Запит на постачання та встановлення додаткового обладнання для конференц-залів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hoverla Procurement

tender_ntylth7
Запит на постачання та встановлення додаткового обладнання для конференц-залів

DAI, виконавець Проєкту «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування (ГОВЕРЛА)», що фінансується USAID, запрошує кваліфікованих постачальників подати свої цінові пропозиції на постачання та встановлення додаткового обладнання для конференц-залів. За результатами розгляду пропозицій буде укладено Договір на закупівлю за фіксованою ціною. Ціни мають бути фіксовані на строк дії договору, без ПДВ (в доларах США).

Цінові пропозиції мають подаватися в електронному вигляді до 17:00 за київським часом 11 листопада 2024 на електронну адресу: [email protected]

Питання щодо цього запиту мають бути надіслані на електронну адресу [email protected].

Пропозицію просимо надати заповнивши файл «Цінова пропозиція» необхідними даними з підписом та печаткою у форматі PDF. Файл доступний за запитом на адресу [email protected] з темою листа “Обладнання для конференц-залів“.

Додатково при відправці цінової пропозиції додайте, будь ласка, заповнений файл у форматі EXCEL.

Обов’язкові умови:

  1. Оплата після поставки та встановлення обладнання.
  2. Пропозиція повинна бути надана у доларах США.
  3. Як виконавець проєкту, що фінансується USAID, у рамках двосторонньої угоди про економічне та технічне співробітництво між США та Україною 1992 року, DAI звільнено від сплати податку на додану вартість (ПДВ). Ціни в пропозиції повинні бути надані без ПДВ.
  4. Вартість доставки має бути включено у вартість товару.
  5. Відповідь просимо надати не пізніше 17:00 за Київським часом, 11.11.2024 на адресу [email protected]

Установа, що проводить закупівлю: Проект USAID «Підвищення ефективності роботи та підзвітності органів місцевого самоврядування (ГОВЕРЛА)», вул. Богдана Хмельницького, 52-А, 3 поверх, м. Київ, 01054.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля готельних послуг у місті Ужгород

Закупівля послуги з оргінізації кейтерінгу

Закупівля послуг з проведення 3-денної сесії вивчених уроків для молодих психологів за результатами навчальної програми «Кризове консультування дітей та підлітків з ознаками травми та горювання", яка повинна супроводжуватись двома фахівцями (2 фасилітатори/фасилітаторки)

Тендер на укладання договору надання послуг перевезень

Євроквіз "Шенгенська зона" від Представництва ЄС в Україні

Надання послуг нотаріального засвідчення, перекладу, апостилізації, консульської легалізації