Запит на пропозиції для реалізації інформаційної кампанії

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
capproject

тендер-1024x1024
Запит на пропозиції для реалізації інформаційної кампанії

Мета: створення серії групових друкованих інтерв’ю та реклами/програм на радіо, як частини кампанії для покращення обізнаності про кредитні спілки, посилення їхнього іміджу та поширення інформації про місію та послуги, які надаються кредитними спілками серед громадськості у співпраці з Проєктом «Кредитування сільськогосподарських виробників» (КЕП).

Місце:  Київ, Україна

Тривалість контракту: 26 квітня – 31 серпня 2021 року

Кінцевий термін для подачі заявок: 3 квітня 2021 року

  1. ВСТУП

Проєкт «Кредитування сільськогосподарських виробників (КЕП)», що реалізується Всесвітньою радою кредитних спілок (WOCCU) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), прагне посилити спроможності сектору кредитних спілок в Україні шляхом створення прозорішої нормативно-правової бази для діяльності кредитних спілок в Україні, що сприятиме їхньому зростанню, а також зниженню ризиків, одночасно покращуючи доступ до фінансування для сільськогосподарьского та сільського мікро, малого та середнього бізнесу через кредитні спілки.

  1. ОБСЯГ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯ

WOCCU шукає продюсерську компанію для створення медіа контенту про кредитні спілки України та їхній вплив на громади. Використовуючи ці матеріали, продюсерська компанія, у співпраці з Проєктом КЕП та з залученням представників асоціацій кредитних спілок, сприятиме реалізації інформаційній кампанії, спрямованій на покращення обізнаності про кредитні спілки, в українських медіа задля зміцнення іміджу кредитних спілок на регіональному та/або національному рівнях.

В межах виконання завдань робота продюсерської компанії буде зосереджена на двох наступних компонентах:

(1) створення групових друкованих інтерв’ю з представниками асоціацій кредитних спілок та спеціалістами Проєкту КЕП;

(2) створення реклами та/або програм(и) на радіо задля збільшення обізнаності про сектор кредитних спілок в Україні. Зокрема, завдання продюсерської компанії включатимуть:

Компонент 1:

Координація роботи з Проєктом КЕП щодо розробки стратегії та плану реалізації інтерв’ю з ключовими зацікавленими сторонами та подальшого поширення інформації через різні канали.

  1. Визначення контенту для інтерв’ю у співпраці з Проєктом КЕП для висвітлення наступних тем:
  2. Особливості діяльності кредитних спілок та їхній суспільний внесок в Україні;
  3. Надання допомоги та фінансової підтримки кредитними спілками місцевим агровиробникам;
  4. Перспективи відкриття ринку землі;
  5. Виклики для кредитних спілок та їхніх членів в Україні;
  6. Технічна підтримка, яку надає Проєкт КЕП.
  7. Розробка контенту та узгодження формату та списку питань для інтерв’ю;
  8. Організація та проведення одного або двох групових інтерв’ю на основі узгодженого контенту;
  9. Підготовка письмового інтерв’ю на основі проведених інтерв’ю у форматі, що підходить для публікації на національних онлайн платформах новин;
  10. Забезпечення публікації проведених інтерв’ю щонайменше на одній з національних онлайн платформ новин (УкрІнформ, Інтерфакс, Уніан тощо)
  11. Розповсюдження публікацій серед регіональних онлайн служб новин.

Компонент 2:

  1. На основі проведених інтерв’ю та опублікованих матеріалів, що зазначені у Компоненті 1 створення реклами для радіо та/або коротких інформаційних радіопрограм для збільшення обізнаності про діяльність кредитних спілок серед громадськості та потенційних членів. Узгоджені матеріали мають транслюватися на радіостанціях, а їхнє створення включатиме наступні кроки:
  2. Створення реклами для радіо у співпраці з Проєктом КЕП для просування позитивного іміджу кредитних спілок в Україні, а саме:
    1. Концептуалізація слогану, який висвітлюватиме діяльність кредитних спілок в Україні;
    2. Запис реклами;
    3. Ведення переговорів та узгодження деталей розміщення реклами, у тому числі вартість, з радіостанцією;
    4. Розміщення реклами на радіостанції;

Та/або

  1. Розробка коротких інформаційних програм для радіо у співпраці з Проєктом КЕП, а саме:
    1. Ведення переговорів та узгодження деталей програми, у тому числі вартість, з радіостанцією;
    2. Запис програми;
    3. Узгодження версій записаної програми з Проєктом КЕП;
    4. Трансляція програми на радіостанціях.
    5. ВИМОГИ

Кваліфікація компанії має відповідати наступним вимогам:

  • Підтверджений досвід організації інформаційних кампаній в українських медіа;
  • Попередній досвід співпраці з національними та регіональними медіа в Україні (онлайн платформи новин, радіостанції);
  • Розуміння специфіки українського ринку кредитних спілок, попередній досвід співпраці з ринком кредитних спілок (бажано);
  • Досвід співпраці з міжнародними проєктами технічної допомоги (бажано з проєктами USAID);
  • Визнаний бренд та доступ до провідних медіа платформ.
  1. ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ

Компонент 1 має бути виконаним у травні-червні 2021 року, тоді як завершення Компоненту 2 очікується у липні-серпні 2021 року. Однак терміни виконання обох компонентів можуть переглядатися під час узгодження робочого плану разом з Проєктом КЕП.

  1. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Компонент 1:

  • Проведене інтерв’ю з представниками Проєкту КЕП та асоціацій кредитних спілок;
  • Створена публікація на основі інтерв’ю, яка висвітлює узгоджені питання та теми;
  • Публікація інтерв’ю на (щонайменше) одній національній онлайн платформі новин;
  • Розповсюдження та розміщення інтерв’ю серед українських регіональних служб новин.

Компонент 2:

  • Створені реклама на радіо та/або радіопрограм(а) для розміщення на радіостанціях;
  • Ведення переговорів та узгодження з радіостанціями деталей розміщення реклами/програми, у тому числі вартість;
  • Розповсюдження та розміщення реклами та/або програми на національних та/або регіональних радіостанціях.
  1. ВИМОГИ ЩОДО ПОДАЧІ ЗАЯВКИ

Для подачі заявки, будь-ласка, надішліть до 3 квітня 2021 року наступні документи на адресу [email protected] та зазначте у темі листа «CAP: Media Production Company»:

  • Опис корпоративних можливостей Вашої компанії та попередній список ключових осіб, які працюватимуть над проєктом;
  • Пропозиція, у якій детально описано, чому компанія зможе виконати роботу, із зазначенням релевантного досвіду роботи, а також попереднє бачення та підхід/робочий план щодо того, як виконати поставлені завдання;
  • Пропозиція щодо вартості послуг з кошторисом для кожного компоненту;
  • Контактна інформація 2-3 осіб, які можуть надати рекомендацію у разі проходження до наступного етапу розгляду Вашої кандидатури.

ВІДМОВА ВІД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

Цей запит на тендерну пропозицію жодним чином не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок укладати контракт, а також не зобов’язує Всесвітню раду кредитних спілок відшкодовувати будь-які витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Всесвітня рада кредитних спілок залишає за собою право змінювати будь-яку частину запиту на участь у тендері під час укладання договору, якщо це буде необхідно.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю групи товарів для професійної діяльності

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів