Запит цінових пропозицій щодо послуг у сфері медіа

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ridni2024

prostirtender_tender_ntylth(1)
Запит цінових пропозицій щодо послуг у сфері медіа

БО «БФ «Рідні» здійснює закупівлю послуг у сфері медіа (зйомка рекламно-інформаційного сюжету та його поширення в медіа).

Назва проєкту: «Підвищення стійкості громад, які постраждали від кризи, шляхом покращення практики управління програмами організацій громадянського суспільства в Україні».

Запрошуємо Вас взяти участь в даній процедурі закупівлі, та надати Комерційну пропозицію.

Строк надання послуги (зйомка сюжету): 24 січня 2025р.

Місце надання послуги: м. Львів (щодо конкретної адреси, контрагента (переможця процедури закупівлі) буде повідомлено не пізніше ніж за 3 дні до проведення відповідної події).

Умови оплати: 100% післяоплата (якщо учасник пропонує інші, відмінні від зазначених, умови оплати, він повинен враховувати, що це може бути підставою для відхилення його пропозиції (але не обовязково), у разі якщо такі умови не погодить Партнер Замовника та/або Замовник)

Вимоги до предмета закупівлі:

 

(Подання учасником Комерційної пропозиції, щодо даної процедури закупівлі є (вважається) його згодою виконати всі вимоги до предмету закупівлі, та його згодою на укладення стандартного примірника договору Фонду.)

 

  1. Загальні вимоги:
  • Мета: Створення рекламно-інформаційного сюжету для популяризації форуму, що проходитиме 24-25 січня.
  • Тривалість сюжету: 120-130 секунд.
  • Кількість виходів на канал: 3-4 трансляції на телеканалі протягом доби.
  • Публікація відео: Оприлюднення на офіційному інтернет-ресурсі каналу в день проведення події (24-25 січня).
  • Вихід сюжету охопленням на Львів та Львівську область.
  • Вихід відеоновини охопленням на Україну.
  1. Сюжет та структура відео:

Відео має бути структуровано наступним чином

  • Вступ (15-20 секунд): Знайомство з подією, представлення форуму, його мети та значення.
  • Основна частина (70-90 секунд): Інтерв’ю з:

Представником фонду (30-40 секунд): Загальна інформація про організаторів форуму, їх роль та внесок в організацію.

Фахівцем від фонду (30 секунд): Розповідь про програму форуму, ключові теми, тренди та актуальні питання, що будуть обговорюватися.

Учасниками події (по 10-15 секунд кожен): Враження від участі у форумі, очікування та важливість події для професіоналів і учасників.

  • Заключна частина (10-15 секунд): Заклик до дії: інформація про місце проведення, час та способи участі у форумі, контактні дані для додаткової інформації.
  1. Локація та обладнання:
  • Зйомка має бути проведена на місці проведення форуму, з особливою увагою до основних сцен та виступів.
  • Використання професійного обладнання:

Мікрофони для чистого запису звуку.

Освітлення для забезпечення оптимальних умов зйомки в приміщенні (відповідно до вимог локації).

  1. Технічні вимоги до відео:

Формат відео: MP4 (або інший відповідний формат).

Роздільна здатність: 1920×1080 (Full HD) або 4K.

Аудіо: 48 kHz, 192 kbps або вище.

Відео повинно мати належну кольорову корекцію і чистоту звуку.

  1. Додаткові вимоги:
  • Забезпечення професійної роботи операторів під час зйомки, дотримання стандартів відеозйомки (стабільність кадру, фокусування, коректна експозиція).
  • Оперативна підготовка відео для публікації на каналі та в інтернеті в день події.
  1. Контроль якості:
  • Перед публікацією відео має бути здійснений фінальний перегляд і затвердження з боку організаторів та телеканалу.

 

Комерційну пропозицію (із зазначенням ціни за одиницю, та загальної вартості) просимо надати до 11:00 21.01.2025р. , на електронну пошту: [email protected]. На цю ж електронну пошту можна надсилати запитання.

 

Додатково, до Комерційної пропозиції, учасники надають:

 

Додатково, просимо долучати до комерційної пропозиції сканкопії наступних документів (у тому разі якщо Ви досі не надавали такі документи Фонду):

- виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців

та громадських формувань (або витяг);

- Статуту (у разі участі юридичної особи);

- рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);

- РНОКПП (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);

- витягу (виписки) з Реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності

(у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);

- витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);

- довідки про відкриття рахунку в банку.


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій на постачання рацій

Запрошення до участі у ціновому моніторингу на закупівлю послуги водіїв з автомобілем для забезпечення роботи мобільних груп

Запит цінових пропозицій на постачання бронежилетів та касок

Тендер на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Стартувала друга хвиля субгрантів для громадських організацій Полтави

Відкритий тендер із закупівлі товарів / Комплект сонячної електростанції та автономної сонячної станції