Антикорупційна рада при Київському міському голові шукає менеджера з комунікацій
ЗАВЕРШЕНО
Антикорупційна рада при Київському міському голові за сприяння GIZ оголошує конкурс на посаду менеджера з комунікацій.
Антикорупційна рада (надалі – АКР) є консультативно-дорадчим органом при Київському міському голові. АКР займається виявленням корупційних фактів та діянь, а також виробленням процедур і політик, які мінімізують корупційні ризики в діяльності київської міської влади.
На сьогодні АКР опрацьовує питання, пов’язані з боротьбою з корупцією в наступних сферах: адміністративні послуги, зовнішня реклама, паркувальна інфраструктура, державний архітектурно-будівельний контроль, пайова участь, інвестиції, закупівлі, доступ до відкритих даних тощо. Перелік не є вичерпним, сфери і теми діяльності розгалужені, постійно доповнюються новими кейсами.
Завдання менеджера з комунікацій:
- Побудова комунікаційної стратегії АКР та її втілення
- Об’єктивне висвітлення діяльності Антикорупційної ради на сайті, соціальних мережах, ЗМІ: підготовка (написання) повідомлень, статей, заяв, релізів, анонсів тощо як самостійно, так і в співпраці з членами і експертами АКР; розміщення в доступних джерелах (сайт АКР, соціальні мережі, веб-портали влади Києва), ведення перемовин зі ЗМІ щодо розміщення/висвітлення матеріалу
- Підтримка і просування діючих, створення нових сторінок АКР у соціальних мережах
- Адміністрування і наповнення контентом офіційного сайту АКР
- Регулярне інформування про події АКР в ЗМІ, соціальних мережах, інших відкритих джерелах;
- Організація інформаційних подій (брифінги, прес-конференції, інтерв’ю, участь у тематичних програмах, публікації тощо) для членів АКР, відстеження та популяризація подій у сфері боротьби з корупцією для участі у них членів АКР (в тому числі, круглі столи, конференції, тощо)
- Підготовка та організація публікації інтерв’ю з членами АКР, експертами
- Залучення ЗМІ на засідання АКР та її робочих груп, забезпечення відповідних публікацій
- Залучення журналістів до розслідувань та професійного висвітлення кейсів, які веде АКР
- Ведення сторінки «звертайтеся до нас» та переадресація питань експертам та ін.
- Інформаційна організація заходів (FB групи, календар, смс оповіщення)
- Розробка і реалізація контент-плану (в т.ч. досягнення КРІ в SSM, аналіз ФБ інсайт, GoogleAnalitics)
- Виконання інших функцій, пов’язаних з комунікаційним супроводженням роботи АКР
- Створення презентацій
Вимоги до кандидатів:
- Досвід роботи з медіа (комунікації, написання текстів, підготовка інформаційних випусків тощо)
- Досконале володіння українською мовою
- Вміння аналізувати велику кількість інформації, в тому числі, викладеної в офіційних документах (нормативні акти, інструкції, регламенти тощо)
- Вільне володіння комп’ютером
- Високий рівень самоорганізації, ініціативності та відповідальності
- Вища освіта за фахом (бажано)
- Досвід роботи в сферах: а) боротьба з корупцією, б) громадський сектор, в) публічна влада, муніципалітет, адміністративні органи (будь-яка сфера бажана, але не обов’язкова)
- Володіння англійською мовою (бажано)
Умови – повний робочий день. Заробітна плата – конкурентоспроможна, адекватна досвіду та навичкам роботи, сучасним ринковим вимогам.
Просимо зауважити, що на сьогодні АКР має фінансування для оплати роботи менеджера з комунікацій терміном на 4 місяці. АКР сподівається відшукати кошти для продовження роботи менеджера з комунікацій на більш тривалий період (рік і більше).
Зацікавлених просимо насилати резюме та мотиваційний лист (не більше 1 сторінки) на адресу: [email protected]
Останній день подачі документів: 22 травня 2016 року.
Більше про дільність АКР:
https://www.facebook.com/groups/antikorr.kiev.gov.ua/?fref=ts