Асистент проекту (Українська мережа за права дитини)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Anastasiia Dereko

Вакансія
Асистент проекту (Українська мережа за права дитини)

ГС «Українська мережа за права дитини» шукає фахівця на вакансію:

АСИСТЕНТ ПРОЕКТУ «СПІЛЬНО. Соціальні послуги для сімей у громаді» (“Соціальна інфраструктура для внутрішньо переміщених осіб”)

Українська мережа за права дитини створена для консолідації зусиль та покращення координації між організаціями громадянського суспільства в Україні та їх впливу на державну політику у сфері забезпечення прав дитини. Сьогодні нашими членами є 20 потужних українських та міжнародних організацій і благодійних фондів, що працюють по всій Україні з метою забезпечення прав та благополуччя дитини.

Основне завдання спеціаліста: Адміністративна підтримка проекту “Соціальна інфраструктура для внутрішньо переміщених осіб”, який реалізується Консорціумом українських організацій у 12 цільових громадах Донецької та Луганської області, за підтримки UNICEF і Німецького державного банку розвитку.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (філологія, адміністрування, міжнародні відносини, менеджмент);
  • Наявність досвіду роботи з документами, договорами;
  • Гарні комунікативні та організаторські навички – обов’язково;
  • Грамотна письмова та усна українська мова – обов’язково;
  • Впевнений користувач ПК та пакету офісних програм, баз даних;
  • Висока організованість, проактивність, відповідальність, робота на результат, стресостійкість;
  • Готовність до відряджень;
  • Володіння англійською мовою буде перевагою;
  • Досвід роботи асистентом, секретарем в НУО секторі, міжнародних організаціях буде перевагою;
  • І головне – бажання працювати.

Обов’язки:

  • Організація проведення заходів (круглих столів, тренінгів, семінарів, ін.);
  • Організація відряджень в рамках проекту та інша логістична підтримка;
  • Координація заходів між членами Консорціуму, UNICEF та іншими зацікавленими сторонами;
  • Адміністративна координація роботи з підрядними організаціями і консультантами;
  • Підготовка листів, ведення листування;
  • Ведення електронного і паперового документообігу;
  • Підготовка документів, договорів, актів, службових записок за усталеними шаблонами;
  • Збір та систематизація документів, контроль правильності їх оформлення, файлування;
  • Переклад документів, стандартів, вимог донора, методичних вказівок та рекомендацій;
  • Ведення баз даних;
  • Участь у підготовці необхідної звітності;
  • Адміністрування офісу;
  • Ділова комунікація з партнерами проекту та іншими зацікавленими сторонами;
  • Асистування у веденні зовнішньої комунікації за Проектом через соціальні мережі, оновлення на сайті;
  • Виконання інших необхідних для реалізації проекту завдань на вимогу менеджера проекту.

Ми пропонуємо:

  • Перспективну та динамічну роботу;
  • Можливості для особистісного та професійного розвитку;
  • Термін дії проекту – до кінця листопада 2020 року з можливістю продовження;
  • Нові завдання та професійні виклики;
  • Робоче місце у м. Київ;
  • Можливість виконувати роботу дистанційно в умовах надзвичайної ситуації;
  • Оплата: 15 000 грн.

Якщо Ви готові приєднатися до нашої команди, надсилайте мотиваційний лист та резюме з темою «Асистент проекту УМПД» до 15 квітня 2020, kateryna.ucrn@gmail.com

УМПД розглядатиме лише повні аплікації. УМПД контактуватиме лише з кандидатами, які відібрані до співбесіди.


Останні публікації цього розділу:

Консультант/ка з оперативної параюридичної допомоги ЧСЧ, ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» (Київ)

Оператор/-ка-помічник/-ця ІЦ НК ТЧХУ

Супервайзер(-ка) інформаційного центру

Фахівець\чиня з адміністративних питань та закупівель

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку центрів

Фахівець\чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів