працівників.
  • Підтримувати та супроводжувати локальних працівників, своєчасно вирішувати запити які надходять з центрів.

Вимоги: 

  • Повна вища технічна освіта.  
  • Досвід роботи з базою даних не менше 1-го року.
  • Розуміння принципів побудови  реляційних баз даних.
  • Досвід адміністрування Microsoft SharePoint, Offiсe 365, MS SQL Server.
  • Мати знання в написанні алгоритмів обчислення.
  • Досвід складання автоматизованої звітності по кількісних показниках.
  • Вміння при забоях чи помилках додавати/коригувати формули в таблицях
  • Робота з інструментами Google, цифровими платформами по збору та обробці даних.
  • Володіння українською мовою вільно.
  • Кандидат має професійні знання в таких сферах:
  • Досвід у розробці конфігурацій баз даних бази даних
  • Знання .NET
  • Досвід у розробці WEB проектів
  • Знання алгоритмів та структур даних MS SQL Server

Особисті якості та навички:

  • Уважність до деталей
  • Висока організованість, пунктуальність, дисциплінованість
  • Відповідальність
  • Планування та самоорганізація
  • Бажання вчити нове та навчати інших.
  • «Командний гравець»

Ми пропонуємо:  

  • офіційне працевлаштування  
  • конкурентний рівень заробітної плати  
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань  
  • можливість професійного зросту  
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій  

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.   

З політикою та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті.  

Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низку перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей.  

Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected].  


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій