Адміністратор/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
FADV

vacancy_dfrfycsz(14)
Адміністратор/ка

Під керівництвом і в умовах координації Голови місії і менеджера проєкту, адміністратор буде відповідати за взаємодію з бухгалтерською компанією, брати участь у контролі за витратами, брати участь у процедурах закупівель.

Тривалість: 12 місяців

Відповідальність і завдання

  • Контролювати закупівлі
  • Взаємодіяти з бухгалтерською компанією шляхом надсилання рахунків для сплати
  • Управління внутрішніми бухгалтерськими файлами (введення даних)
  • Контролювати бюджет проєкту та бюджетні прогнози разом із менеджером проєкту
  • готувати/ переглядати контракти (закупівлі, працевлаштування тощо)
  • моніторинг розкладу платежів і узгодження з прогнозами і вимогами
  • контролювати і брати участь у процедурах закупівель
  • надання підтримки менеджеру проєкту і партнерам проєкту в разі потреби під час підготовки фінансового звіту проєкту

Вимоги і кваліфікація

  • Досвід роботи адміністратором
  • Знання вимог до бухгалтерії і процедур
  • Просунутий рівень вмінь MS Excel
  • Посилена увага до деталей і хороші аналітичні навички
  • Знання англійської мови
  • Бакалавр у галузі бухгалтерського обліку, фінансах або відповідний ступінь

Якщо Ви зацікавлені, будь ласка, надішліть своє оновлене резюме англійською мовою на електронну адресу [email protected] до 30 квітня, 12.00 за центральноєвропейським часом, вказавши в темі листа “Адміністратор” та своє прізвище.

Будь ласка, зверніть увагу, що знання англійської мови є обов’язковою вимогоюю У зв’язку із зазначеним співбесіди відбуватимуться англійською мовою.

Administrator – Kyiv

Under the supervision and coordination of the Head of Mission and the Project manager, the administrator is responsible to liaise with the accounting company, participate in the overseeing of the expenditures, participate in the procurement procedures.

Duration: 12 months

Responsibilities and tasks

  • Supervise the purchases
  • Liaise with the accounting company to send the invoices to be paid
  • Manage the internal accounting files (data entry)
  • Oversee the project budgets and the budget forecasts with the Project manager
  • Prepare/ Revise contracts (purchase, employment etc)
  • Monitoring the schedule of the payments and the alignment with the forecast and the requirements
  • Oversee and participate in the procurement procedures
  • Support the Project Manager and Projects’ partners, if needed, in the preparation of project financial reports

Requirements and qualifications

  • Work experience as an Administrator
  • Knowledge of accounting regulations and procedures
  • Advanced MS Excel skills
  • Strong attention to detail and good analytical skills
  • Knowledge of English
  • BSc in Accounting, Finance or relevant degree

If interested, kindly send your updated CV in English to the email [email protected] within the 30th of April, 12.00 CET, specifying in the email subject “Administrator” and your last name.

Please be aware that English is a mandatory requirements and, for this reason, the interviews will take place in English.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України