Аналітик з питань місцевих бюджетів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Марія

Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках п’ятирічного проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади аналітика з питань місцевих бюджетів.

Основні обов’язки аналітика з питань місцевих бюджетів:

  • виявлення, вивчення та систематизація проблем в діяльності та проблем органів місцевого самоврядування у сфері місцевих бюджетів, що потребують вдосконалення нормативного регулювання; оформлення та ведення паспорту сфери;
  • вивчення та аналіз можливого впливу на стан місцевого самоврядування проектів законодавства, що стосуються місцевих бюджетів, підготовка відповідних аналітичних матеріалів;
  • розробка Стратегії розвитку та законодавчої карти галузевої реформи;
  • підготовка висновків з окремих правових питань у сфері діяльності органів місцевого самоврядування.
  • підготовка пропозицій щодо внесення змін до чинного законодавства у сфері місцевих бюджетів, участь у розробці відповідних проектів нормативно-правових актів;
  • участь в опрацюванні та узагальненні пропозицій органів місцевого самоврядування щодо проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, що розробляються;
  • організація та проведення відповідних заходів для представників органів місцевого самоврядування; координація та організація діяльності профільної Секції;
  • надання органам місцевого самоврядування допомоги та консультацій з відповідних питань, підготовка роз’яснень щодо практичного застосування положень чинного законодавства;
  • представництво інтересів органів місцевого самоврядування з відповідних питань в органах державної влади;
  • участь у засіданнях робочих груп, круглих столів, семінарів, конференцій, що стосуються відповідної сфери;
  • підготовка аналітичних звітів, матеріалів, пропозицій до проектів документів, тез виступів керівництва;
  • підготовка тижневих, місячних, квартальних звітів про виконану роботу;
  • проведення комунікативної роботи із ЗМІ; надання коментарів, участь у теле- та радіопрограмах.

Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:

  • глибоке знання законодавства з питань місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • відмінні аналітичні здібності;
  • здатність стратегічного мислення;
  • вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
  • попередній досвід роботи у відповідній сфері та у органах місцевого самоврядування;
  • вміння працювати з великими об’ємами інформації;
  • навички підготовки висновків, оглядів, анотацій;
  • відмінне володіння навичками офіційного документування;
  • знання правил оформлення проектів законів та основних вимог законодавчої техніки;
  • відмінне знання державної мови;
  • готовність до відряджень по Україні;
  • володіння ПК;
  • вища освіта.

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують, на адресу електронної пошти [email protected].

В резюме обов’язково зазначити досвід роботи, історію оплати праці та очікувану заробітну плату. Також просимо надіслати приклади аналітичних записок та вказати практичний досвід нормопроектування у відповідній сфері.

Граничний строк подання – 25 січня 2016 року, 18.00.

Увага! Повідомлення у відповідь отримають лише кандидати, відібрані для інтерв’ю.

Контактна особа: Барикіна Тетяна Володимирівна, менеджер з управління персоналом, тел./факс 044 486 28 78. 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель