Адміністративний директор

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Тетяна

резюме
Адміністративний директор

Навойчик Тетяна

Бажана посада: адміністративний директор – пріоритет, розгляну інші пропозиції пов’язані з адмініструванням, торгівлею,рекламою, організацією різних заходів.

Місто проживання: Київ (Правий берег, Святошинський  р-н)

Дата народження: 06.05.1982

Контактна інформація:

@: [email protected]

Моб.т.: +3 8 097 394 49 14

 

Досвід роботи:

Група компаній одного холдингу 05.2006 – 02.2022

з 05.2006 по 09.2012 ТОВ «Єврогласс-Центр»

з 10.2012 по 09.2015 ТОВ «ЄФ -Пласт»

з 09.2015 по 02.2022 ТОВ «Вікналенд» https://viknaland.ua/ua/ (штат співробітників  близько 500 чоловік).

Виробництво віконно – дверних систем методом екструзії ТМ LGC та ТМ Viknaland, гуртова торгівля фурнітурою, комплектуючими, аксесуарами для виробництва світлопрозорих конструкцій; ламінація ПВХ профілю. Підприємство з філіальною структурою – 8 філій по Україні.

 

Посада: помічник керівника підприємства (керуючі компанії)

 

Основні обов’язки:

  • участь у плануванні робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки тощо);
  • технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організацію зустрічей, переговорів);
  • Travel підтримка під ключ;
  • зв’язок з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, означених керівником (які не потребують особистої участі керівника);
  • за дорученням керівника погоджувала окремі питання із працівниками структурних підрозділів, доводила до них вказівки й розпорядження керівника, контролювала їх виконання;
  • здійснювала збір матеріалів та інформації, необхідних керівникові, готувала аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали і подавала керівникові;
  • ведення запису на прийом до керівника, організовувала прийом відвідувачів;
  • одержувала за дорученням керівника в державних органах та органах місцевого самоврядування документи й інформацію для керівника;
  • виконувала разові доручення керівника з організації роботи персоналу; індивідуальні доручення від керівництва.

 

  • Пошук підрядних компаній для забезпечення рекламно-сувенірної продукції компанії, партнерів, колег, проведення виставок , оформлення та наповнення стендів, оформлення реклами на транспорті компанії та участь в рекламних компаніях підприємства.
  • Повна підтримка в організації корпоративів, тренингів, майстер-класів для співробітників, партнерів (  пошук локацій,  співпраця з ведучими та тренерами, забезпечення матеріалами, розробка концепції заходу і т.д)
  • Забезпечення безперебійної організації роботи офісу та складів (закупівля канцелярії, хоз товарів, контролювання своєчасної оплати комунальних послуг, співпраця з інженерно-технічними працівниками, ремонт приміщень та комунікацій, пошук приміщень та вирішення внутрішніх потреб працівників офісу та складу).
  • Забезпечення роботи автопарку підприємства ( пошук та купівля автотранспорту за потребами, страхування техніки, вирішення питань з паливом, ремонт та  інше)
  • Організація харчуванням персоналу( як  замовлення так і повне облаштування їдальні в приміщенні офісу )

 

 

Освіта: Уманский державний  аграрний  університет

Факультет: плодоовочівництво та виноградарство

Спеціальність: плодоовочівник, виноділ, агроном 

Форма  навчання: денна

Рік закінчення : 2004

 

Знання мов:

Українська – вільно

Російська – якщо потрібно

Англійська – розмовний рівень

 

Водійське посвідчення: B

Додаткова інформація:

Я керуючий адміністратор, маю такі навички:

  • проактивність, універсальність, ефективні комунікації, коректну поведінку з будь-якою конфіденційною інформацією; навички системного аналізу проблем, вільне володіння комп’ютерною технікою, супервайзинг, навички щодо контролю й координуванню зустрічей, проєктів та всього, що доручає керівник).

 

Рекомендації  та повне резюме будуть надані за запитом.


Останні публікації цього розділу:

Старший/-а Спеціаліст/-ка з моніторингу та оцінювання / Senior M&E Specialist - Міжнародна організація з міграції (МОМ), Представництво в Україні

Послуги кореспондента/ки / журналіста/ки - написання статті, проведення інтерв'ю

Технічний/а експерт/ка з питань розширення обов’язків і повноважень медсестер у закладах ПМСД (медсестри)/ Technical Expert on expanding duties/powers of nurses in PHC facilities

Технічний/а експерт/ка з питань розширення обов’язків і повноважень медсестер у закладах ПМСД (лікар)/ Technical Expert on expanding duties/ powers of nurses in PHC facilities

Головний фахівець/фахівчиня із закупівель/ Senior Procurement Officer (Dnipro) at Mercy Corps

Офіцер/ка відділу кадрів та адміністративних питань (OHCHR)