Аналітик у сфері охорони здоров’я

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
tugluk

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади аналітика у сфері охорони здоров’я.

 Основні обов’язки аналітика у сфері охорони здоровя:

  • виявлення, вивчення та систематизація проблем у сфері охорони здоров’я, що потребують вдосконалення нормативного регулювання;
  • вивчення та аналіз можливого впливу на стан місцевого самоврядування проектів законодавства, що стосуються охорони здоров’я, підготовка відповідних аналітичних матеріалів;
  • розробка (актуалізація) Стратегії розвитку та законодавчої карти реформ сфери охорони здоров’я;
  • підготовка висновків з окремих правових питань у сфері діяльності органів місцевого самоврядування.
  • підготовка пропозицій щодо внесення змін до чинного законодавства у сфері охорони здоров’я, участь у розробці відповідних проектів нормативно-правових актів;
  • організація та проведення відповідних заходів для представників органів місцевого самоврядування;
  • надання органам місцевого самоврядування допомоги та консультацій з відповідних питань, підготовка роз’яснень щодо практичного застосування положень чинного законодавства;
  • представництво інтересів органів місцевого самоврядування з відповідних питань в органах державної влади;
  • участь у засіданнях робочих груп, круглих столів, семінарів, конференцій, що стосуються відповідної сфери;
  • підготовка аналітичних звітів, матеріалів, пропозицій до проектів документів, тез виступів керівництва;
  • проведення комунікативної роботи із ЗМІ; надання коментарів, участь у теле- та радіопрограмах.

 Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:

  • вища освіта;
  • глибоке знання законодавства з питань охорони здоров’я, місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • попередній досвід роботи у відповідній сфері;
  • відмінні аналітичні здібності;
  • здатність стратегічного мислення;
  • вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
  • вміння працювати з великими об’ємами інформації;
  • навички підготовки висновків, оглядів, анотацій;
  • знання правил оформлення проектів законів та основних вимог законодавчої техніки;
  • відмінне знання державної мови;
  • готовність до відряджень по Україні;
  • володіння ПК.

 Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти  [email protected].

 В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Граничний строк подання – 22 серпня 2018 року до 18.00.

 Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення співбесіди.

 Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 22 серпня 2018 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель