Запит цінових пропозицій щодо роздаткових матеріалів (канцелярія)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ridni2024

prostirtender_tender_ntylth(2)
Запит цінових пропозицій щодо роздаткових матеріалів (канцелярія)

БО «БФ «Рідні» здійснює закупівлю Роздаткових матеріалів (канцелярія)

(04.02.10)

Згідно проєкту: “Підвищення стійкості громад, які постраждали від кризи, шляхом покращення практики управління програмами організацій громадянського суспільства в Україні”

Запрошуємо Вас взяти участь в даній процедурі закупівлі, та надати Комерційну пропозицію.

Строк доставки: до 23 січня 2025р.

Місце поставки: м. Львів, вул. Кульпарківська 200а

Умови оплати: 100% післяоплата (якщо учасник пропонує інші, відмінні від зазначених, умови оплати, він повинен враховувати, що це може бути підставою для відхилення його пропозиції (але не обовязково), у разі якщо такі умови не погодить Партнер Замовника та/або Замовник)

Вимоги до предмета закупівлі:

Фольга – 4 рулони по 20 м або 8 рулонів по 10 м

Пачка паперу офісного А4 – 1 шт.

Фарби гуашеві 9 кольорів – 3 шт.

Папір розміру А3 (ватман) – 6 шт.

Пензлі – 30 шт (8 пачок по 4)

Стаканчики-непроливайки для малювання – 6 шт.

Блискітки голографічні (колір – баклажан) – 2 шт.

Фломастери в наборі – 3 шт.

Набір кольорового паперу – 6 шт.

Набір кольорового картону – 6 шт.

Клей канцелярський силікатний – 6 шт.

Клейка стрічка (скотч) 48мм*100м – 1 шт.

Клейка стрічка двостороння поліпропіленова 18мм*10м – 1 шт.

Степлер металевий, скоба 24/6‚ 26/6 – 1 шт.

Папір офісний A4 80г/м2 500 аркушів – 1 шт.

Діркопробивач металевий на 2 отвори, без лінійки, потужність 10 аркушів – 1 шт.

Стрічка атласна кольорова 10мм – 5 шт.

Нитки муліне DMC, 2г\8м – 5 шт.

 

Комерційну пропозицію (із зазначенням ціни за одиницю, та загальної вартості) просимо надати до 11:00 22.01.2025р., на електронну пошту: [email protected]. На цю ж електронну пошту можна надсилати запитання.

Додатково, до Комерційної пропозиції, учасники надають:

Додатково, просимо долучати до комерційної пропозиції сканкопії наступних документів (у тому разі якщо Ви досі не надавали такі документи Фонду):

- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

та громадських формувань (або витяг);

- Статуту (у разі участі юридичної особи);

- рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);

- РНОКПП (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- витягу (виписки) з Реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності

(у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);

- витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);

- довідки про відкриття рахунку в банку.


Останні публікації цього розділу:

Оголошення про проведення конкурсу із закупівлі будівельних матеріалів

Оголошення про проведення конкурсу із закупівлі промислового обладнання

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі промислового обладнання.

Тендер на закупівлю меблів

Тендер на закупівлю обладнання

Тендер на закупівлю оргтехніки