Aдміністратор проекту «Партнерство для розвитку міст» ВАОМС «Асоціація міст України»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
kadri_amu

Вакансія
Aдміністратор проекту «Партнерство для розвитку міст» ВАОМС «Асоціація міст України»

Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” в рамках проекту «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС)», фінансованого Федерацією канадських муніципалітетів, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора проекту.

Вимоги:

–        Громадянство України;

–        Повна вища освіта в галузі економіки, права або управління (спеціаліст або магістр);

–        Загальний стаж роботи не менше 5 років;

–        Досвід роботи на керівних посадах відповідного напрямку;

–        Бездоганна ділова репутація;

–        Вільне володіння українською мовою (англійська – бажано).

Знання та навички:

–        Знання українського законодавства в частині місцевого самоврядування;

–        Досвід підготовки документів ділового характеру (листування, звіти, аналітичні записки);

–        Вміння та навички розробки планів соціального та економічного розвитку;

–        Знання  законодавства та практичний досвід в частині проведення тендерних закупівель, підготовки планів та фінансових звітів;

–        Практичні навички та здібності в проведенні комунікативних заходів (конференції, семінари, «круглі столи»);

–        Аналітичні здібності та досвід, вміння прогнозувати розвиток проекту;

–        Управлінський досвід в системі місцевого врядування (надає переваги).

Функції адміністратора проекту:

–        Взаємодія з співробітниками інших підрозділів АМУ та ПРОМІС;

–        Розробка та контроль виконання планів роботи, адміністративної та фінансової звітності;

–        Підготовка листів, довідок, звітів за завданням керівництва проекту;

–        Підготовка бюджетних запитів та контроль виконання бюджету проекту;

–        Підготовка звітів про негрошові внески Асоціації в реалізацію проекту;

–        Підготовка документації по проведення конкурсів та тендерів в рамках проекту;

–        Табелювання робочого часу співробітників проекту та залучених консультантів;

–        Організація та проведення заходів (конференції,  «круглі столи», семінари) в рамках проекту.

Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме до 18.00 12 липня 2017 року на адресу електронної пошти [email protected] (в темі повідомлення зазначити «адміністратор ПРОМІС»). В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи, історія оплати праці та очікувана заробітна плата. Прохання додати рекомендаційні листи або ПІП та контакти осіб, які можуть підтвердити вашу компетентність та фаховість.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 12 липня 2017 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель