Адміністративний асистент в ГО «Платформа Громадський Контроль»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія
Адміністративний асистент в ГО «Платформа Громадський Контроль»

ГО «Платформа Громадський Контроль» запрошує на роботу адміністративного асистента (офіс-менеджера) для роботи в офісі організації в місті Дніпро. 

Обов’язки:

  • робота з документами: підготовка проектів документів (в т.ч. договорів, офіційних листів, запрошень, листів-клопотань та ін.), переклад, форматування, елементарний дизайн, збір та обробка документів фінансової звітності;
  • робота із первинною бухгалтерською документацією;
  • збір інформації про хід реалізації проекту для підготовки звітів та інших документів;
  • комунікація з учасниками та партнерами проекту;
  • адміністративна підтримка в організації заходів (запрошення учасників, логістика);
  • наповнення бази даних веб-сайту організації;
  • виконання інших завдань в рамках діяльності організації

Вимоги:

  • закінчена вища освіта, бажано в гуманітарній сфері;
  • хороші організаторські навички;
  • високий рівень комп’ютерної грамотності, базові навички роботи з соціальними медіа, он-лайн інструментами для виконання поточних завдань;
  • вміння логічно та структуровано викладати думки в усній та письмовій формі;
  • відповідальність, організованість, вміння працювати в команді та в умовах обмеженого часу, креативність.
  • наявність реєстрації в якості фізичної-особи підприємця 3ї групи буде додатковою перевагою.

Оплата праці обговорюватиметься з кандидатами відповідно до їхнього досвіду та навичок.

В разі зацікавленості просимо надсилати резюме на [email protected] 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"