Адміністратор(ка) головного офісу Київ
Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» в рамках проєкту «Посилення лідерської та організаційної спроможності ЛГБТІК+ спільнот в умовах війни», за підтримки Данської ради у справах біженців, в пошуку Адміністратора(ки) головного офісу в місті Київ.
Про Організацію:
ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» спеціалізується на наданні послуг з ВІЛ/СНІДу, вірусних гепатитів та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ) серед чоловіків, які практикують секс з чоловіками (ЧСЧ); зосереджена на розвитку та консолідації ЛГБТІК+ спільноти; захист прав людини та сприяння зменшенню гомо-, бі- та трансфобії в українському суспільстві.
Основні обов’язки Адміністратора(ки) головного офісу:
- Координація щоденної роботи головного офісу організації, підтримка його функціонування та належного стану.
- Адміністративна підтримка керівництва та співробітників проєкту та організації. Вирішення поточних організаційних питань для забезпечення комфортних умов праці.
- Прийом, фіксація, розподіл і відправка вхідної та вихідної поштової кореспонденції та поштових відправлень..
- Забезпечення роботи “гарячої лінії”, обробка вхідних телефонних дзвінків, збір та фіксація зворотного зв’язку через телефон, месенджери (телеграм, вайбер, вотсапп тощо) та електронну пошту організації.
- Закупівля, облік та розподіл офісного приладдя і канцтоварів.
- Організація зустрічей, нарад і заходів на території головного офісу та онлайн, включаючи бронювання приміщень та створення посилань на зустрічі на онлайн-платформі..
- Координація роботи з постачальниками послуг (прибирання, кур’єрська доставка, технічне обслуговування). Контроль оплати рахунків за комунальні та інші послуги, пов’язані з функціонуванням офісу.
- Ведення та систематизація внутрішньої документації відповідно до встановлених стандартів.
- Складання графіку роботи головного офісу. Організація прийому відвідувачів і гостей.
- Контроль за дотриманням правил пожежної безпеки, безпеки відвідувачів та порядку в офісному приміщенні.
- Участь у робочих зустрічах та інших заходах команди проєкту та ГО “АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ”, а також у тренінгах, вебінарах та інших зустрічах, задля підвищення своїх професійних навичок та/або запобігання професійному вигоранню.
- Здійснення звітування за встановленими формами та у встановлені строки.
Зайнятість та формат роботи: повна, офіс (центр).
Умови здійснення оплати:
Оплата послуг здійснюється в кінці кожного календарного місяця в безготівковій формі після надання послуг та підписання Акта про надання послуг. Передоплата не передбачена. Бажано мати ФОП ІІІ групи.
Вимоги до кандидата_тки:
- Особиста ідейна згода з метою та завданнями адвокаційної та правозахисної діяльності організації.
- Бажане фактичне проживання в Києві.
- Креативне мислення, організаторські здібності, хороші комунікаційні навички, висока самоорганізація, націленість на результат.
- Відсутність явного чи потенційного конфлікту інтересів.
Перелік документів, що необхідно подати:
Резюме та комерційну пропозицію (обов’язково вказати бажану вартість послуг за календарний місяць надання послуг).
Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Адміністратор(ка) головного офісу».
Термін подання документів: до 9 травень 2025, включно.
За додатковою інформацією звертатися до ГО «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ» за телефоном: +380632462510, до Олени Лугової, е-mail: [email protected].