Запит пропозиції на Підтримку сторітелінгу партнерів ENGAGE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
USAID/ENGAGE

тендер-tender-1-10-300x225
Запит пропозиції на Підтримку сторітелінгу партнерів ENGAGE

Назва запиту: Підтримка сторітелінгу партнерів ENGAGE

Номер запиту: P4767-2024-14

Дата публікації: 14 березня 2024

Дата закінчення прийому пропозицій: 20 березня 2024

Орієнтовна дата оголошення результатів: березень 2024

Запит пропозиції на Підтримку сторітелінгу партнерів ENGAGE

Пакт — це міжнародна неурядова організація з представництвами по всьому світу, місія якої полягає в тому, щоб забезпечити системні рішення, які дозволять бідним і маргіналізованим людям заробляти на гідне життя, бути здоровими та брати участь у благах, які надає природа. Пакт досягає цього шляхом зміцнення місцевого потенціалу, створення ефективних систем управління та перетворення ринків на силу розвитку. Пакт працює в Україні з 2006 року у сферах управління, розвитку потенціалу та охорони здоров’я. Спираючись на десятирічний досвід, ми вирішуємо ключові виклики, з якими стикаються організації громадянського суспільства в Україні.

Цей запит пропозицій (RFP) є частиною програми сприяння громадській активності «Долучайся!» (ENGAGE). Метою програми «Долучайся!»  є підвищення рівня обізнаності та участі громадян у громадській діяльності на національному, субнаціональному та місцевому рівнях.

Після вторгнення Росії в лютому 2022 року забезпечення безперервної та адекватної міжнародної солідарності, політичної, фінансової, гуманітарної та військової підтримки стало одним із пріоритетів політики України та місією багатьох ЗМІ та організацій громадянського суспільства. Для досягнення цієї мети державні інституції, медіа та громадські учасники активно зверталися до міжнародної аудиторії, щоб стратегічно донести «українську історію» (“Ukraine’s story”). Партнери ENGAGE також переорієнтували свої медіа та інформаційні кампанії серед громадян на теми, пов’язані з війною, включаючи роботу з іноземною аудиторією з документуванням військових злочинів, вуличними мітингами на підтримку надання розширених пакетів допомоги Україні, а також рядом заходів культурної дипломатії, зустрічами високого рівня з політиками та змістовними виступами в ЗМІ. У перший рік повномасштабного вторгнення ці зусилля допомогли заручитися підтримкою населення України та сприяли урядовій стратегічній комунікації, спрямованій на забезпечення Україні статусу кандидата в ЄС.

Однак періодичні гучні корупційні скандали, внутрішньополітична боротьба, складна ситуація на передовій, зниження довіри українців до Президента та зростання зневіри в тому, що країна рухається в правильному напрямку, є одними з причин зростаючої втоми серед західних партнерів України. Власні виборчі процеси міжнародних партнерів України, а також глобальні події, такі як війна між Ізраїлем і Газою, відволікають увагу іноземних ЗМІ, громадськості та політиків від України. З квітня 2023 року кількість статей про Україну у великих міжнародних онлайн-ЗМІ, а також розголос у соціальних мережах стабільно та різко зменшуються. Водночас у країнах Глобального Півдня (Китай, Індія, Індонезія, Казахстан, Марокко, Туреччина) , та ОАЕ) 34% опитаних людей мали чітку проукраїнську позицію, ще 46% були нейтральними щодо України чи Росії, а решта 20% позитивно ставилися до Росії. Це контрастує з тим, що близько 80% населення Європи та Північної Америки стверджували, що підтримують Україну, і приблизно 15% мали нейтральну позицію. Загалом підтримка Росії та нейтралітету була вищою в країнах Близького Сходу, Африки, Азії та Латинської Америки — у середньому 25% та 15% відповідно.

Оскільки Україна вступає в третій рік повномасштабної війни з Росією, ця ситуація створює як ризики, так і можливості для стратегічної комунікації України за кордоном. У 2024 році, щоб допомогти своїм громадським партнерам більш стратегічно донести «історію України» за кордоном, Пакт прагне придбати набір комплексних послуг, спрямованих на визначення комунікаційних стратегій, заснованих на фактах, для комунікації та розміщення історій, що висвітлюють внутрішні події, що відбуваються в Україні, а також історій успіху громадських партнерів та політичних продуктів для різних зарубіжних аудиторій, особливо тих, які розташовані на глобальному півдні, зокрема в регіоні MENA (Middle East and North Africa), Південно-Східної Азії, Латинської Америки та Африки на південь від Сахари.

Основна мета:

Допомогти утримувати рівень міжнародної підтримки України та важливих для неї наративів шляхом визначення ефективних стратегій для підвищення обізнаності міжнародної спільноти про внутрішні події та промоції історій успіху партнерів ENGAGE за кордоном.

Основні цілі:

  • Розробити комплексну комунікаційну стратегію, щоб забезпечити поширення правдивого контенту про події, що відбуваються в Україні, і історії партнерів ENGAGE в іноземних ЗМІ.
  • Упорядкувати діяльність та месседжинг партнерів ENGAGE спрямований на міжнародну аудиторію відповідно до запропонованої стратегії, щоб забезпечити більш стратегічний підхід до спілкування з вищезазначеною аудиторією.

Очікувані результати:

  • Зріст міжнародної обізнаності про внутрішні події, що відбуваються в Україні.

Для досягнення вищезазначених цілей очікується, надання наступних послуг:

  • Аналіз сприйняття України на Глобальному Півдні, зокрема в регіоні MENA, Південно-Східній Азії, Латинській Америці та Субсахарській Африці.
  • Проведення зустрічей з партнерами ENGAGE, щоб спланувати заходи з поширення інформації, спрямовані на охоплення іноземної аудиторії, розташованої на глобальному півдні, зокрема в регіоні MENA, Південно-Східній Азії, Латинській Америці та Субсахарській Африці.
  • Визначення найбільш переконливих та впливових повідомлень для запланованих програмних заходів, які потім можна виділити як історії успіху та розповсюдити серед іноземних ЗМІ.
  • Розробка комунікаційної стратегії з визначенням ключових повідомлень, географії та місцевих партнерів, які будуть залучені до комунікації. Перелік місцевих аналогів може включати, але не обмежуватися: традиційними (телебачення, радіо, преса) та онлайн-ЗМІ; аналітичними центрами, організаціями громадянського суспільства, лідерами думок, політиками та бізнесом.

Будь ласка, ознайомтеся з повним обсягом робіт і вимогами до пропозицій у повному Запиті пропозицій (RFP), що додається нижче.

Усі запитання чи уточнення щодо цього RFP необхідно надіслати в письмовій формі на [email protected]. У темі електронного листа має бути «Запитання щодо RFP P4767-2024-11 – назва організації, яка подає запитання». Відповіді на запитання до цього RFP надаватимуться по мірі їх надходження.

Пропозиції необхідно подавати лише в електронному форматі (PDF, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) на адресу [email protected] до 20 березня 2024 року (23:59 за київським часом).

ENGAGE RFP P4767-2024-14 Support to UA Voices Abroad

Attachment 1. Pact General Terms and Conditions for Subcontracts


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)