Тендер для закупівлі меблів для молодіжного простору

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
fondvoznesenska

tender_ntylth8
Тендер для закупівлі меблів для молодіжного простору

Благодійна організація «Фонд громади Вознесенська» оголошує тендер для закупівлі меблів для молодіжного простору  в межах програми залучення молоді до відновлення України шляхом реалізації молодіжних обмінів «ВідНОВА:UA».

Програму впроваджує Міністерство молоді та спорту України, Всеукраїнський молодіжний центр, ПРООН в Україні у партнерстві з ГО «Місто Активних Громадян» за фінансування урядів Данії та Японії. 

Опис товарів:

Стільці та столи трансформери в молодіжний простір (Додаток №1).

Дата оголошення про тендер: 19.08. 2025 року.
Кінцевий термін подачі документів: 26.08.2025 рік (включно). 

Вимоги до учасників тендеру 

  1. Відповідність товару та доставка

А) Товар постачається однією партією до 08 вересня 2025 та відповідає якісним характеристикам. 

Б) Доставка товарів за лотом 2  здійснюється за адресою: Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул.Одеська 22 (КЗ “Міський будинок культури”), за рахунок постачальника або включена у ціну товару, в тому числі послуги завантаження/розвантаження

В) Постачальник несе відповідальність за доставку неушкодженого товару на обумовлену вище адресу. Упакування для безпечного перевезення має бути включено у ціну товару або здійснено за рахунок постачальника.

Г) Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.

  1. Розрахунок – безготівковий.

Критерії відбору виконавця:

  1. 1. Повна відповідність вимогам прописаним у Технічному завданні (див. вище)
  2. Цінова пропозиція

Пакет документів для участі в тендері:

  1. Реєстраційні документи ФОП (Витяг з реєстру платника єдиного податку з відповідним КВЕД та виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України) або юридичної особи (Довідку про реєстрацію платника податків, Виписка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України )
  2. Документ з калькуляцією на товари у Додатку 1
  3. Гарантійний лист-згода до виконання поставлених вимог (з підписом та печаткою СПД за наявності)

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою _”Закупівля меблів”).

Термін подачі: до 26.08.2025 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Контактна інформація: Ткаченко Алла моб.тел.: 0667475325 E-mail: [email protected]

 

гарантійний лист_меблі Додаток 1


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг експерта/-ки з менторської підтримки команд-переможців хакатону

Відкритий тендер на закупівлю послуги з організації інформаційно-навчальної зустрічі (форуму) у м. Харків

Продовжено: відкритий тендер із закупівлі фототехніки

Тендер на закупівлю послуг фахівця/фахівчині з управління знаннями для ОГС

Тендер на аудит проєкту, що фінансується DKH: термін подання пропозицій продовжено