Закупівля тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, програматорів ОПС та ін.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AREAC

тендер-tender-ntylth3
Закупівля тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, програматорів ОПС та ін.

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів 

(тестерів ліній зв’язку, тепловізорів, програматорів для систем охоронно-пожежної сигналізації, розумних датчиків, бездротових сигналізаційних систем)

ГО «Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку» в межах грантового проєкту «Інновації для безпеки», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання для охоронно-пожежної сигналізації.

Дата оголошення про тендер: 08.09.2025

Термін подання тендерних пропозицій: 23.09.2025, 23.59

Предметом закупівлі є 6 наборів обладнання для навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації.

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються

  • Тестер ліній зв’язку: LAN-тестер мультиметр  – 6 шт.
  • Тепловізор – 6 шт.
  • Програматор для систем охоронно-пожежної сигналізації – 6 шт.
  • Розумні датчики (Датчики відчинення, Датчики розбиття скла, Датчики руху, Сирени, Пожежні датчики, Ручні сповіщувачі) – 6 комплектів
  • Бездротові сигналізаційні системи  типу Аjax або аналог – 6 шт.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – 58029, місто Чернівці, вулиця Павла Каспрука, 2.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт) 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури 
  5. Зразок договору поставки товару (бажано)
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)
  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.) (бажано)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою [email protected] до 22.09.2025 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа “Тендер UNDP_UKR/2025/08/05/PPP_ACREAC”, а також /або у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля UNDP_UKR/2025/08/05/PPP_ACREAC” за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану 71, ТЦ Майдан, офіс 204 у строк до 22.09.2025  року.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23.59 години 23.09.2025 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 27.09.2023 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Надія  телефон +380991240813

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. ____________                                                                                                               «____» ____________ року

 

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення від 22.08.2025 до угоди UNDP_UKR/2025/08/05/PPP (ГО “Чернівецька Регіональна Асоціація Соціального Розвитку (AREAC)”) щодо участі в тендері на постачання 6 наборів обладнання для навчання електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації.

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Продукція/обладнання/послуги, що надаються для розгляду (наприклад) – верстат, послуга методиста, зварювальне обладнання

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «______», _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «______»,  відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1,  характеристики та якість

6

       

2.

Найменування 2,  характеристики та якість

6

       

3.

Найменування 3,  характеристики та якість

6

       

4.

Найменування 3,  характеристики та якість

6

       

 

Загальна вартість цієї пропозиції       ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.
  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Зразок договору поставки товару (бажано);
  5. Оригінал Рахунка-фактури;
  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (бажано);
  7. Інші документи, якщо вважає  за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:
  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:
  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;
  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;
  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

 

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Мережа DOCU/CLUB оголошує конкурс адвокаційних проєктів «DOCU ДІЄ 5.0»

Тендер на закупівлю комп’ютерної, офісної, презентаційної техніки та обладнання для енергозабезпечення і спеціалізованих потреб

Запит на «Визначення постачальника будівельних матеріалів»

Тендер на послуги з проведення соціологічного дослідження

Програма психоемоційного відновлення для українських журналістів і медійних працівників

Тендер на закупівлю меблів для МТП с. Докучаєвське