Увага! Продовжено термін прийому пропозицій по закупівлі № ІТВ 2023-241 до 20 грудня 2023 року до 13:00 год. За лотами №21, 23, 26, 27, 30, 31.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Презентація1
Увага! Продовжено термін прийому пропозицій по закупівлі № ІТВ 2023-241 до 20 грудня 2023 року до 13:00 год. За лотами №21, 23, 26, 27, 30, 31.

Увага! Продовжено термін прийому пропозицій по закупівлі № ІТВ 2023-241 до 20 грудня 2023 року до 13:00 год. За лотами №21, 23, 26, 27, 30, 31.

Просимо вас при поданні своєї пропозиції звернути увагу та використовувати оновлений додаток А та додаток В.

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ: № ITB 2023-241  НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ПОСТАЧАННЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ, МЕБЛІВ, ДРАБИН, ТОВАРІВ ГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, САНТЕХНІКИ, КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ, ОСВІТЛЕННЯ, ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ, ЖАЛЮЗІ, КАНЦТОВАРІВ, ШВЕЙНОЇ ТЕХНІКИ, ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТІВ, БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ЕЛЕКТРОТОВАРІВ, МЕРЕЖЕВОГО ОБЛАДНАННЯ, МИЙОК ВИРОБНИЧИХ, ДВЕРЕЙ, ІНСТРУМЕНТІВ, ЗАСОБІВ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ, ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕХНІКИ, ОПАЛЕННЯ, ВИРОБІВ З НЕРЖАВІЮЧОЇ СТАЛІ, МЕБЛІВ МЕТАЛЕВИХ, КОРПУСНИХ ТА М’ЯКИХ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРЕБ МКП У ЗАПОРІЗЬКІЙ, ХАРКІВСЬКІЙ, ПОЛТАВСЬКІЙ, ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ  В МЕЖАХ ПРОЄКТУ УВКБ ООН «ПІДТРИМКА ТА ЗАХИСТ ВРАЗЛИВИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ У ПЕРЕМІЩЕНИХ ТА ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД КОНФЛІКТУ ГРОМАДАХ» (СИМВОЛ ПРОЄКТУ UKR01/2023/0000000306) ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 15 грудня 2023 РОКУ – 15:00 год.

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ: № ITB 2023-241

НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ПОСТАЧАННЯ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ, МЕБЛІВ, ДРАБИН, ТОВАРІВ ГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, САНТЕХНІКИ, КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ, ОСВІТЛЕННЯ, ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ, ЖАЛЮЗІ, КАНЦТОВАРІВ, ШВЕЙНОЇ ТЕХНІКИ, ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТІВ, БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ЕЛЕКТРОТОВАРІВ, МЕРЕЖЕВОГО ОБЛАДНАННЯ, МИЙОК ВИРОБНИЧИХ, ДВЕРЕЙ, ІНСТРУМЕНТІВ, ЗАСОБІВ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ, ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕХНІКИ, ОПАЛЕННЯ, ВИРОБІВ З НЕРЖАВІЮЧОЇ СТАЛІ, МЕБЛІВ МЕТАЛЕВИХ, КОРПУСНИХ ТА М’ЯКИХ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРЕБ МКП У ЗАПОРІЗЬКІЙ, ХАРКІВСЬКІЙ, ПОЛТАВСЬКІЙ, ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ  В МЕЖАХ ПРОЄКТУ УВКБ ООН «ПІДТРИМКА ТА ЗАХИСТ ВРАЗЛИВИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ У ПЕРЕМІЩЕНИХ ТА ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД КОНФЛІКТУ ГРОМАДАХ»

(СИМВОЛ ПРОЄКТУ UKR01/2023/0000000306)

ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 15 грудня 2023 РОКУ – 15:00 год.

ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЕТИЧНУ ПОВЕДІНКУ

Ні за яких обставин постачальник не повинен платити ГО «Проліска» або співробітнику ГО «Проліска» за подання пропозиції або за укладання Договору. До переліку належать будь-які подарунки, послуги, гостинність, тощо для співробітників. Зверніть увагу, що ГО «Проліска» радить своїм постачальникам не пропонувати співробітникам ГО «Проліска» жодних подарунків, послуг, гостинності тощо. Пам’ятайте, що в разі здійснення виплати або надання подарунків або послуг, буде негайне припинення дії Договору з постачальником, і постачальник буде дискваліфікований з усіх майбутніх процедур закупівель ГО «Проліска». Радимо ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників ГО «Проліска», зокрема його статтями 18-21 про етичну поведінку.

ВАЖЛИВО: Фактом подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує свою відповідність Кодексу поведінки постачальників ГО «Проліска»

 

ПЕРЕДМОВА ПРО ГО «ПРОЛІСКА»

Громадська організація «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждало від збройного конфлікту в Україні.

Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

ПОТРЕБИ

ВАЖЛИВО:

Детальні технічні характеристики товару описані в Додатку А до цього документа. Зверніть увагу, Додаток А містить інформацію за 31 (тридцять одним) лотом

ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо постачання товарів для забезпечення потреб МКП у Запорізькій, Харківській, Полтавській, Дніпропетровській областях, в межах проєкту УВКБ ООН «Підтримка та захист вразливих верств населення у переміщених та постраждалих від конфлікту громадах» (символ проєкту UKR01/2023/0000000306)

МЕТА ЗАКУПІВЛІ

З метою забезпечення потреб внутрішньо переміщених осіб (ВПО), що постраждали внаслідок воєнних дій та проживають в місцях компактного поселення (МКП), у Запорізькій, Харківській, Полтавській, Дніпропетровській областях, а саме у вигляді непродовольчої допомоги побутової техніки, меблів, драбин, товарів господарського призначення, оздоблювальних матеріалів, сантехніки, комп’ютерної техніки, освітлення, телевізійного обладнання, жалюзі, канцтоварів, швейної техніки, електроінструментів, будівельних матеріалів, оздоблювальних матеріалів, електротоварів, мережевого обладнання, мийок виробничих, дверей, інструментів, засобів відеоспостереження, професійної техніки, опалення, виробів з нержавіючої сталі, меблів металевих, корпусних та м’яких, в межах реалізації проєкту УВКБ ООН «Підтримка та захист вразливих верств населення у переміщених та постраждалих від конфлікту громадах» (символ проєкта UKR01/2023/0000000306), необхідно провести процедуру закупівлі товарів методом ITB:

Лот № 1. Будівельні матеріали

Лот № 2. Будівельні матеріали (2)

Лот № 3. Вироби з металу

Лот № 4. Вироби з нержавіючої сталі

Лот № 5. Господарські товари

Лот № 6. Двері

Лот № 7. Драбини

Лот № 8. Електроінструменти

Лот № 9. Електротовари

Лот № 10. Електротовари (2)

Лот № 11. Жалюзі

Лот № 12. Засоби відеоспостереження

Лот № 13. Інструменти

Лот № 14. Канцтовари

Лот № 15. Комп’ютерна техніка

Лот № 16. Меблі корпусні

Лот № 17. Меблі м’які

Лот № 18. Меблі металеві

Лот № 19. Мережеве обладнання

Лот № 20. Мийки виробничі

Лот № 21. Оздоблювальні матеріали

Лот № 22. Оздоблювальні матеріали (2)

Лот № 23. Опалення

Лот № 24. Освітлення

Лот № 25. Освітлення (2)

Лот № 26. Побутова техніка

Лот № 27. Професійна техніка

Лот № 28. Сантехніка

Лот № 29. Сантехніка (2)

Лот № 30. Телевізійне обладнання

Лот № 31. Швейна техніка

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ

  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня.
  • Учасник тендеру включає в загальну вартість товару усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, а також вартість адресної доставки товару та усіх супутніх послуг, визначених у Додатку А за кожним лотом.
  • Умови оплати: безготівкова форма.
  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження своєї оголошеної ціни до кінця дії договору постачання товару, а саме – до 31.12.2023.
  • Граничний строк постачання товару: до 10 календарних днів з дати укладання договору постачання товару.
  • Порядок поставки товару: товар постачається партіями, партією вважається відповідний перелік позицій товару за однією адресою, що вказана у додатку А за кожним лотом.

ВАЖЛИВО: Поділ постачання товару однієї партії не допускається.

Громадська Організація «Проліска» залишає за собою право відмовити у прийнятті товару, який буде поставлено не однією партією, відповідно до вимог цього Запрошення.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ: Відповідно до Закону №1618 з 01.01.2022 року внесені зміни до ст. 13 Закону №1207, яким передбачається, що здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами-підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їх податкової адреси на іншу територію України. Учасники які не підпадають під дані вимоги будуть – дискваліфіковані.

Прохання враховувати, що Замовникам забороняється здійснювати  закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян РФ/РБ (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства РФ/РБ; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним

власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є РФ/РБ, громадянин РФ/РБ (крім тих, що проживають на території

України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства РФ/РБ, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з РФ/РБ.

ВАЖЛИВО:

Наполегливо рекомендовано уважно ознайомитися з цим документом «Запрошення до участі у процесі закупівлі» та додатками до нього. Недотримання процедур, зазначених у цьому документі, може призвести до дискваліфікації учасників тендеру з процесу оцінки тендерних пропозицій.

Зауважуємо: цей документ не є пропозицією на укладання Договору з Вашою компанією. Зверніть увагу: ГО «Проліска» залишає за собою право зменшити кількість товарів, визначену у Додатках А та В до цього Запрошення, на момент укладання договорів постачання товарів, в залежності від зміни потреб та фінансування.

ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані електронною поштою лише на наступну електронну адресу: [email protected].

Зверніть увагу: учасник закупівлі може подати свою тендерну пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим її Лотом.

Всі Додатки до тендерної пропозиції (Додаток А, Додаток В, Додаток С) повинні бути у PDF форматі, підписані та завірені печаткою (за її використання). Копії документів у форматі PDF можуть, як доповнення, бути подані у Excel форматі (Додатки A та B).

Технічна та Фінансова пропозиції повинні бути чітко розділені – надіслані окремими листами і жодна фінансова інформація (включаючи ціну та вартість товару) не повинна бути зазначена в Технічній пропозиції. Невиконання цієї вимоги призведе до дискваліфікації.

Кінцевий термін подання Тендерної пропозиції: 15 грудня 2023 року, 15:00 год. або  раніше.

ВАЖЛИВО:

Будь-яку тендерну пропозицію, отриману після 15.12.2023 або надіслану на іншу електронну адресу ГО «Проліска», буде відхилено. ГО «Проліска» може, на свій розсуд, продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це одночасно всіх потенційних учасників тендеру на доступних інформаційних ресурсах (веб-сторінка ГО «Проліска», сторінка у соціальній мережі Facebook, тощо).

Будь ласка, зазначте у полі теми повідомлення наступну інформацію:

  • ITB 2023-241;
  • назву своєї компанії з назвою додатку;
  • кількість надісланих повідомлень (наприклад: 1/3, 2/3, 3/3).
  • вказати чи це технічна / фінансова пропозиція

Наприклад:

  • ITB 2023-241 Компанія XXX Технічна пропозиція (електронний лист 1 з 3);
  • ITB 2023-241 Компанія XXX Фінансова пропозиція (електронний лист 2 з 2).

Також учасники можуть надати свої тендерні пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

89421, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

На конвертах має бути чітко зазначена назва тендера, його номер та адресат, що зазначено нижче:

ОСОБІ, ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ, ITB 2023-241

ГО «Проліска»

89421, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

Конверт повинен містити два внутрішніх конверти, як описано нижче:

на обох конвертах вказуються назва та адреса Вашої компанії. Перший конверт має бути позначений «Технічна пропозиція» та містити заповнений Додаток А, Додаток С, та іншу додаткову інформацію. Другий конверт має бути позначений «Фінансова пропозиція» і містити заповнений Додаток B. Всі Додатки мають бути підписані та скріплені печаткою (у разі наявності).

Тендерні пропозиції на паперовому носії, подані будь-яким іншим чином, не приймаються.

ВАЖЛИВО:

Технічну та Фінансову пропозиції необхідно надіслати в окремих листах (конвертах). Невиконання цієї вимоги призведе до дискваліфікації учасника тендеру. У Технічну пропозицію не слід включати фінансову інформацію (ціни, вартість, тощо). Невиконання цієї вимоги стане причиною дискваліфікації учасника тендеру.

 ДОКУМЕНТИ ДО ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ

Наступні додатки, які є невід’ємною частиною Запрошення до участі у процесі закупівлі ви знайдете за посиланнями нижче:

Запрошення

Додаток А: Форма технічної пропозиції

Додаток В: Форма фінансової пропозиції

Додаток С: Реєстраційна форма постачальника

Кодекс поведінки постачальників

Чекаємо на ваші пропозиції!

Дякуємо за увагу!

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)