Аналітик у сфері охорони здоров’я
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (ПУЛЬС)», фінансованого Агентством США з міжнародного розвитку, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади аналітика у сфері охорони здоров’я.
Основні обов’язки аналітика у сфері охорони здоров’я:
- виявлення, вивчення та систематизація проблем у сфері охорони здоров’я, що потребують вдосконалення нормативного регулювання;
- вивчення та аналіз можливого впливу на стан місцевого самоврядування проектів законодавства, що стосуються охорони здоров’я, підготовка відповідних аналітичних матеріалів;
- розробка (актуалізація) Стратегії розвитку та законодавчої карти реформ сфери охорони здоров’я;
- підготовка висновків з окремих правових питань у сфері діяльності органів місцевого самоврядування.
- підготовка пропозицій щодо внесення змін до чинного законодавства у сфері охорони здоров’я, участь у розробці відповідних проектів нормативно-правових актів;
- організація та проведення відповідних заходів для представників органів місцевого самоврядування;
- надання органам місцевого самоврядування допомоги та консультацій з відповідних питань, підготовка роз’яснень щодо практичного застосування положень чинного законодавства;
- представництво інтересів органів місцевого самоврядування з відповідних питань в органах державної влади;
- участь у засіданнях робочих груп, круглих столів, семінарів, конференцій, що стосуються відповідної сфери;
- підготовка аналітичних звітів, матеріалів, пропозицій до проектів документів, тез виступів керівництва;
- проведення комунікативної роботи із ЗМІ; надання коментарів, участь у теле- та радіопрограмах.
Основні вимоги до кандидата на посаду аналітика:
- вища освіта;
- глибоке знання законодавства з питань охорони здоров’я, місцевого самоврядування та дотичних галузей;
- попередній досвід роботи у відповідній сфері;
- відмінні аналітичні здібності;
- здатність стратегічного мислення;
- вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
- вміння працювати з великими об’ємами інформації;
- навички підготовки висновків, оглядів, анотацій;
- знання правил оформлення проектів законів та основних вимог законодавчої техніки;
- відмінне знання державної мови;
- готовність до відряджень по Україні;
- володіння ПК.
Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти [email protected].
В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Граничний строк подання – 22 серпня 2018 року до 18.00.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення співбесіди.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 22 серпня 2018 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].