Адміністратор бази даних
ЗАВЕРШЕНО
Карітас України входить в одну з найбільших міжнародних мереж благодійних організацій у світі та Європі. Слово «Сaritas» означає воднораз любов і милосердя, співчуття та благодійність.
Місією Карітасу України є розвиток традицій доброчинної діяльності та здійснення соціальної роботи, виходячи із християнських морально-етичних цінностей.
Метою Карітасу України є розробка та впровадження національних програм для забезпечення соціальної допомоги та підтримки найбільш потребуючого населення України незалежно від національної приналежності чи віросповідання.
Назва посади: Адміністратор бази даних
Обов’язки:
- Введення даних про клієнтів бенефіціарів згідно встановлених параметрів БД.
- Забезпечення комунікації з соціальними працівника проекту для якісного та своєчасного наповненню БД.
- Забезпечення належного функціонування БД (створення резервних копій, відновлення, адміністрування, моніторинг подій, що виникають в процесі роботи).
- Оптимізація функціонування БД (виконання регламенту резервного копіювання, підготовка звітів про функціонування БД).
- Запобігання втрат і пошкоджень даних.
- Забезпечення інформаційної безпеки на рівні БД(контроль дотримання регламентів щодо забезпечення безпеки БД).
- Управління розвитком БД (вивчення, освоєння і впровадження в практику адміністрування нових технологій роботи з БД, аналіз системних проблем обробки інформації на рівні БД, підготовка пропозицій щодо перспективного розвитку БД).
- Підготовка звітів, та аналітичних довідок.
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів .
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників можна ознайомитися на нашому сайті: http://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Освіта:
- Вища освіта (спеціаліст/магістр).
Досвід роботи:
- Досвід роботи з електронними таблицями, базою даних не менше 1-го року.
- Навики в написанні алгоритмів обчислення.
Знання:
- Володіння англійською мовою на рівні розуміння, читання, письма зі словником.
- Постанови, розпорядження, накази, інші керівні і нормативні документи, що стосуються методів адміністрування і використання обчислювальної техніки при обробці інформації.
- Вміння готувати звіти.
- Техніко – експлуатаційні характеристики, конструктивні особливості, призначення і режими роботи устаткування, правила його технічної експлуатації.
- Технологію автоматизованої обробки інформації.
- Види технічних носіїв інформації.
- Методи класифікації і кодування інформації (адміністративна функція).
- Порядок оформлення технічної документації.
- Принципи побудови реляційних баз даних.
- Адміністрування Microsoft Ofiсe 365, Google таблиць, КОВО.
- Знання алгоритмів та структур даних.
- Вміння опрацьовувати системні збої чи помилки, втрату даних.
- Додавати/коригувати формули в електронних таблицях.
- Володіння ПК (просунутий користувач, знання Excel, Word, електронної пошти).
Особисті якості:
- Здатність планувати та визначати пріоритети в роботі.
- Вміння незалежно оцінювати ситуацію та дотримуватися нейтралітету.
- Комунікабельність.
- Вміння працювати напружено та скрупульозно.
- Вміння працювати самостійно та в команді.
- Прагнення до постійного самовдосконалення.
- Відповідальність.
- Висока організованість, пунктуальність, дисциплінованість.
- Ініціативність.
- Добропорядність.
- Чесність.
Будь-ласка, надсилайте резюме та супровідний лист