Закупівля Системи електронної черги для Центру надання адміністративних послуг
ЗАВЕРШЕНО
Тендерне оголошення
про проведення відкритого тендеру із закупівлі Системи електронної черги
для Центру надання адміністративних послуг
ГО «Сахновщинський місцевий осередок громадської організації “Всеукраїнське фізкультурно – спортивне товариство «Колос» в межах грантового проєкту «Сучасні послуги – необхідна складова та безбар’єрність роботи ЦНАП», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю Системи електронної черги для Центру надання адміністративних послуг. |
Дата оголошення про тендер: 28 грудня 2022 року
Термін подання тендерних пропозицій: до 11 січня 2023 року
Предметом закупівлі є: Системи електронної черги для Центру надання адміністративних послуг.
Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються
|
||
Апаратна частина Системи керування чергою |
||
Назва |
Кіл-сть |
Технічні вимоги |
Реєстраційний термінал Корсар 22” (з термопринтером та ліцензійною ОС) |
1 шт. |
Розміри сенсорного кіоску (Ш x В x Г), мм – 468х1408х390 Матеріал корпусу – Сталь (2мм) Розмір екрану 22″ Електрооснащення – електронний старт-ключ Роздільна здатність 1280х1024 Сенсорний екран – zero-bazel (безрамочний), екран 6 мм, антивандальний, проекційно-ємнісна технологія дотику без наявних видимих провідників, гарантійний строк експлуатації не менше 3 років. Контролер – USB/RS-232 Яскравість, кд / м² – 300 Наявність світлодіодного підсвічування бокових частин Контрастність – 10000:1 Кут огляду – горизонтальний 150° загальний, вертикальний 135° загальний Конфігурація системного блоку не гірша ніж: Intel Pentium Gold G4600 3.6GHz/3MB s1151 BOX\ Asus H110M-R/C/SI White Box (s1151, Intel H110, PCI-Ex16)\ DDR4-2133 4096MB\ SSD 2.5″ 120GB \Бп 450 Кількість торкань – 10 touch Вага, кг – 50 Температурний режим, ° С експлуатації – від 5° до 50° Чековий принтер ОС –Custom TG2480 (тип вбудований, інтерфейс підключення USB, роздільня здатність друку 203dpi, швидкість друку 150мм/сек, наявність автовідрізки) Ліцензійна система Windows 10 Pro ПО Інфотач |
Табло оператора |
5 шт. |
Пластикова табличка з номерами від 1 до 5, у комплекті з кріпленням до столу |
ТВ Панель 43″ з кріпленням |
1 шт. |
Монітор не менше 43”, FULL HD 1920*1080, Виробник Vinga або аналог Час відгуку матриці 8mc Частота 60Гц Наявність динаміків |
Екстендер LKV373 |
1шт. |
Подовжувач відеосигналу по витій парі |
Дротово-провідникова продукція та витратні матеріали |
1 компл. |
- |
Програмне забезпечення Системи керування чергою |
||
ПЗ Сервер Системи керування чергою. |
1 шт. |
- |
Налаштування алгоритмів та зовнішнього виду інтерфейсів |
1 шт. |
- |
Доробки (в разі необхідності) |
1 шт. |
- |
Доставка та налаштування комплексу |
1 шт |
- |
Функціональні можливості, які має ПЗ :
Створення меню |
Кнопка навігації, будівництво ієрархічної структури ІС |
Підключення документів |
Відображення текстових документів, таблиць, зображень – у форматах RTF, PDF, XPS |
Створення галереї фотографій |
Створення галереї фотографій з можливостями підпису до знімків |
Демонстрація зображення (фото) |
Демонстрація зображення (фото) за допомогою кнопок навігації. Автоматична зміна зображення (презентація) |
Відтворення відео |
Трансляція відеороликів |
Розміщення оголошень і новин |
Створення коротких і докладних блоків новин |
Створення фотогалерей |
Єдина стрічка фотографій, яку можна прокручувати жестами |
Створення фотоальбомів |
Створення папки з елементами фотоальбому |
Створення відеоальбомів |
Створення альбомів з роликами із зображеннями попереднього перегляду |
Біжучий рядок |
Налаштування змісту та параметрів (розмір, колір, швидкість) |
Відправка повідомлень по e–mail адресату |
Заповнювання полів за допомогою віртуальної клавіатури |
Друк документів (А4) |
Вивід документів на принтер |
Створення і робота з бібліотекою документів |
Створення папки з великою кількістю документів |
Безпечний доступ в Інтернет |
Безпечний доступ в Інтернет з обмеженням доступу через білий і чорний списки |
Експозиція |
Створення графічних об'єктів з залежним описом, зображеннями, відео |
Мала навігація |
Створення планів, схем, відображення маршрутів до об'єктів |
Графічний вид меню – меню зображень |
Створення екранів будь-якої конфігурації з різними видами «кнопок». З можливістю додавання у меню зображень дочірніх модулів |
Опитування/Анкетування/ Оцінка знань |
Проведення опитувань, анкетування предметної області з виводом кількісних і якісних результатів. Можливість відправки результатів на e-mail |
Реклама |
Прокручування рекламних зображень, відеороликів |
Заставка в режимі простою |
Демонстрація графічної інформації або відеоролика в режимі простою терміналу |
У складі тендерної пропозиції надати:
- лист-довідку з інформацією про посилання на інструкції по експлуатації та встановлення програмного забезпечення;
- лист-довідку з інформацією про посилання на скачування демонстраційної версії програмного забезпечення з можливістю самостійної перевірки Замовником відповідності функціональних можливостей вказаних в Технічній документації;
- авторизаційний лист з зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого програмного забезпечення, ідентифікатора процедури даної закупівлі, виданого розробником програмного забезпечення щодо підтвердження права учасника торгів постачати запропоноване програмне забезпечення на території України, делегування повноважень щодо надання сервісного обслуговування;
- Учасник надає безкоштовне гарантійне обслуговування протягом визначеного гарантійного терміну (не менше 12 місяців з дня поставки), про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, що окрім інформації про гарантійний термін має містити інформацію щодо наявного сервісного центру, який забезпечить гарантійну підтримку та технічне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну;
- Скан-копію діючого Сертифікату відповідності на інформаційні кіоски (у випадку товару українського виробництва) або Certificate of Compliance (CE) (на предмет закупівлі не українського походження);
- Скан-копію паспорту виробу, в якому передбачена інформація щодо технічних параметрів, інструкцій з монтажу, підключенню та обслуговуванню, опис функціонування основних систем кіоску, кресленням із зазначенням основних розмірів.
– Примітка: У разі, якщо у данних технічних та якісних вимогах до предмету закупівлі йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, місцепоходження або тип товару, то вважається, що технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі містять вираз (або еквівалент).
Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення:
відділення Нової пошти № 1
64501, Харківська область,
смт Сахновщина, Красноградський район Харківська область тел. +380955965886 Мідний Вадим Миколайович,
або ж
Кур’єрська служба
64501, Харківська область,
смт Сахновщина,
вул.Народна, буд.2 тел. +380955965886 Мідний Вадим Миколайович
Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал Рахунка-фактури;
- Зразок договору поставки товару;
- Документи, що підтверджують досвід(рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);
- Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
- Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг
Тендерні процедури
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected] до 11 січня 2023 року.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected]
з темою листа «Вікритий тендер_ RPP/2022/11/084/DR_ назва учасника |
до 11 січня 2023 року, а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля Системи електронної черги” за адресою: 64501, Харківська область, Красноградський район, смт Сахновщина, вул. Народна, 2 у строк до 11 січня 2023 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 11 січня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 18 січня 2023 року.
Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контактна особа: Вадим Мідний телефон +380955965886
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
_________________________(повне найменування постачальника)_______________________, (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «Сахновщинський місцевий осередок громадської організації «Всеукраїнське фізкультурно-спортивне товариство «Колос» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю Системи електронної черги, згідно з вимогами, висунутими ГО ««Сахновщинський місцевий осередок громадської організації «Всеукраїнське фізкультурно-спортивне товариство «Колос»» згідно тендерного оголошення №_____ про проведення відкритого тендеру із закупівлі Системи електронної черги для Центру надання адміністративних послуг від 28 грудня 2022 року.
Вивчивши тендерні вимоги ГО «Сахновщинський місцевий осередок громадської організації «Всеукраїнське фізкультурно-спортивне товариство «Колос»», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Сахновщинський місцевий осередок громадської організації «Всеукраїнське фізкультурно-спортивне товариство «Колос» відповідно до наступних умов:
- Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
- Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
- Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
- Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
- Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
- Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
- Умови оплати: ___________________.
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
|
|
|
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається (вказати повний перелік документів, що додається):
- Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Зразок Договору поставки товару
- …….
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)