Адміністративний асистент в ГО «Платформа Громадський Контроль»
ЗАВЕРШЕНО
ГО «Платформа Громадський Контроль» запрошує на роботу адміністративного асистента (офіс-менеджера) для роботи в офісі організації в місті Дніпро.
Обов’язки:
- робота з документами: підготовка проектів документів (в т.ч. договорів, офіційних листів, запрошень, листів-клопотань та ін.), переклад, форматування, елементарний дизайн, збір та обробка документів фінансової звітності;
- робота із первинною бухгалтерською документацією;
- збір інформації про хід реалізації проекту для підготовки звітів та інших документів;
- комунікація з учасниками та партнерами проекту;
- адміністративна підтримка в організації заходів (запрошення учасників, логістика);
- наповнення бази даних веб-сайту організації;
- виконання інших завдань в рамках діяльності організації
Вимоги:
- закінчена вища освіта, бажано в гуманітарній сфері;
- хороші організаторські навички;
- високий рівень комп’ютерної грамотності, базові навички роботи з соціальними медіа, он-лайн інструментами для виконання поточних завдань;
- вміння логічно та структуровано викладати думки в усній та письмовій формі;
- відповідальність, організованість, вміння працювати в команді та в умовах обмеженого часу, креативність.
- наявність реєстрації в якості фізичної-особи підприємця 3ї групи буде додатковою перевагою.
Оплата праці обговорюватиметься з кандидатами відповідно до їхнього досвіду та навичок.
В разі зацікавленості просимо надсилати резюме на [email protected]