Адміністративний директор в Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції
ЗАВЕРШЕНО
Міждисциплінарний науково-освітній центр протидії корупції в Україні Національного університету “Києво-Могилянська академія” засновано 2015 року НаУКМА, спільно з громадськими організаціями Центр Протидії Корупції та ТІ-Україна.
Метою діяльності Центру є проведення міждисциплінарних наукових досліджень, навчання у сфері запобігання та протидії корупції, запровадження короткострокових і довгострокових міждисциплінарних практично орієнтованих програм підготовки фахівців для ефективного управління та розбудови держави в Україні. Центр сприяє поєднанню наукової та освітньої роботи, впровадженню результатів наукових досліджень у навчальний процес та практичну діяльність у сфері запобігання і протидії корупції.
Серед вже запущених проектів Центру є пілотний міждисциплінарний навчальний курс для студентів-магістрів, організація навчання для детективів НАБУ, запуск онлайн-курсу з протидії корупції на платформі Prometheus.
Опис обов’язків
Адміністративний директор відповідатиме за інституційний розвиток та розбудову Центру, управління персоналом, представлення інтересів організації у комунікаціях з різними стейкхолдерами, підготовкою та реалізацією стратегії Центре, фандрейзингом.
У координації з виконавчим директором Центру адміністративний директор організовує:
- проведення міждисциплінарних науково-прикладних антикорупційних досліджень;
- проведення короткострокових і довгострокових навчальних антикорупційних програм, як для студентів, так і для практикуючих фахівців;
- міжнародні науково-прикладні конференції;
- систематизує експертизу та формує базу експертів з протидії корупції;
- організовує процес виявлення потреб практичних державних і недержавних інституцій в розбудові їх антикорупційних навиків та спроможностей;
- налагоджує партнерські відносини Центру з донорськими установами, українськими та іноземними науково-дослідними прикладними та аналітично-освітніми антикорупційними інституціями.
Оплата праці конкурентна і залежить від виконаних індикаторів на посаді.
Строк контракту – мінімум 1 рік.
Вимоги
- вища освіта (юридична, економічна, політологічна, соціологічна)
- досвід управління проектами чи організаціями/установами не менше 1 року
- досвід реалізації освітніх та/або антикорупційних ініціатив/проектів
- вільна письмова та розмовна англійська мова
- самоорганізованість, вміння будувати команди, вибудовувати управлінські процеси та проводити комунікації з різними стейкхолдерами
- розуміння академічного навчального та дослідницького процесів
- кандидатський ступінь буде плюсом
- навчання за кордоном буде плюсом
Резюме та мотиваційний лист українською та англійською мовами надсилати до 3 травня 2016 року на [email protected] з поміткою “адміністративний директор Центру КМА”.