Асистент (ка) для реалізації грантового проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Institutveterana

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(2)
Асистент (ка) для реалізації грантового проєкту

ГО “Інстиут ветерана” шукає асистента / асистентку для реалізації грантового проєкту

Обов

язки:

  • Допомога проєктному менеджеру (ці) в організації та виконанні різноманітних завдань проєкту.
  • Підготовка звітів за результатами реалізації проєкту та аналітичних матеріалів.
  • Взаємодія з учасниками проєкту та стейкхолдерами.
  • Координація та моніторинг роботи команди проєкту.
  • Допомога в плануванні та організації заходів проєкту.

Вимоги:

  • Досвід роботи в аналогічній позиції вітається, але не обов’язковий.
  • Високий рівень організаційних та комунікаційних навичок.
  • Знання програмного забезпечення MS Office.
  • Допомога у виконанні різноманітних завдань, пов’язаних з реалізацією проєкту.
  • Підтримка проєктного менеджера (ки) у плануванні та організації заходів.
  • Забезпечення поточної комунікації з учасниками проєкту та стейкхолдерами.
  • Підготовка звітів та аналітичних матеріалів за результатами роботи проєкту.
  • Виконання інших завдань, пов’язаних з ефективною реалізацією ініціативи.
  • Бажання працювати в соціальній сфері та надавати підтримку ветеранам.
  • Знання англійської мови – не нижче рівня intermediate

Умови:

  • Часткова зайнятість.
  • Термін проєкту – 5 місяців.
  • Формат роботи – дистанційний, декілька днів на місяць – робота в офісі у Києві

 

Кінцевий термін подачі резюме – 24 жовтня 2024 року.

Як подати заявку: Надсилайте Ваше резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] з темою “Асистент/ка проєктного менеджера”.


Останні публікації цього розділу:

Citizеns Engagеment Expert, STTA

Старший/ша експерт/ка реформи державного управління

Тренер/ка з питань самозайнятості та підприємництва (Вінниця)

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка