Асистент (-ка) менеджера проєкту

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Vacancy_dfrfycsz3
Асистент (-ка) менеджера проєкту

Міжнародний благодійний фонд “Карітас України” шукає до себе в команду – Асистента менеджера проекту “Можливості для оптимізованих ринків”.

Обов’язки:

  • Планування проектних робіт, моніторинг і контроль дотримання планів.
  • Контроль виконання проектних завдань і доручень керівника.
  • Допомога локальним командам із написанням та поданням проектних пропозицій на фінансування послуг до органів місцевої влади, національних та міжнародних донорів.
  • Організація конференцій, семінарів, тренінгів та інших заходів проекту відповідно до розробленого плану.
  • Збір та обробка інформації щодо прогресу проекту, викликів та можливих ризиків виконання проекту або досягнення цілей проекту.
  • Забезпечення ефективної комунікації між членами команди.
  • Підготовка звітності по проекту в різних розрізах на основі наданих членами команди проекту даних.
  • Підготовка історій успіху, фото та відео репортажів для внутрішнього та зовнішнього звітування.
  • Здійснення моніторингових візитів у кожну локацію проекту з подальшою підготовкою звітів про досягнення індикаторів результативності проекту та рекомендації щодо вдосконалення.
  • Організація, ведення внутрішнього і зовнішнього документообігу проекту.
  • Переклад проектної документації з/на англійську мову.
  • Організація нарад, підготовка презентацій, ведення протоколів.
  • Допомога менеджеру проекту щодо розробки проектної документації.
  • Адміністрування документації проектів (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль її виконання.
  • Ведення і підтримання в актуальному стані бібліотеки проекту, контроль наявності в ній повної проектної документації.
  • Консультування команди проекту щодо методології управління проектами.
  • Допомога у підготовці пакету документів, необхідних для укладення та виконання договорів з донорами.
  • Ведення архіву проектів.

Вимоги:

  • Вища освіта.
  • Досвід адміністрування проектів.
  • Знання у сфері проектного менеджменту.
  • Розуміння основ проектного менеджменту та розуміння циклу проекту.
  • Робота з документацією.
  • Досвід організації тренінгів, зустрічей та інших заходів.
  • Досвід роботи з бенефіціарами та партнерами.
  • Базові знання у сфері працевлаштування, перекваліфікації та розвитку малих бізнесів.
  • Володіння мовами: українською – вільно, англійською- В2.
  • Знання програм: MS Office (Word, Excel) та продуктів Google – просунутий користувач.
  • Навички підготовки презентацій (PowerPoint, Canva, або інші програми).

Особисті якості та  професійні навички:

  • Відмінні письмові та усні навички спілкування.
  • Високий рівень організованості, наполегливості та послідовності.
  • Розвинені комунікативні навички, здатність вирішувати проблеми, адаптуватися до змін, керувати часом.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування.
  • Конкурентний рівень заробітної плати.
  • Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань.
  • Можливість професійного зросту (за результатами роботи).

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!  

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.  

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]

Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня зі створення або відновлення діяльності робочої групи з надання соціальних послуг в громадах Харківської області

Тренер/ка з ведення випадку (кейс-менеджмент)

Фахівець/чиня для проведення оцінки житлово-побутових умов ДБСТ у Волинській області

Адміністратор/-ка Хабу

Senior IM Officer, Старший фахівець/фахівчиня з інформаційного менеджменту у WASH-секторі

Керівник/керівниця групи з фінансової діяльності