Асистент відділу закупівель

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

Вакансія
Асистент відділу закупівель

Всеукраїнська благодійна організація “Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД” оголошує конкурс на заміщення вакантної посади асистента відділу закупівель

Тип договору: строковий

Тривалість дії договору: 12 місяців з можливістю подальшого продовження

Випробувальний термін: 2 місяці

Місце роботи: м. Київ

Основні обов’язки кандидата:

  1. Адміністративна підтримка відділу закупівель.
  2. Організація та забезпечення зустрічей, комітетів по закупівлям, конференцій, семінарів. Ведення протоколів цих зустрічей.
  3. Складання проектів листів та документів необхідних для роботи відділу закупівель.
  4. Технічна перевірка та форматування документації (угоди, специфікації, акти, накладні, рахунки, протоколи, листи та ін. документи дотичні до роботи відділу закупівель Мережі).
  5. Організація процесу підписання документації. Забезпечення своєчасної передачі документів у відповідні відділи Мережі та до контрагентів.
  6. Належне ведення документації / кореспонденції із закупівель, її архівування, ведення реєстрів документації, поставок, контактів.
  7. Збір та аналіз даних від програмних партнерів, інших основних реципієнтів, контрагентів щодо закупівель.
  8. Аналіз даних щодо забезпеченості препаратами та товарами медичного призначення в регіональних лікувальних закладах.
  9. Переклад та / або організація перекладу документації з / на українську, російську, англійську мови.
  10. Організація відряджень (поїздок).

Асистента відділу закупівель буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам: 

Освіта:  повна вища освіта або неповна вища.

Навички: 

  1. Гарні навички володіння Microsoft Excel.
  2. Вільне володіння:Microsoft Word, PowerPoint.
  3. Спроможність аналітично мислити та точно висловлюватись.
  4. Спроможність справлятись з декількома завданнями одночасно та дотримуватись встановлених термінів.
  5. Увага до деталей.
Знання мов: вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово), бажано володіння англійською мовою (усно/письмово).
Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Після проходження випробувального періоду співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням. 

Кінцевий термін подання резюме: 18.05.2016 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською та російською мовами на адресу [email protected]  до 18 травня 2016 року.

В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактна особа: Константінова Ганна (тел. 467-75-67 (вн.762))


Останні публікації цього розділу:

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель

Координатор/ка бази даних

Менеджер/ка з моніторингу та оцінки