Закупівля зарядних станцій

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AREAC

prostirtender tender_ntylth(4)
Закупівля зарядних станцій

ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий конкурс на закупівлю обладнання.

Дата оголошення про конкурс: 12.11.2025

Термін подання конкурсних пропозицій: 27.11.2025, 23.59

Предметом закупівлі є дві зарядні станції ємністю 1536 Вт/год та номінальною потужністю 1800 Вт. 

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

  •   Зарядна станція типу EcoFlow DELTA 2, або аналог, з такими показниками: Ємність – 1536 Вт/год. Номінальна потужність – 1800 Вт. Пікова потужність – 3600 Вт.– 2 шт.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника конкурсу

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  • Копія документу, що підтверджує податковий статус
  • Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • Оригінал Рахунка-фактури 
  • Зразок договору поставки товару (бажано)

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  • Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення
  • Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення
  • Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  • Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Конкурсні процедури

Запитання щодо конкурсу можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 25.11.2025 року, 18:00.

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.

Конкурсні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected][email protected] з темою листа “Конкурс UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC”, а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий конкурс: закупівля UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71 ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 26.11.2025 року. Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 27.11.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу відбудеться організатором конкурсу після фінансової та технічної оцінки запропонованих конкурсних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 30.11.2025 року.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Надія, телефон +380991240813

 

ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ФОРМИ

 

КОНКУРСНА  ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                                        ____________2025 року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно конкурсного оголошення від 12.11.2025 до угоди UNDP_UKR_2025_08_05_PPP_ACREAC (ГО “Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку (AREAC)” ) щодо участі в конкурсі на постачання зарядних станцій

 

Ідентифікаційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад,  верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання)

 

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку», ___________________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку», відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1,  характеристики та якість

2

 

безготівковий переказ

   
             

 

Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________, 00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.
  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  • Копія документу, що підтверджує податковий статус
  • Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • Зразок договору поставки товару (бажано);
  • Оригінал Рахунка-фактури;
  • Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (бажано);
  • Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Тендер: послуги з супроводу розробки брендбуків

Тендер на укладення рамкової угоди для закупівлі ваучерів (сертифікатів) на придбання товарів у роздрібних торговельних мережах та інтернет-магазинах

Закупівля комплексних послуг на організацію заходу у м. Київ

Тендер на закупівлю техніки та електронного обладнання

Конкурс "Формування культури здорового харчування та вдосконалення системи організації харчування у закладах дошкільної освіти"