Резюме – Координаторка польового моніторінгу/ Координаторка гуманітарних проєктів з власним авто

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


резюме
Резюме – Координаторка польового моніторінгу/ Координаторка гуманітарних проєктів з власним авто

367457895_3665050947153765_7696606394175914070_n

Резюме – Координаторка польового моніторінгу/ Координаторка гуманітарних проєктів з власним авто

Велієва Анастасія 

Контакти: +380 (93) 842-72-41

e-mail:  [email protected] 

м. Дніпро, дистанційна робота, готова до відряджень-супровід гуманітарних програм з виїздом в зони підвищеної небезпеки. 

З 05.05.2022 року зареєстрована як ВПО в м. Дніпро. Водійське посвідчення категорія А/В. Власне авто KIA RIO. Зареєстровано ФОП (єдиний податок 3 група.). Маю досвід співпраці з громадським сектором понад 18 років, технічне обладнання та офіс з обладнанням для навчання у м. Дніпро. Досвід евакуації людей, супровід гуманітарних програм з виїздом в зони підвищеної небезпеки.

Адміністраторка проєктіу/Бізнес-консультантка з бухгалтерського обліку/Координаторка проєктів

Планування роботи проєктів

Взаємодія та координація роботи співробітників

Допомога потенційним одержувачам гранту в складанні плану та звітності

Координатор проєктів

Адміністрування – Контроль і моніторинг реалізації проєкту, взаємодія з партнерами проєкту (місцева адміністрація та медичні заклади)Збір та обробка необхідної для проєкту інформації від місцевих жителів / органів самоврядування та інше.

Організація та обробка даних – Евакуація людей з окупованих територій

Організація та адміністрація центру допомоги ВПО та постраждалим у зв’язку з військовою агресією рф проти України

Організація та адміністрування гуманітарної допомоги

Організація консультаційних центрів

Організація освітніх заходів

Юридичні консультації

Інформаційно ресурсні консультації

Бізнес консультації

Навчання онлайн/офлайн

Відновлення/заснування підприємницької діяльності

Проведення навчальних модулів у форматі онлайн/офлайн, індивідуальні консультації з ведення бухгалтерії для представників спільнот ВПО, в тому числі консультації з бухгалтерії та звітності, що стосується реалізації проектів від держави та грантів від міжнародних донорів. Розробка методичних матеріалів(підприємницька діяльність, бухгалтерський облік, ресурси та інше). Надання консультацій з питань ведення бізнесу, фінансового планування, комп’ютерної грамотності, лідерства, гендерних, та інших питань, які посилять конкурентоспроможність ВПО при пошуку роботи, а також є актуальними для започаткування та розвитку самозайнятості/бізнесу.

Досвід роботи

2003-2011 р. ГО « Фонд сприяння розвитку місцевого самоврядування в м. Бердянськ».

  • Спеціаліст по зв’язках з громадськістю та пресою. – Координатор проектів.
  • Організація взаємодії та створення звітності між органами державного управління, партіями і громадськими організаціями.
  • Робота зі ЗМІ на предмет політичного процесу, координація зав’язків.
  • Робота з підготовки спеціалізованих міжнародних конференцій, виставок, семінарів.
  • Управління підрозділом маркетингу, контроль, мотивація персоналу, забезпечення ефективної взаємодії з підрозділами компанії.
  • Бюджет. – Звітність. – Організація та управління виборчими штабом.

2011 – 2022р.  ТОВ «Евент- Плюс» (консалтингова компанія та професійний навчальний центр)

  • Директор (Засновник)
  • Управління підприємствами.
  • Викладач; бухгалтерський облік, керування бізнесом та проектування бізнес – плану.
  • Керівництво.

2015-2022 р. Регіональний координатор – Запорізька, Донецька та Дніпропетровська області.

2016-2022р. Експерт з підприємницької діяльності. 

Програма малих грантів для започаткування або відновлення підприємницької діяльності оголошена в межах реалізації Проектів. «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні» та «Економічне і соціальне відновлення Донбасу», що впроваджуються ПРООН за фінансової підтримки Уряду Японії і в партнерстві з Урядом України, регіональною та місцевою владою. Програму малих грантів для започаткування або відновлення підприємницької діяльності, що Сторінка 2 адмініструє БФ «Творчий центр ТЦК» у партнерстві з БФ «Всеукраїнський благодійний фонд «Горєніє» та ГО «Всеукраїнська організація зі справ вимушених переселенців.

  • Обов’язки: Робочі виїзди в межах проекту в населені пункти території: Донецької області, Запорізької області, Дніпровської області. – Організація інформаційних зустрічей, тренінгів та розробка навчальних матеріалів. – Розгляд заявок на гранти (аналіз відбір супровід). – Моніторинг видачі та закриття грантів. – Робота з базою даних бенефіціарів. – Здійснення моніторингових візитів до одержувачів грантів. – Підготовка необхідної документації . – Моніторинг інформації грантоотримувачів. – Технічна підтримка бенефіціарів.

2016-2025 р. ( та по сьогодні) ГО «Суспільна Інтеграція»

Голова правління 

  • Організація та адміністрування гуманітарної допомоги

2023-2025р. ( по сьогодні)

«Відновлена діяльність ФОП з надання послу «Центр Бізнес- консультування та навчання BKN»

Організація консультаційних центрів

Організація освітніх заходів

Юридичні консультації

Інформаційно ресурсні консультації

Бізнес консультації

Грантові можливості/консультування

Навчання онлайн/офлайн

Відновлення/заснування підприємницької діяльності

Дослідницька діяльність

Моніторинг  

Партнерська діяльність з Громадськими організаціями, Благодійними фондами        

 


Останні публікації цього розділу:

Головний/а бухгалтер/ка

Проєктний/а менеджер/ка (Харків)

Експерти/ки з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)

Старший/а асистент/ка проєкту / Senior Project Assistant

Літературний/а редактор/ка

Відкритий конкурс заявок для формування пулу асоційованих експертів (забезпечення координації на національному рівні, залучення регіональної експертизи, здійснення впливу на формування політики, фасилітації діалогу, залучення громадськості та інтеграції принципів забезпечення психічного здоров'я)