Запит на подання заявок «Підтримка механізму зниклих безвісти»

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

360_F_1172206634_FlxzdFCttxvXFHHbQpqI4vcxHbNy4iXb
Запит на подання заявок «Підтримка механізму зниклих безвісти»

Програма «Партнерство за сильну Україну», Фаза 2  (ФПСУ-2)

Запит на подання заявок (ЗПЗ)

Назва діяльності «Підтримка механізму зниклих безвісти»

***** КОДЕКС ЕТИКИ ТА ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ ***** 

Компанія «Кімонікс Великобританія Груп Лтд.» (далі – Кімонікс) прагне доброчесності та обирає грантерів, ґрунтуючись лише на об’єктивних критеріях, а саме, і не тільки, технічних перевагах та співвідношенні ціни та якості.

Компанія «Кімонікс» не дозволяє шахрайства, змови учасників тендеру, фальсифікації пропозицій/ставок, хабарництва або компенсаційних виплат («відкатів»). Порушення будь-якою юридичною або фізичною особою цих стандартів призведе до дискваліфікації з цієї конкурсної процедури, відсторонення від участі у конкурсах у майбутньому, а інформація про порушника може бути передана до Офісу ділової поведінки компанії «Кімонікс» і Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (далі – МЗС СК).

Співробітники Фонду «Партнерство за сильну Україну», Фаза 2 (ФПСУ-2) та Кімонікс не мають право вимагати, а заявникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісії, кредити, подарунки, грошові винагороди, цінності чи компенсацію в обмін на сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників Фонду слід повідомляти за електронною адресою [email protected].

Заявники повинні підписати заяву за шаблоном, що міститься у Додатку А до цього Запиту, включивши таке:

  • Інформацію про будь-які близькі, сімейні або фінансові відносини з компанією «Кімонікс» або співробітниками Програми. Наприклад, якщо двоюрідний брат або сестра учасника тендеру працює у Програмі.
  • Інформацію про будь-які сімейні або фінансові відносини з іншими заявниками, які подали пропозиції. Наприклад, якщо батько заявника є власником компанії, яка подала іншу заявку.
  • Засвідчення, що ціни в заявці були визначені самостійно, без будь-яких консультацій, перемовин або домовленостей з будь-яким іншим заявником або конкурентом з метою обмеження конкуренції.
  • Засвідчення, що вся інформація в заявці та вся супровідна документація є достовірною і точною.
  • Засвідчення розуміння та згоду із заборонами компанії Кімонікс щодо шахрайства, хабарництва та «відкатів».

 

1. Основна інформація

Основні відомості про ЗПЗ

№ ЗПЗ. 21-01_MPM

Назва діяльності: «Підтримка механізму зниклих безвісти»

Дата оголошення: 10 липня 2025

Кінцевий термін подання заявок: ​23:59, 24 липня 2025

Місце реалізації: Україна

Контактна адреса: [email protected]

Кінцевий термін надсилання запитань: 23:59, 23 липня 2025

 

2. Опис діяльності

2.1. Основні відомості про ЗПЗ

ФПСУ-2 (що реалізується компанією «Кімонікс») – це багаторічна донорська програма, що фінансується урядами Канади, Естонії, Фінляндії, Норвегії, Швеції, Швейцарії, Великобританії. Метою ФПСУ-2 є зміцнення стійкості українського уряду в умовах російської агресії проти України шляхом надання необхідної підтримки місцевим громадам у співпраці з українським урядом, громадянським суспільством, медіа та приватним сектором. Діяльність ФПСУ-2 спрямована на досягнення таких результатів:

  • Результат 1: Підвищення спроможності та ефективності України в протидії спробам Росії ізолювати людей, які проживають на ТОТ, оперативному реагуванні на їхню деокупацію та формуванні підвалин для довгострокової реінтеграції.
  • Результат 2: Забезпечення спроможності української влади відновлювати та покращувати надання пріоритетних послуг у вразливих громадах (через інклюзивний підхід до планування та надання послуг) з метою збереження/зміцнення довіри громадян до української держави та стабілізації ситуації.
  • Результат 3: Збереження / зміцнення вертикальної та горизонтальної соціальної згуртованості з метою забезпечення стійкості суспільства, зокрема психологічної та економічної, в умовах російської агресії та сприяння єдності.
  • Результат 4: (Збір і поширення даних і досвіду): Розуміння місцевих потреб, настроїв та ризиків, а також винесення уроків із програмних заходів ФПСУ; використання цієї інформації для адаптації програмної діяльності ФПСУ та поширення серед відповідних державних органів і програм з метою сприяння врахуванню місцевого контексту в національних політиках, зокрема в сфері відновлення та реінтеграції.

Діяльності, викладені в цьому ЗПЗ, сприятимуть досягненню Програмного Результату 3  шляхом зміцнення співпраці між державними установами та громадянським суспільством для реагування на потреби зниклих безвісти осіб і членів їхніх родин через Механізм з питань зниклих безвісти (MPM). Зокрема, ці заходи сприятимуть:

  • Безпосередньому результату 3A
    шляхом підтримки підходів, орієнтованих на потерпілих, як у судових, так і в позасудових процесах притягнення до відповідальності за серйозні порушення;
  • Безпосередньому результату 3B
    шляхом сприяння інклюзивним матеріальним і символічним процесам, що підтримують громадське зцілення та відновлення;
  • Безпосередньому результату 3C
    шляхом участі в розробці національних стандартів і рамкових підходів у сфері перехідного правосуддя відповідно до міжнародних найкращих практик.

Цей запит на подання заявок (RFA) оголошено в межах проєкту, що підтримує впровадження Механізму з питань зниклих безвісти (далі — МЗБ) шляхом розвитку інституційного потенціалу установ, залучених до пошуку, перевірки, ідентифікації та розслідування справ про зникнення безвісти, а також шляхом розширення можливостей держави та громадянського суспільства надавати орієнтовані на потреби зниклих безвісти осіб та їхніх родин та доступні послуги, покращуючи координацію, планування та надання послуг у межах МЗБ відповідно до міжнародних найкращих практик.

У межах цього ЗПЗ ФПСУ-2 має на меті підтримати до п’яти (5) організацій громадянського суспільства для сприяння скоординованій взаємодії державних і недержавних суб’єктів у межах Механізму з питань зниклих безвісти. Хоча вже існують Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими та Уповноважений з питань зниклих безвісти, цей координаційний механізм зосереджений переважно на військовослужбовцях. Водночас низка організацій громадянського суспільства працює над різними аспектами проблеми зниклих безвісти, зокрема з військовополоненими, цивільними особами в полоні та депортованими дітьми. Залучення організацій громадянського суспільства (ОГС) до підтримки Механізму з питань зниклих безвісти посилює скоординоване та інклюзивне реагування з боку держави та суспільства, сприяючи ефективнішому врахуванню позиції постраждалих громадян, а також підтримці партнерських відносин між ОГС і державою. Цей проєкт сприятиме посиленню прозорості та підзвітності дій українського уряду, а також розширенню взаємодії з громадянським суспільством зацікавлених сторін МЗБ.

2.2. Мета діяльності

Метою цього Запиту на подання заявок є підтримка організацій громадянського суспільства для координації зусиль державних та недержавних суб’єктів з метою сприяння ефективній роботі Механізму з питань зниклих безвісти. ФПСУ планує підтримати до п’яти організацій, які об’єднавши зусилля співпрацюватимуть з державними установами, організаціями громадянського суспільства, неформальними групами та міжнародними організаціями для координації  зусиль цих організацій, груп та установ в сфері сприяння МЗБ, адвокації створення ефективної законодавчої бази в Україні, підтримки мереж знань та політичних досліджень, реабілітації повернених з полону, надання допомоги сім’ям зниклих безвісти, а також впровадження діяльності в галузі публічної комунікації та адвокації з питань зниклих безвісти та їхніх сімей.

ФПСУ-2 надає гранти на підтримку досвідчених організацій, які працюють у сфері пошуку зниклих безвісти. Метою діяльності є розбудова співпраці між державними органами та громадянським суспільством, а також покращення комунікації між родинами зниклих безвісти та державними суб’єктами.

В рамках цього ЗПЗ можуть бути підтримані заявки, спрямовані на таку діяльність:

  • Дослідження політики, аналіз законодавства та адвокація з питань Механізму зниклих безвісти (МЗБ), а саме: сприяння звільненню затриманих цивільних осіб, забезпечення доступу міжнародних організацій до військовополонених, запобігання кримінальному переслідуванню військовополонених, а також розробка відповідних політичних рекомендацій.
  • Картування наявних постачальників послуг, зацікавлених сторін та організацій громадянського суспільства, оцінка прогалин у наданні послуг та технічній спроможності надавачів.
  • Надання послуг (юридичних консультацій, консультацій щодо соціальних виплат і пільг, психологічної допомоги тощо) родинам зниклих безвісти, звільненим військовополоненим.
  • Сприяння реабілітації та реінтеграції осіб, звільнених із полону (як військовополонених, так і цивільних), шляхом підвищення обізнаності та просування змін у державній політиці.
  • Покращення доступу родин до Механізму зниклих безвісти.

Проєктні результати:

  • Краща координація зусиль різних суб’єктів у реагуванні на проблему зниклих безвісти для забезпечення більшої узгодженості та компліментарності їхніх дій.
  • Посилення спроможностей державних і недержавних учасників Механізму зниклих безвісти (МЗБ) шляхом підготовки технічних записок та аналітичних звітів.
  • Формування спільного розуміння пріоритетів щодо змін у законодавчій базі серед державних і недержавних суб’єктів.
  • Обговорення міжнародного досвіду і досліджень у сфері МЗБ та поширення серед усіх зацікавлених сторін.
  • Посилення адвокації питань МЗБ на міжнародній арені шляхом підготовки звітів, проведення спеціалізованих заходів, слухань тощо.

Цілі організаційного навчання

ФПСУ є адаптивною програмою та передбачає регулярні навчальні сесії. Очікується, що усі грантери включатимуть навчальні заходи у свою роботу: 

  • After Action Reviews, AAR (обов’язково): Після завершення кожного етапу роботи грантоотримувачі повині проводити AAR, щоб оцінити успіхи, труднощі та можливості для удосконалення роботи. MEL-команда ФПСУ забезпечить грантера відповідним шаблоном. Для проєктів тривалістю понад один рік раз на квартал потрібно проводити AAR щодо окремих аспектів реалізації, узгоджених із проєктною командою. Якщо щоквартальні AAR неможливі, можливий альтернативний формат після узгодження із MEL-командою ФПСУ.
  • Action Learning Sessions (рекомендовано): грантоотримувачам рекомендується проводити короткі щоквартальні сесії в межах кожного напряму роботи, щоб обговорювати виклики та обмінюватися досвідом.
  • Документування та звітність: грантоотримувачі повинні заздалегідь інформувати проєктні команди про кожну навчальну сесію, дотримуватися наданих рекомендацій щодо їх проведення та передавати зібрані під час сесій дані проєктним командам у визначені терміни.

MEL-команда ФПСУ забезпечить грантоотримувачів необхідними шаблонами, методичними рекомендаціями та, за потреби, може допомогти з фасилітацією навчальних сесій.

2.3. Детальний опис діяльності

З 2014 року в Україні триває міжнародний збройний конфлікт, ініційований Російською Федерацією, унаслідок якого тисячі громадян України зникли безвісти. Точна кількість зниклих унаслідок війни досі невідома, але станом на 2020 рік Міжнародний комітет Червоного Хреста отримав 1835 заяв про розшук родичів у зв’язку зі збройним конфліктом в Україні. З початку повномасштабного вторгнення Російської Федерації кількість зниклих безвісти постійно зростає. Станом на 20 лютого 2025 року в реєстрі зниклих безвісти за особливих обставин, який функціонує при Міністерстві внутрішніх справ України, вже міститься понад 75 тисяч записів про осіб, які зникли під час війни. Десятки тисяч родин не мають жодної інформації про долю своїх близьких. Їх немає ані серед живих, ані серед загиблих. У цій повній невизначеності зниклі безвісти особи ризикують залишатися “зниклими” для своїх рідних на все життя.

Пошук і ідентифікація зниклих безвісти — одна з найскладніших, але водночас найнеобхідніших процедур під час війни. Випадок України є унікальним, адже цей процес відбувається під час збройного конфлікту, а не після його завершення. Це зумовлено тим, що війна триває довго, важко передбачити, коли вона закінчиться, а з часом шанси на успішний пошук і ідентифікацію зниклих значно зменшуються.

Для реалізації державної політики з питань зниклих безвісти задіяні такі установи:

  • Уповноважений з питань зниклих безвісти;
  • Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими;
  • Національна поліція України;
  • Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України;
  • Головне бюро судово-медичної експертизи Міністерства охорони здоров’я України;
  • Служба безпеки України;
  • Уповноважений Верховної Ради України з прав людини;
  • Національне інформаційне бюро;
  • Відділ цивільно-військового співробітництва Міністерства оборони України;
  • Інші центральні органи влади.

Різноманітність і множинність повноважень згаданих установ призвели до ускладнень для багатьох родин, які намагаються досягти справедливості для своїх близьких. Численні спроби зменшити конкуренцію між установами не дали видимих результатів через політичні чинники, що виходять за межі повноважень більшості учасників Механізму зниклих безвісти. Тисячі родин відчувають розгубленість при контактах із цією складною системою, тож відчайдушно намагаються отримати бодай якусь інформацію про своїх рідних. Цей запит на подання заявок спрямований на покращення доступу родин осіб зниклих безвісти до державних послуг і їхню підтримку на шляху до справедливості.

Проєктна діяльність планується на національному та регіональному рівнях. Пріоритет надаватиметься організаціям громадянського суспільства, які надають послуги та реалізують заходи у визначених прифронтових областях, зокрема: Чернігівській, Сумській, Харківській, Запорізькій, Дніпропетровській, Херсонській, Одеській та Миколаївській. Проєкти, що охоплюють два або більше з цих областей, отримають додаткову підтримку.

Метою цієї діяльності є:

  • Розробка та поширення навчальних модулів для відповідальних представників громад щодо адміністративної підтримки сімей у взаємодії з державними органами, зокрема щодо встановлення особи та офіційного підтвердження факту зникнення, а також отримання передбачених компенсацій.
  • Підвищення обізнаності у віддалених громадах, включаючи прифронтові області, про доступні послуги для сімей зниклих безвісти.
  • На основі кейс-менеджменту — сприяння документуванню серйозних порушень, включаючи аналіз даних у розрізі, та поширення інформації серед національних і міжнародних акторів з метою підтримки реалізації Пункту 4 Формули миру.
  • Створення регіональної координаційної платформи для організацій громадянського суспільства, що працюють у шести прифронтових регіонах, з метою просування адміністративної та соціальної підтримки сімей зниклих безвісти (включаючи військовополонених, загиблих військовослужбовців, ветеранів), із застосуванням підходу, що враховує травматичний досвід та вдосконалення механізмів звернення.
  • Виявлення та аналіз адміністративних, правових і політичних перешкод для сімей зниклих безвісти, а також спільна розробка потенційних реформ із подальшою адвокацією їх впровадження та реалізації через платформу.

3. Інформація про грант

3.1 Детальні відомості про грант:

Тип гранту: «З відшкодуванням витрат» або «З відшкодуванням витрат на базі етапів» (обидва варіанти вимагають фінансової звітності)

Очікувана кількість присуджених грантів: до 5

Очікувана тривалість гранту:   18 місяців

Очікувана сума гранту: Очікується, що сума кожного гранту може коливатися від 8,576,955 до 11,435,940 гривень. Відбірковий комітет залишає за собою право рекомендувати зміни до пропонованого бюджету в бік збільшення чи зменшення залежно від обсягу робіт та обґрунтування елементів проєктної діяльності. 

3.2 Воркшоп перед поданням заявки:

Проєкт проведе онлайн воркшоп перед подачею заявки 17 липня, 11:00 за київським часом у Microsoft Teams (натисніть щоб доєднатись). Цей воркшоп надасть можливість зацікавленим учасникам поставити запитання щодо ЗПЗ та отримати інструкції щодо заповнення аплікаційної форми, форми самооцінки або стосовно будь-яких інших вимог, перелічених у цьому ЗПЗ.

3.3 Прийнятні реципієнти

Ідеальними отримувачами гранту є організації, які вже мають присутність у цільовому регіоні та можуть продемонструвати попередній досвід і спроможність реалізовувати грантову діяльність, передбачену цим запитом.

Подати проєктну пропозицію для участі в цьому Конкурсі може будь-яка українська неприбуткова організація. Перевага надаватиметься організаціям, очолюваним жінками, які зареєстровані в країні (країнах) реалізації проєкту. У разі, якщо під час оцінювання заявки отримають однакову кількість балів, пріоритет буде надано організації, в якій рішення приймаються переважно жінками, що підтверджується структурою організації (наприклад, складом правління або вищого керівництва).

3.4 Критерії прийнятності та обов’язкові умови для участі

Організації, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • Обов’язково: мати статус офіційно зареєстрованої та визнаної за українським законодавством громадської організації чи НУО.
  • Обов’язково: бути готовними пройти процедуру належної перевірки (due diligence) ФПСУ-2 та заповнити форму самооцінки, що додається до заявки. Заявників перевірять в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам).
  • Обов’язково: мати статус неприбуткової організації.Персонал організації повинен складатися з кваліфікованих фахівців, з досвідом проєктного менеджменту, ведення фінансової звітності та бюджетного контролю.
  • Обов’язково: заборона закупівель жодних товарів, вироблених «Хуавей Текнолоджи Компані» (Huawei Technology Company), «Зед-Ті-І Корпорейшн» (ZTE Corporation), «Хайтера Ком’юнікейшнз Корпорейшн» (Hytera Communications Corporation), «Ханчжоу Хіквіжн Діджитал Текнолоджи Компані» (Hangzhou Hikvision Digital Technology Company), «Дахуа Текнолоджи Компані» (Dahua Technology Company).
  • Обов’язково: дотримання вимог етики та ділової поведінки, викладених на титульній сторінці цього ЗПЗ, а також «Кодексу поведінки постачальників компанії «Кімонікс»» (включеного до Форми самооцінки заявника, Додаток С), який ґрунтується на Кодексі поведінки МЗС СК .
  • Обов’язково: зазначення в бюджеті лише тих витрат, які є прийнятними відповідно до «Вказівок МЗС СК з прийнятних витрат для комерційних контрактів» Eligible Cost Guidance for Commercial Contracts, та «Вказівок МЗ СК стосовно допустимих витрат для грантових угод з обов’язковою звітністю» FCDO Eligible Cost Guidance for Accountable Grant Agreements.
  • Обов’язково: учасники не мають права пропонувати або постачати товари чи послуги, що надаються компаніями, яким призупинено отримання фінансування або допомоги урядами Великої Британії або Сполучених Штатів або які є відсторонені або недопущені до отримання такої допомоги або фінансування.
  • Обов’язково: наявність ефективної структури управління та систем менеджменту, включно з фінансовими, адміністративними та технічними політиками та процедурами, а також системи внутрішнього контролю, яка забезпечує захист активів, запобігання шахрайству, хабарництву, корупції, зловживанню коштами чи їх нецільовому використанню.
  • Обов’язково: наявність «Політики із захисту здоров’я, добробуту та прав людини» та детальної інформації стосовно процедур та заходів, які гарантують дотримання цієї політики під час реалізації проєкту.
  • Обов’язково: забезпечення належної турботи про власний персонал та/або залучених консультантів, готовність надати інформацію про відповідні політики, процеси та процедури на підтвердження своєї спроможності виконати цю вимогу.
  • Обов’язково

Наступні організації НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки на отримання грантів за цим конкурсом:

  • організації, зареєстровані на тимчасово окупованих територіях України, які не змінили свою реєстрацію на підконтрольні уряду України території.
  • організації, не зареєстровані згідно з установленим законом порядку в країні здійснення діяльності (якщо інше не погоджено окремо з MЗС СК).
  • організації, що зловживали донорськими коштами протягом останніх п’яти років.
  • організації, що згадуються в додаткових джерелах уряду Великої Британії про заборонені організації або відсторонених осіб.
  • організації зі статусом «чинне виключення з участі» у Віжуал Комплаєнс (“Visual Compliance”, пошуковій системі, що перевіряє списки виключених осіб і організацій Великобританії, США та інших країн).
  • політичні партії, угрупування, установи або їхні дочірні компанії та афілійовані структури.
  • організації, які підтримують або пропагують антидемократичну політику чи незаконну діяльність.
  • організації, зарєєстровані в Росії.
  • організації, повʼязані з будь-якою особою чи органзацією, яка внесена до Державного реєстру санкцій Ради національної безпеки і оборони України (РНБО).

3.5 Інформація про подання заявок:

  1. Форма грантової пропозиції (Додаток A)
  2. Бюджет (Додаток B)

Форма грантової заявки та бюджет подаються у заданих форматах із дотриманням інструкцій і рекомендацій, наведених у додатку.

Просимо звернути увагу, що грантоотримувач отримає фінальний платіж обсягом 5-10% після подання 100% звітності, включно з підтвердженням усіх фінансових операцій.

        3. Форма самооцінки заявника DD (Додаток C)

Усі організації, які обираються для присудження гранту, підлягають попередній оцінці ризиків, а саме – оцінці їхніх мінімальних управлінських спроможностей для роботи з коштами уряду Великої Британії, а також відповідності «Кодексу поведінки постачальників Кімонікс» (див. «Форму самооцінки заявника»), який ґрунтується на «Кодексі поведінки МЗС СК» – FCDO Code of Conduct. На першому етапі попередньої оцінки ризиків учасники зобов’язані заповнити «Форму самооцінки». Грантова пропозиція подається разом із копіями всіх наявних політик чи установчих документів, які запитуються у «Формі самооцінки».

       4. Матриця ризиків (Додаток D)

       5. Листи-згоди державних установ на співпрацю (за можливості).

Проєктна пропозиція повинна бути підписана уповноваженим представником заявника.

Грантові пропозиції подаються українською мовою (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг – до 10 (десяти) сторінок) на базі шаблонів у додатках A, B, С, D.

Проєктні пропозиції (технічна заявка, бюджет та супровідна документація) подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] із зазначенням номеру конкурсу 21-01_MPM. ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 24 липня 2025.

Усі документи за цим оголошенням мають бути подані до встановленого терміну. Компанія «Кімонікс» залишає за собою право не розглядати заявки, подані із запізненням, та такі, що не відповідають вимогам.

4. Оцінка

4.1 Перевірка заявки та процес відбору:

Критерії прийнятності

Так чи ні (так/ні)

    Заявка подана у встановлений термін 

 

    Організація-заявник та персонал організації пройшли перевірку в системі       «Віжуал Комплаєнс»

 

    Всі підтверджуючі документи включені в заявку 

 

Отримані заявки перевіряються на відповідність критеріям. Заявки, що відповідають вимогам, передаються на розгляд Конкурсній комісії.

Учасники повинні запропонувати детальну стратегію реалізації проєкту, узгоджену з описом діяльності в розділі 2.3 «Детальний опис діяльності», та продемонструвати глибоке розуміння потреб програми ФПСУ-2. 

Повні грантові пропозиції оцінюватимуться за критеріями, які наведені в таблиці нижче.

Категорія оцінки переваг

Оцінка (бали)

      A. Методологія та дизайн проєкту

 35

      B. Експертні знання та досвід

 40

      C. Бюджет та співвідношення «ціна-якість»

 20

      D. Управління ризиками

 5

      Всього (зі 100 балів)

 100

Детальний опис критеріїв оцінки подано нижче.

A. Методологія та дизайн проєкту: 35 балів

В даній категорії проєктні пропозиції оцінюватимуться за такими критеріями:

  • Якість та реалістичність заявки з огляду на життєздатність запропонованої методології та дизайну проєкту (тобто, наскільки запропонований технічний підхід здатний забезпечити досягнення очікуваних результатів).
  • Доцільність запропонованої методології.
  • Актуальність і якість інтегрованих GEDSI- підходів, спрямованих на гендерну рівність, інклюзію осіб з інвалідністю та соціальну інклюзію.

Методологія та дизайн проєкту мають відповідати вимогам та очікуванням, викладеним у розділі 3.2 вище, чітко демонструючи обізнаність заявника щодо програми та платформ, необхідних для всебічного й точного оцінювання на різних етапах реалізації програми. Запропоновані інноваційні рішення, зокрема із врахуванням гендерної рівності, різноманіття та інших наскрізних аспектів, отримають більшу кількість балів.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу

  • 35 балів: проєктна заявка повністю відповідає темі та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні (Scope of Work), запропонована методологія об’єктивно здатна досягти очікуваних результатів, інтегровано доцільний та послідовний GEDSI-підхід.
  • 25 балів: проєктна заявка повністю відповідає темі та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, запропонована методологія об’єктивно здатна досягти очікуваних результатів, однак GEDSI-підхід інтегровано частково або не повністю.
  • 15 балів: методологія та проєктний дизайн частково відповідають темам та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, проте GEDSI-підхід інтегровано.
  • 5 балів: методологія та проєктний дизайн частково відповідають темам та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, GEDSI-підхід не інтегровано;
  • 0 балів: проєктна заявка не відповідає темі та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, методологія не є послідовною, GEDSI-підхід не інтергровано.

 B. Експетні знання та досвід: 40 балів

В даній категорії проєктні пропозиції оцінюватимуться за такими критеріями:

  • До трьох (3) прикладів виконаних робіт, які є технічно або тематично подібними до запропонованої ФПСУ діяльності.
  • Контактні дані осіб, з якими ФПСУ може зв’язатися для рекомендацій щодо попередніх проєктів.
  • CV заявленого персоналу.

Критерії попередньої діяльності та досвіду повинні відповідати детальному опису програми, наведеному в Розділі 2.3. Будь-які приклади попередньої діяльності, надані заявником, повинні узгоджуватися з технічними/тематичними цілями запропонованої ФПСУ діяльності.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу   

  • 40 балів: Організація-заявник має 10-річний досвід роботи з відповідною тематикою міжнародного гуманітарного права, підтверджений досвід співпраці з державними установами, а також необхідні ресурси та досвід для успішної реалізації проєкту. Заявник може надати до трьох прикладів завершених проєктів, які є технічно або тематично подібними до запропонованої діяльності. Залучений персонал має відповідний рівень кваліфікації;
  • 25 балів: Організація-заявник має необхідний досвід і ресурси для успішної реалізації запропонованої діяльності. Заявник може надати до трьох прикладів завершених проєктів, які є технічно або тематично подібними до тематики тендеру. Залучений персонал має належний рівень кваліфікації та досвіду.
  • 15 балів: Організація-заявник частково має необхідний досвід і ресурси для успішної реалізації запропонованої діяльності;
  • 0 балів: Організація-заявник не має необхідного досвіду та ресурсів для успішної реалізації запропонованої діяльності.

 C. Бюджет та співвідношення ціни та якості: 20 балів

  • Учасники подають детальний бюджет за статтями витрат (Додаток B), який буде оцінено з точки зору обґрунтованості витрат, повноти та співвідношення ціни та якості. Бюджет має бути чітким та реалістичним, демонструючи оптимальне використання ресурсів організації та грантових коштів, забезпечуючи належне співвідношення: «ціна-якість». У примітках до бюджету учасники повинні детально пояснити розрахунок одиничної вартості товарів/послуг.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу   

  • 20 балів: запроповнований бюджет є чітким, обґрунтованим, найкращим чином демонструє співвідношення ціни та якості;
  • 10 балів: запропонований бюджет потребує суттєвого доопрацювання та/або скорочення витрат;
  • 0 балів: запропонований бюджет не є обґрунтованим.

 D. Управління ризиками: 5 балів

  • Учасник має пояснити, яким чином планується мінімізувати бюджетні, екологічні та безпекові ризики, які потенційно можуть завадити виконанню запланованих грантових заходів.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу   

  • 5 балів: Структура та зміст «Матриці ризиків» дає змогу оцінити ефективність управління ризиками та передбачених заходів з їх мінімізації;
  • 0 балів: «Матриця ризиків» відсутня або представлена недостатньо ґрунтовно.

Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності та отримали понад 70 балів за результатами аналізу технічних критеріїв і бюджету, переходять на третій етап відбору для проходження належної перевірки.

5. Вимоги

5.1 Діючі положення:

Гранти ФПСУ-2 надаються відповідно до «Стандартних умов МЗС СК» (Standard Terms and Conditions), а також згідно з «Кодексом поведінки постачальників компанії «Кімонікс»», який ґрунтується на «Кодексі поведінки МЗС СК» (FCDO Code of Conduct). Цей кодекс включено до «Форми самооцінки заявника» (Додаток C) і є обов’язковим для виконання всіма отримувачами фінансування.

ФПСУ-2 зобов’язаний забезпечити дотримання усіма організаціями, фінансованими МЗС СК, вказівок, викладених у вищезазначених положеннях, відповідно до умов грантових угод.

МЗС СК залишає за собою право відмовити кандидатам на присудження гранту, висунутих компанією «Кімонікс», та припинити, повністю або частково, надання грантової винагороди в будь-який час.

Цей Запит на подання заявок не зобов’язує компанію «Кімонікс Великобританія Груп Лтд.» до фінансування діяльності або присудження фінансування жодному із заявників.

Просимо надсилати будь-які питання стосовно цього оголошення на вказану електронну адресу: [email protected] (Тема листа: Питання відносно 21-01_MPM PFRU-2) до 23:59, 23 липня 2025.

Просимо надсилати питання в письмовій формі.

6. Повідомлення про результати відбору або запрошення до другого етапу (за наявності)

6.1 Результати відбору та подальші кроки

ФПСУ-2 прагне опрацьовувати заявки своєчасно. Учасники, які успішно пройдуть технічний етап оцінювання, будуть повідомлені протягом 20 робочих днів про те, що їх рекомендовано до присудження гранту. Водночас важливо зазначити, що така рекомендація не є рішенням про надання фінансування і не зобов’язує компанію «Кімонікс» укладати грантову угоду. Наступний етап оцінювання – процедура належної перевірки (Due Diligence), перевірка в системі «Віжуал комплаєнс», погодження бюджетної пропозиції та, за потреби, отримати схвалення донора перед остаточним рішенням про присудження фінансування.

Додаток А_Аплікаційна форма

Додаток B_Шаблон бюджету гранту

Додаток C_Форма для самостійної оцінки

Додаток D_Матриця ризиків


Останні публікації цього розділу:

Програма підтримки бізнесу щодо облаштування робочого місця для працевлаштування ветеранів

Тендер на укладення договору про надання транспортних послуг з автоперевезень в Одеській, Херсонській та Миколаївській областях

Конкурс на закупівлю аксесуарів для квадрокоптерів

Набір на курс для ветеранок “ШІ-маркетинг для розвитку бізнесу”

Тендер на закупівлю будівельних матеріалів та ремонтних робіт