Аналітик/иня із знанням SQL

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy prostirjob
Аналітик/иня із знанням SQL

Національний Комітет Товариства Червоного Хреста України оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Інформаційний спеціаліст відділу грошової та ваучерної допомоги, засобів існування та житла

Мета роботи:

Метою посади є підтримка програм URCS Cash & Voucher Assistance (CVA), засобів до існування та програм притулку з їх компонентом управління інформацією (IM).

Роль надаватиме технічну допомогу в управлінні даними про бенефіціарів, налаштуванні спеціальних цифрових інструментів (наприклад, RedRose, ODK або потенційно інших), аналізі та візуалізації даних для стратегічного планування, звітності та підзвітності.

Спеціаліст із відділу обміну даними працюватиме в Києві, а за потреби може їздити в інші регіони, тісно співпрацюючи, головним чином, із керівником відділу готівки, а також із керівниками відділу засобів існування та житла, щоб забезпечити задоволення всіх потреб у відділі обміну даними. З технічної точки зору ця посада тісно співпрацюватиме з колегами з інформаційних технологій, іншими IM та плануванням, моніторингом і звітністю про оцінку (PMER), щоб гарантувати, що робота входить у роботу PMER, ділиться наборами даних з іншими колегами з IM та використовує відповідні ІТ-інструменти та стандарти.

Обов’язки:

  • Надавати пряму технічну підтримку та консультації щодо потреб IM у готівці, засобах існування та програмах житла: розробити інформаційні інструменти, системи управління даними, робочі процеси збору та обробки даних, аналізу та візуалізації.
  • Активно шукайте відгуки користувачів про інструменти та аналіз, щоб постійно вдосконалювати створені процеси та інструменти.
  • Активно слідкуйте за новинами зовнішніх і внутрішніх експертів із миттєвих повідомлень або даних, щоб бути в курсі нових найкращих практик і найновіших методологій, інструментів і процесів. Тестуйте та пілотуйте нові процеси та інструменти, щоб гарантувати, що URCS завжди використовує найбільш відповідні інструменти.
  • Консультувати та підтримувати розробку та розгортання оцінок у CVA, оцінках засобів до існування та житла, зосереджуючись на компоненті IM.
  • Підтримка аналізу таких даних, як пріоритетні потреби, визначення бенефіціарів, аналіз відповідей, розрахунок трансфертної вартості, матриця прийняття рішень, моніторинг ринку та цін, PDM аналіз моніторингу після розподілу (у співпраці з PMER), аналіз даних скарг та відгуків, моніторинг та оцінка, пов’язана з втручаннями CVA.
  • Допомога в підготовці або створенні звітів і інформаційних панелей.
  • Забезпечуйте підтримку користувачів, розробляйте навчальні матеріали (наприклад, щодо збору мобільних даних, дедуплікації тощо), які мають прагматичний і орієнтований на користувача підхід до навчання створених інструментів, навичок і процесів.
  • Навчіть команди з питань готівки, засобів до існування, притулків та інших відповідних команд URCS (наприклад, волонтерів, офіцерів з надання допомоги) інструментам, які стосуються їхніх сфер роботи (наприклад, інструменти Cash IM можуть використовуватися командами з надання допомоги) та інструментам збору даних за допомогою тренінгів, семінари або заняття з рівного програмування.

Обов’язки поширюються на весь персонал:

  • Активно працювати над досягненням стратегії та цілей Товариства Червоного Хреста України
  • Дотримуватися та працювати відповідно до принципів Червоного Хреста та Червоного Півмісяця
  • Виконувати будь-які інші пов’язані з роботою обов’язки та відповідальність, які можуть бути доручені лінійним керівником

Вимоги:

Освіта

  • Відповідний університетський ступінь / вища освіта
  • Технічна підготовка в галузі інформаційних технологій, демографії, статистики, ГІС, візуалізації даних, графічного дизайну, соціальних наук, аналізу, оцінки потреб або суміжної галузі
  • Технічна підготовка з надання допомоги готівкою та ваучерами, наприклад, підготовка з практичних надзвичайних переказів готівки (PECT) або еквівалент – як плюс
  • Технічна підготовка у сфері гуманітарного притулку чи засобів до існування або еквівалент як плюс
  • Навчання зі збору мобільних даних, розробки опитувань, оцінювання та аналізу або еквівалент як плюс

Досвід:

  • Від 3 до 5 років підтвердженого досвіду аналізу даних та інформації в гуманітарних умовах
  • Досвід збирання мобільних даних і розробки опитувань для підтримки впровадження гуманітарних програм притулку або засобів до існування
  • Досвід аналізу первинних і вторинних даних
  • Досвід/знання мобільних засобів збору даних, таких як Kobo та ODK
  • Досвід/знання інструментів візуалізації даних та ГІС, таких як Power Bi, Tableau та QGIS

Буде плюсом:

  • Досвід створення мережі та/або команди, особливо віддаленої команди
  • Принаймні 2 роки досвіду роботи в Руху Червоного Хреста/Червоного Півмісяця
  • Досвід надання підтримки в управлінні інформацією під час реагування на стихійні лиха та екстреного відновлення
  • Досвід фасилітації навчання
  • Досвід збирання мобільних даних і розробки опитувань для підтримки впровадження програм CVA як плюс
  • Досвід роботи з інструментами розповсюдження CVA (наприклад, RedRose) і роботи зі сторонніми постачальниками
  • Досвід роботи з системами управління даними

Знання та навички:

  • Вільне розмовне та письмове володіння англійською та українською мовами
  • Знання програм допомоги готівкою та ваучерами (CVA), житла та засобів до існування
  • Знання аналізу якісних та кількісних даних
  • Сильні аналітичні навички та здатність вирішувати складні проблеми та дані
  • Глибоке знання бази даних або програмного забезпечення для обробки даних: ACCESS, Excel, MySQL або PostGreSQL та/або інших статистичних програм (STATA або SPSS) і/або мов програмування (R або Python)
  • Навички розвитку та навчання персоналу
  • Навички технічного встановлення, усунення несправностей та підтримки апаратного забезпечення системи IM

Робоче місце: Київ.

Якщо вас зацікавила ця посада, надішліть свою заявку на адресу vacancy@redcross.org.ua якнайшвидше. Усі заявки розглядатимуться на постійній основі, і відділ кадрів може зв’язатися з відповідними кандидатами до кінцевого терміну подання. 

Усі заявки розглядатимуться на постійній основі, і відділ кадрів може зв’язатися з відповідними кандидатами до кінцевого терміну подання, оскільки така рання заявка заохочується.

Для співбесіди зв’яжуться лише з кандидатами, які пройшли короткий список


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель