Адміністративний/а асистент/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
HR R2P

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Адміністративний/а асистент/ка

БФ “Право на захист” (Фонд) – провідна правозахисна громадська організація, яка комплексно працює над вирішенням проблем міграції, її причин та наслідків – шукає кандидата на посаду Асистента(-ки) з адміністративних питань в місті Київ.

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОСАДУ

Асистента(-ка) з адміністративних питань підпорядковується Менеджеру адміністративного відділу та командою фінансово-адміністративного відділу Фонду.

ОБОВ’ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  • Забезпечення щоденного функціонування офісу (пошта, канцелярія, вода, кавомашина, техніка тощо);
  • Контроль за чистотою, безпекою та порядком у приміщенні;
  • Координація роботи прибирального персоналу, охорони, технічного обслуговування;
  • Ведення графіка використання офісних приміщень, переговорних, транспортних засобів;
  • Організація внутрішніх зустрічей, тренінгів, корпоративних подій;
  • Адміністративна підтримка команди (бронювання квитків, готелів, відряджень, замовлення таксі тощо);
  • Ведення ділового листування, підготовка документів, звітів, актів;
  • Закупівля офісних товарів, води, кави, побутових та господарських засобів;
  • Ведення обліку матеріальних цінностей, обладнання, меблів;
  • Контроль стану техніки, координація ремонту, обслуговування, оренди;
  • Співпраця з постачальниками, підрядниками, укладання договорів (за потреби);
  • Підтримка в актуальному стані баз даних і контактів підрядників;
  • Взаємодія з бухгалтерією щодо рахунків, актів, оплат;
  • Взаємодія з іншими відділами — HR, IT, фінансовим, адміністративним;
  • Надання інформації про послуги, розташування, супровід відвідувачів до відповідних працівників;
  • Бронювання переговорних кімнат; координація роботи кур’єрів;
  • Допомога в організації заходів за потреби;
  • Будь-яка інша відповідальність, яка вважається необхідною або делегована керівником для забезпечення рівня обслуговування, який вимагається Фондом та/або донором;
  • Дотримуватись Кодексу поведінки та Політик Фонду.

ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

  • Вища освіта в галузі менеджменту, адміністрування або іншій відповідній галузі і щонайменше один рік відповідного досвіду роботи, бажано в секторі НУО;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 1 року;
  • Гарні комунікативні, організаційні навички;
  • Здатність і готовність навчатися;
  • Здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завдань;
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office;
  • Вільне володіння українською, знання англійської мови буде перевагою;
  • Гнучкість та відповідальність.

МИ ПРОПОНУЄМО

Фонд пропонує успішному кандидату:

  • Контракт до 30 грудня 2025 року з можливістю продовження, що залежатиме від виконання завдань та подальшого фінансування;
  • Можливість працювати з однією з найсильніших українських правозахисних та гуманітарних НУО;
  • Наставництво.

ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Надсилайте резюме на адресу [email protected] з назвою посади “Адміністративний асистент, Київ”. Відповіді будуть надіслані лише тим особам, які були відібрані для співбесіди. Будь-ласка не телефонуйте додатково.

ДАТА ЗАВЕРШЕННЯ ПРИЙОМУ ЗАЯВОК

14 листопада 2025 року. Якщо буде визначено відповідного кандидата, Фонд залишає за собою право дострокового завершення конкурсу.


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Фандрейзер/ка

Фахівець/чиня з надання допомоги у сфері захисту

Технічний/а Експерт/ка / Grants Management System (GMS) Technical Expert (Consultant)

Менеджер/ка партнерств