Закупівля товарів (Електроніка, Меблі, Оргтехніка, Домедична допомога)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
VoiceOfRomni

991738153666-3242-large
Закупівля товарів (Електроніка, Меблі, Оргтехніка, Домедична допомога)

В рамках реалізації проєкту «Посилення стійкості та захисту постраждалих від конфлікту осіб, громад і систем у центральній та східній Україні», що здійснюється згідно угоди про партнерське фінансування від 05.12.2024 між CARE Deutschland e.V., Representative Office of CARE Deutschland in Ukraine і ГО “Об’єднання ромських жінок “Голос Ромні” за фінансування відповідно до гранту BMZ 2024 – Стійкість & Захист (“Грант”), оголошуємо тендер на закупівлю товарів для функціонування жіночих просторів.

Предмет закупівлі:

Тендер поділений на 4 окремі лоти:

  1. Електроніка – набір електротоварів для облаштування просторів (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 1.
  2. Меблі – перелік меблів для облаштування просторів (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 2.
  3. Оргтехніка – техніка для забезпечення офісної роботи (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 3.
  4. Домедична допомога – товари для базової домедичної допомоги (специфікація у додатку).
    Форма цінової пропозиції (RFQ) для Лоту 4.

Додаткова інформація щодо предметів закупівель та порядку подання пропозицій:

Умови закупівлі:

  • Учасник може подавати пропозицію на 1 або більше лотів, але пропозиція по кожному лоту має бути подана окремо.
  • Під поданням окремої тендерної пропозиції слід розуміти окремий електронний лист, який містить заповнену форму RFQ за цим лотом із ПОВНИМ пакетом документів до неї.
  • Усі товари мають бути поставлені в офіси організації в містах Запоріжжя, Кривий Ріг, Харків та Ужгород за адресами та у кількості, зазначеній в RFQ кожного лоту.
  • Вартість товару у пропозиції має бути фіксованою.
  • Вартість товару у пропозиції повинна бути актуальною не менше 30 днів після закінчення терміну подянна пропозицій.
  • Вартість товару у пропозиції повинна включати всі супутні витрати, зокрема доставку до місця призначення, а для меблів також послуги зі збирання за адресою доставки. Вартість доставки не може бути відокремлена та повинна бути включена в загальну ціну товару.
  • Вартість товару повинна бути зазначена з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів (остаточна ціна).
  • Всі товари мають бути новими, сертифікованими та відповідати зазначеним характеристикам.
  • Строк постачання товарів: 14 дняв після укладення договору;
  • Умови оплати: 50% предоплата і 50% після отримання товару або 100% оплата протягом 5 банківських днів після отримання товару.
  • Пропозиція для лоту повинна містити пропозицію повного набору товарів, що закуповуються по лоту.

Основні вимоги до постачальника:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем;
  2. Наявність відповідних КВЕДів;
  3. Досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів – буде перевагою.

Документи, які подає учасник до пропозиції:

  1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, що містить дані про останні реєстраційні дії – не старше 45 днів з дати публікації пропозиції.
  2. Копія Витягу/Свідоцтва з реєстру платників податків.
  3. Довідка про відкриття рахунку з Банку.
  4. Копія установчого документу (статуту) – для юридичних осіб.
  5. Сертифікати на товари, які підлягають обов’язковій сертифікації.
  6. Документи, що підтверджують досвід роботи у відповідній сфері постачання товарів: аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи (за наявності, будуть перевагою);

Порядок та строки подання пропозицій:

Пропозиції за кожним лотом окремо надсилаються у формі заповненого, підписаного (а також скріпленого печаткою, за наявності) та відсканованого файлу на електронну адресу [email protected] із темою листа “Тендерна пропозиція для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** – назва постачальника”.

Разом з кожною тендерною пропозицією надсилається архів (RAR або ZIP) із пакетом документів постачальника, що перераховані вище. Загальний обсяг файлів в електронному листі не повинен перевищувати 25Мб. У разі перевищення об’єму, допускається надсилання пакету документів у вигляді посилання на Google-диск постачальника, файли на якому повинні зберігатись щонайменше протягом тижня з дня закінчення прийому пропозицій.

Пропозиції приймаються до 23:00 за Київським часом 6 квітня 2025 р. Пропозиції подані після зазначеного часу до розгляду не приймаються.

Контактна особа для довідки: Жуков Артем+38(099)49-09-448[email protected]. При відправці запитань електронною поштою, будь ласка, вказуйте в темі листа “Запитання стосовно тендеру для жіночих просторів CARE BMZ, лот №*** (якщо відомо) – назва постачальника”.


Останні публікації цього розділу:

Технічна підтримка для квест-кімнати

Стартап Акселератор та бізнес-гранти для відновлення або відкриття власної справи

Грантова та Навчальна програми Агро-бізнес навичок

Консультаційні послуги з технічної допомоги щодо розробки та інтеграції IT-рішень в Республіці Таджикистан / Consulting services on development and integration of digital tools in the Republic of Tajikistan

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Мобільних телефонів та аксесуарів до них

Відкритий конкурсний відбір на закупівлю обладнання - меблі, спортивне обладнання (м. Дніпро, м. Одеса)