Адміністративний/а асистент/ка
БФ “Право на захист” (Фонд) – провідна правозахисна громадська організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем міграції, її причин та наслідків – шукає кандидата на посаду Асистента(-ки) з адміністративних питань в місті Київ.
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ
Асистента(-ка) з адміністративних питань підпорядковується Менеджеру адміністративного відділу та командою фінансово-адміністративного відділу Фонду.
ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
- Забезпечення щоденного функціонування офісу (пошта, канцелярія, вода, кавомашина, техніка тощо);
- Контроль за чистотою, безпекою та порядком у приміщенні;
- Координація роботи прибирального персоналу, охорони, технічного обслуговування;
- Ведення графіка використання офісних приміщень, переговорних, транспортних засобів;
- Організація внутрішніх зустрічей, тренінгів, корпоративних подій;
- Адміністративна підтримка команди (бронювання квитків, готелів, відряджень, замовлення таксі тощо);
- Ведення ділового листування, підготовка документів, звітів, актів;
- Закупівля офісних товарів, води, кави, побутових та господарських засобів;
- Ведення обліку матеріальних цінностей, обладнання, меблів;
- Контроль стану техніки, координація ремонту, обслуговування, оренди;
- Співпраця з постачальниками, підрядниками, укладання договорів (за потреби);
- Підтримка в актуальному стані баз даних і контактів підрядників;
- Взаємодія з бухгалтерією щодо рахунків, актів, оплат;
- Взаємодія з іншими відділами — HR, IT, фінансовим, адміністративним;
- Надання інформації про послуги, розташування, супровід відвідувачів до відповідних працівників;
- Бронювання переговорних кімнат; координація роботи кур’єрів;
- Допомога в організації заходів за потреби;
- Будь-яка інша відповідальність, яка вважається необхідною або делегована керівником для забезпечення рівня обслуговування, який вимагається Фондом та/або донором;
- Дотримуватись Кодексу поведінки та Політик Фонду.
ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ
- Вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;
- Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;
- Гарні комунікативні, організаційні навички;
- Здатність і готовність навчатися;
- Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
- Відмінні навички роботи з Microsoft Office;
- Вільне володіння українською, знання англійської мови буде перевагою;
- Гнучкість та відповідальність.
МИ ПРОПОНУЄМО
Фонд пропонує успішному кандидату:
- Контракт до 30 грудня 2025 року з можливістю продовження, що залежатиме від виконання завдань та подальшого фінансування;
- Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
- Наставництво.
ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Надсилайте резюме на адресу [email protected] з назвою посади “Адміністративний асистент, Київ”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Будь-ласка не телефонуйте додатково.
ДАТА ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК
14 листопада 2025 року. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право дострокового завершення конкурсу.