Асистент керівника у ЦеГрін

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Nataliya Kuzma

Вакансія
Асистент керівника у ЦеГрін

Посадові вимоги до асистента керівника ГО ЦеГрІн:

Асистент керівника організації супроводжує діяльність керівника на всіх етапах його діяльності: формує робочий графік, комунікує з відповідними особами, супроводжує та/або організацією виконання завдань особами відповідальними за виконання проектів (штатних та позаштатних працівників, підрядників, субпідрядників тощо).

Основні обов’язки:
• Комунікація з партнерами, замовниками, підрядниками іншими виконавцями проектів
• Підготовка графіків/планів реалізації проектів, змістових звітів
• Ведення протоколів засідань, ділової та проектної документації
• Участь в плануванні та організації подій організації
• Технічний та технологічний супровід діяльності керівника

Вимоги:
• Вища освіта
• Досвід роботи в гуманітарних, соціальних, культурних проектах, організації публічних заходів
• Досвід власної комунікації та/або організації комунікації з різними аудиторіями
• Досвід роботи з місцевим органами влади в тому числі досвід стажування
• Вміння планувати свою роботу та готувати звіти
• Вміння працювати з оргтехнікою на рівні впевненого користувача (ПК, проектор, вебкамера, принтер, тощо)
• Вміння працювати в команді
• Бажання розвиватися
• Готовність до відряджень по Україні.

Обов’язкові навики:
• Навики ділової переписки
• Вміння працювати з пакетом Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Picture Manager) та пакетом додатків від Google (диск, документи, форми, календар, youtube)
• Елементарні навики роботи з графічними редакторами (Adobe Photoshop, CorelDraw, або онлайн-редакторами типу Canva чи Easel.ly)
• Розуміння специфіки роботи неурядових організацій
• Знання англійської мови на рівні Elementary (А1-А2)

Особисті якості: пунктуальність, комунікабельність, ввічливість, організованість, ініціативність.

Пропозиція:
• гідна оплата праці, соціальні гарантії згідно трудового законодавства
• комфортні умови праці та дружній колектив
• можливість для реалізації власних ініціатив
• можливості для саморозвитку і вдосконалення
• 40-а годинний робочий тиждень.

Резюме прохання надсилати на е-пошту [email protected] до 18:00 години 28 березня 2017 року.


Останні публікації цього розділу:

Старший/а бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Консультант(-ка) з питань психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (MHPSS) (STTA, національна)/Consultant on Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) (STTA, national)

Фінансовий/а менеджер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Фахівець/чиня з підтримки проєкту / Project Management Support, Associate

Викладач/ка курсів англійської мови для дорослих

Спеціаліст/-ка з Інформаційного Менеджменту/ (Information Management Associate) - Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні