Запит цінових пропозицій на закупівлю пандуса

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PLWH

prostirtender tender_ntylth(3)
Запит цінових пропозицій на закупівлю пандуса

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 

 

Назва організації/підрозділу

БО «100 відсотків життя м. Львів»

 

 

Предмет закупівлі (товари/послуги)

Закупівля пандусу

 

 

Мета / Обґрунтування закупівлі (згідно таблиці індикаторів/план)

Закупівля пандусу

 

 

 

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт, послуг

Назва

Кількість

Технічні характеристики

 

1

Платформа підіймальна N150-3.0-0.1-1.2-0.9

(від мережі 220 В., виконання: нержавіюча сталь)

1 шт.

Вантажопідємність, 150 кг

Довжина сходового маршу, мм.до 3000 мм

Розміри платформи,1200*900 мм

Виконання платформи фарба/нержавійка

Тип приводу мотор-редуктор

Потужність приводу 0,37- 0,55 (380 В.)

Швидкість руху, м/с 0,1 – 0,15 м/с

Керування 24 В.

Пристрої безпеки апарель, бокові дуги.

 

2

Платформа підіймальна N150-3.0-0.1-1.2-0.9

(від мережі 220 В., виконання: фарбований)

 

1 шт.

 

 

3

Доставка/монтаж

 

1 шт.

 

 

Термін постачання товарів, виконання робіт, надання послуг: з дати укладення договору  по 31 липня 2024 року.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

1.

Право на здійснення підприємницької діяльності за законодавством України

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

2.

Безготівковий розрахунок

Наявність рахунків для безготівкового розрахунку – надати інформаційну довідку з зазначенням рахунків учасника

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Цінові пропозиції залишаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати їх подання.

Правила оформлення пропозиції учасника:

1. Учасники подають пропозиції у електронному вигляді через електронну платформу Zakupki.prom.

2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в місцеву закупівлю, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи.

3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.

5. Замовник залишає за собою право запросити від переможця закупівлі інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до учасника та/або укладення договору. При цьому, Замовник не має право вимагати документи, які не передбачені чинним законодавством для даного виду діяльності.

6. Якщо число потенційних постачальників менше ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується. Організація залишає за собою право в момент визначення переможця тендеру рекомендувати переможцю збільшити або зменшити на 15% обсяг послуг з відповідною зміною ціни або інших умов тендерної пропозиції. Організація залишає за собою право відмінити закупівлю без будь яких зобов’язань.

7. До участі у оцінці пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Умови поставки:

1. Постачальник зобов’язується поставити Покупцеві партію товару впродовж 2 (двох) робочих днів з дня направлення Покупцем заявки на відповідну партію товару. В заявці Покупець вказує конкретні пункти (адреси) поставки товару, а також необхідну кількість поставки товару в кожній конкретній точці розвантаження (в межах м. Львова). Днем поставки партії  товару є день підписання Покупцем накладної на цю партію товару.

2. Поставка товару здійснюється автотранспортом Постачальника для перевезення вищезазначених товарів, що має всі необхідні дозвільні документи.

3. Поставка товарів здійснюється упродовж 2024 року, виходячи із потреби замовника.

4. Поставка товарів здійснюється за рахунок коштів Постачальника.

Склад цінової пропозиції:

1.Цінова пропозиція у формі Додатку 1 (додається до запиту).

2.Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників

(http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf)

Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється.

У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail):

Михайлишин Галина Степанівна

79000, м. Львів, вул. Личаківська,217

Тел.: +38 098 67 000 97; [email protected]

Цінові пропозиції приймаються через електронну платформу Zakupki.prom з 16.05.2024 до 18:00 год. 23.05.2024 рр.(включно)

Методика обрання переможця конкурсу (процедури конкурсні торги):

1. Обрання переможця конкурсних торгів буде відбуватися через електронний майданчик Громадський простір, Gurt.ua.

2. Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються розглядає пропозицію переможця на відповідність технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. Після чого відбувається затвердження переможця процедури місцевої закупівлі.

3. Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 10 (десяти) календарних днів з кінцевої дати подання цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасника не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)