Адміністратор (Механізм підтримки фахівців для реформ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
SURGe

Механізм підтримки фахівців для реформ шукає до себе в команду Адміністратора.

Professionals for Reform Support Mechanism (PRSM) provides human resource support – from managers to technical experts – to critical reform initiatives undertaken by national governmental agencies. PRSM is a multi-donor platform, which improves coordination of donor efforts for greater impact and avoids overlap of donor funding. It does not support routine work of the Government of Ukraine that is normally managed by the civil service.

To do this, PRSM:

  • Selects initiatives based on clearly defined links to reform initiatives
  • Ensures transparent recruitment of human resources
  • Manages the contracting and payment of human resources
  • Provides financial reports for donors
  • Monitors initiatives for results.

At the request of a GoU ministry, the PRSM recruits short to medium term local Ukrainian experts and specialists, from outside government, to undertake assignments critical to reform within the GoU. The PRSM will also pay for limited-term salaries of key positions from within the army of volunteers that currently work without pay on reforms across government ministries.

Position Summary:
Administrator will coordinate capacity development and networking events for reformers and assist PRSM team in day-to-day office procedures.

Preferred Qualifications and Skills:

  • University degree (preferably in Management, Business administration/Public Administration or in a related field);
  • Proven excellent report writing and organizational skills;
  • Good interpersonal and communicational skills;
  • Excellent planning and time management skills;
  • Proficiency in the use of Microsoft Office suite of applications;
  • Fluent in English.

Contract Duration and Timing:

The total duration of the consultancy is expected to be 12 months, with possible extension. Office based in Kyiv.

For more detailed information about preferred qualifications and skills, indicative duties and responsibilities, as well as applying procedure, please visit our web-site.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України