Запит на організацію проведення тренінгу в м.Одеса

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тренінг вебінар
Запит на організацію проведення тренінгу в м.Одеса

Фонд Terre des hommes (Tdh) заснований у 1960 році і є провідною швейцарською організацією з надання допомоги дітям.

Terre des hommes діє в Україні з 2015 року сприяючи вдосконаленню системи захисту дітей та реформуванню соціальної допомоги.

Ми також сприяємо участі дітей у розвитку їхніх громад.

В межах реалізації проекту Фонд оголошує проведення конкурсу на проведення тренінгу в м.Одеса 19-21 березня.

Специфікацію у форматі Ворд можна переглянути тут: Специфікація тренінг Одеса 19-21 березня.

Специфікація до запиту на організацію тренінгу You Create+ Positive Parenting

В рамках проєкту GIZ.

Доброго дня, шановні партнери! Просимо вас, організувати триденний тренінг, за викладеними далі параметрами:

Дата проведення тренінгу: 19.03.-21.03.2024 рік

Місце проведення: м. Одеса

Загальна кількість учасників тренінгу- 40 людина

Заїзд та проживання учасників тренінгу:

Тренера:

18.03.2024р – раннє поселення 3-х співробітників команди Tdh у 3 одномісних номери,  класу «Стандарт» зі сніданками,тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.

19.03.2024 р. – стандартне поселення 1 співробітника Tdh у одномісний номер, класу «стандарт» зі сніданками; тур збір не враховувати,будуть накази на відрядження.

21.03.24, на 1 номер-пізнє виселення.

Учасники:

19.03.2024р – стандартне поселення  35 учасників у 18 двомісних номері, класу «стандарт» зі сніданками;окремі ліжка.

Виїзд учасників тренінгу 21.03.24 відбувається згідно правил готелю.

Проведення тренінгу:

З 19.03 по 21.03.24, на 3 дні необхідна організація 2-х конференц-залів з місткістю – 25 людей кожен.  Для проведення тренінгу, обладнаний проектором з виводом звуку, для демонстрації відео-роликів та презентації, фліпчартом та клікером.

Організація харчування:

19.03-21.03 (3 дні)  – Організація обіду о 13:00 для 40 учасника тренінгу

19.03-20.03 (2 дні) – Організація вечері о 18:00 для 40 учасників тренінгу 

Організація кава-пауз (спільних) для 40 учасника:

19.03 – Організація 3-х каво-пауз: о 9:30; 11:30; 15:30;

20.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

21.03 – Організація 2-х каво-пауз: 11:30; 15:30;

А також просимо організувати 150 пляшок води об’ємом  0,5 літрів. По 20-25 штук в кожному конференц-залі, 3 дні.

Меню харчування можна надіслати на ел.почту.

Комерційну пропозицію надсилати з печаткою та підписом на ел.адресу: [email protected]

Контактний тел:0958201163


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції: надання послуг з організації та логістичної підтримки тренінгу для тренерів: підготовка викладачів університетів для навчання фармацевтів надання послуг з вакцинації

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання

Тендер на закупівлю послуг на поточний ремонт частини підвалу ЗП (ПТ)О «Вище професійне училище №21 м. Миколаєва»