Асистент в Секретаріат Ради громадського контролю при НАБУ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SlavaS

ProstirUA (23) — копия
Асистент в Секретаріат Ради громадського контролю при НАБУ

Оголошується конкурс на посаду асистента в Секретаріат Ради громадського контролю при НАБУ.

Безпосередній керівник: керівник проекту.

Вимоги до кандидата:

Досвід  роботи секретарем або працівником відділу кадрів (бажано).

Освіта: бакалавр.

Мови:

Українська, російська – вільно.

Англійська – Pre Intermediate і вище.

Компетенції:

  • Грамотні усне мовлення і письмова комунікація
  • Знання правил ділового етикету, робота з врахуванням цих
    положень
  • Вміння встановлювати контакт з різними людьми
  • Планування, управління часом
  • Доброзичливість, неконфліктність
  • Організованість, пунктуальність
  • Самовладання, стійкість до емоційних навантажень
  • Здатність до навчання
  • Навики роботи з різними видами оргтехніки і ПЗ
  • Навики швидкого пошуку необхідної інформації

Здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, навики складання ділових документів, ініціативність, здатність мислити нестандартно – буде перевагою.

Володіння ПК, ПЗ – MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet; Power Point, Photoshop – бажано.

Обов’язки:

- прийом, розподіл вхідних телефонних дзвінків;
– прийом, відправлення факсів, сканування документів;
– реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації;
– організація прийому відвідувачів, супровід гостей на зустрічі;
– організація засідань РГК, інших заходів РГК;
– організаційна підтримка проведення зустрічей: пошук необхідної інформації/контактів/документів,
підбір/замовлення/бронювання готелів, авіа-/залізничних квитків;
– замовлення необхідної для офісу канцелярії, госптоварів та інших необхідних засобів;
– за необхідності, за розпорядженням Голова РГК, РГК, Керівника проекту – підготовка листів,
запитів, відповідей на вхідну кореспонденцію, інших документів;
– відправка кореспонденції потрібним способом: пошта, кур’єрська служба, постановка завдання
внутрішньому кур’єру;
– пошук, аналіз і систематизація інформації на запит Голови РГК, РГК, Керівника проекту;
– ведення баз даних, в т.ч. бази внутрішніх телефонних номерів працівників секретаріату РГК, РГК,
журналістів тощо;
– приготування чаю/кави на прохання директора компанії, для учасників зустрічей/нарад;
– виконання в рамках своєї компетенції інших обов’язків за розпорядженням Голови РГК, РГК,
Керівника проекту;

Форма працевлаштування: трудовий контракт з трудовою книжкою на 1 рік.

Резюме надсилати на електронну адресу: [email protected] з темою листа “Вакансія_Асистент”.

Дедлайн подачі заявок: 1 грудня 2017 рік.

Контактна особа:

050 33 55 344 Маселко Роман


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад