Адміністративний/а менеджер/ка проєкту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
powerreform

adminmanager
Адміністративний/а менеджер/ка проєкту

Громадська організація «Інститут громадянського суспільства» шукає до своєї команди адміністративного менеджера проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання», що реалізується Інститутом громадянського суспільства та Пирятинською міською радою за фінансової підтримки Європейського Союзу (Грантова угода ENI/2021/430-302 від 20 грудня 2021р.)

Дата оголошення: 14 червня 2022 р.

Локація: Київ

Термін подання пропозицій: до 18:00 год за Київським часом, 21 червня 2022 р.

Опис обов’язків:

  • Планування поточної діяльності відповідно до календарного плану реалізації Проекту
  • Управління закупівлями та укладання контрактів з метою отримання товарів та послуг
  • Організація оплати наданих товарів та послуг відповідно до процедур Інституту громадянського суспільства
  • Підготовка договорів із постачальниками послуг та товарів
  • Контроль за якістю виконання робіт та послуг, закриття закупівель документальною звітністю
  • Організація публічних заходів в рамках проекту
  • Підготовка звітів для Представництва ЄС
  • Координація діяльності всіх процесів у проекті

Вимоги до кандидатів:

  • досвід адміністративної діяльності або роботи у сфері проектного менеджменту не менше 2 років;
  • досвід адміністрування міжнародних проектів та програм міжнародної технічної допомоги не менше 1 року;
  • розуміння роботи неприбуткової організації та навички роботи з донорськими організаціями;
  • повна вища освіта;
  • вільне володіння українською мовою
  • володіння англійською мовами на рівні B1 та вище
  • впевнений користувач комп’ютером та знання комп’ютерних програм (MS Word, Excel, Asana, Google apps, тощо);
  • відмінні організаторські здібності
  • здатність планувати, визначати пріоритети у роботі та дотримуватися дедлайнів;

Умови роботи:

  • часткова зайнятість (50-70%)
  • гнучкий графік роботи
  • на час дії воєнного стану віддалена робота, після – робота в офісі ГО «Інститут громадянського суспільства» (м. Київ, бульвар Дружби Народів, 22), можлива – частково віддалена робота

Детальна інформація міститься у Технічному завданні до цього оголошення.

Усі питання, що стосуються цього конкурсу надсилайте до адміністративної менеджерки проєкту Марії Пелипенко, [email protected].

Резюме українською чи англійською мовою та мотиваційний лист надіслати до 21 червня 2022 року включно на електронну адресу [email protected].

У темі листа прохання зазначити «Конкурс на посаду адміністративно-го/ї менеджер-а/ки», в тілі листа – вказати очікуваний розмір фінансової винагороди за 50% залученості у проекті.

Визначення переможців відбудеться після оцінки кандидатів та проведених співбесід із найбільш підходящими кандидатами.

Результати конкурсу всі кандидати отримають до 24 червня 2022 р. включно.


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з питань етики та гарантії її забезпечення

Стажер/ка у відділі комунікацій / Multimedia Intern

Послуги проєктного координатора/ки

Послуги проєктного менеджера/ки

Запит пропозицій Експерт/ка з локальної взаємодії та збору даних у межах проєкту з реагування на гуманітарну кризу / Invitation for Applications: Consultancy Position - Local Engagement and Data Collection Officer within humanitarian emergency response project - 07/UCR/012832

Закупівля послуг фінансового_ї менеджера_ки